اعلانیه

روز بازاریابی: 22 اکتبر 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 22 اکتبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

    عنوان

  • آنچه می توانید در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX انتظار داشته باشید – Conference Sneak Peek

    برای بازاریابان، رسانه‌های اجتماعی یک امر عادی «جدید» است. با بیش از یک میلیارد کاربر فیس بوک، تاثیر توییتر بر درک نام تجاری و تغییرات اجتماعی، و ویدیوهای ویروسی یوتیوب که سر و صدای فوق العاده ای ایجاد می کند (مثبت و منفی)، بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی برای برندها و مشاغل بزرگ و کوچک ضروری است. ما بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX را طراحی کردیم تا به شما در درک […]

    کمک کنیم

  • اینفوگرافیک: چگونه پست های وبلاگ خود را تبلیغ کنیم

    اگر یک پست وبلاگ نوشته شده باشد و کسی آن را نخواند، آیا واقعا وجود دارد؟ به جای پرسیدن سوالات فلسفی مانند این، فقط مطمئن شوید که مردم پست های وبلاگ شما را می خوانند! راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از رسانه های اجتماعی گرفته تا ایمیل. افراد حاضر در Launch Grow Joy تعدادی تبلیغات را جمع آوری کردند […]

  • اینستاگرام نام‌های کاربری را برای توییتر برای ایجاد توییت‌های دقیق‌تر ترجمه می‌کند

    بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند غیر اپل از عرضه اینستاگرام برای اندروید در اوایل امسال خوشحال شدند. هنگامی که آنها نصب برنامه را به پایان رساندند، بسیاری از کاربران (مثل من) از اینکه متوجه شدند که دسته معمولی آنها قبلاً گرفته شده است، وحشت کردند. این به این معنی است که برای تگ کردن من در اینستاگرام به @greg_finn نیاز دارد در حالی که این @gregfinn معمولی من برای […]

    است.

  • چرا بازاریابان یک استراتژی Pinerly Pinterest در سال 2013 خواهند داشت

    دیدن انشعابات سایت های رسانه های اجتماعی محبوب همیشه سرگرم کننده است. TweetDeck، HootSuite و Radian 6 هرگز نمی توانستند بدون سایت هایی به محبوبیت فیس بوک و توییتر وجود داشته باشند. خوب، یک ابزار شخص ثالث جدید در شهر به نام Pinerly وجود دارد. و در حالی که هنوز در حالت فقط دعوت/بتا است، بسیاری حدس می زنند که بازاریابان […]

  • قربانی بیش از حد «Exclusion» قرار دادن GDN نشوید

    اساس هر استراتژی Google Display Network (GDN) مکان‌گذاری است. مهم نیست که از چه تنظیمات کمپین استفاده می‌کنید یا کمپین‌های خود را چگونه تنظیم می‌کنید (کلمات کلیدی، موضوعات، هدف‌گیری علاقه، بازاریابی مجدد، مکان‌های مدیریت‌شده)، همچنان موفقیت خود را بر اساس ارتباط و عملکرد مکان‌هایی که Google نشان داده است، بهینه می‌کنید و مبنای موفقیت خود قرار می‌دهید. تبلیغات شما من […]

  • درباره نویسنده

    مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *