اعلانیه

روز بازاریابی: 22 آگوست 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 15 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 22 آگوست 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. > و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • فیس‌بوک ورود به سیستم موبایل کنترل‌های اشتراک‌گذاری مجزای کاربر را اضافه می‌کند
    فیس‌بوک سیستم ورود به سیستم تلفن همراه خود را بهینه‌سازی کرده است – سیستمی که شرکت می‌گوید بیش از 850 میلیون بار در ماه استفاده می‌شود. تغییر اولیه یک لایه اضافی از کنترل کاربر بر اشتراک گذاری است. برنامه‌های موبایلی که از ورود به سیستم فیس‌بوک استفاده می‌کنند، اکنون باید در مرحله‌ای جداگانه از […]
  • درباره اشتراک‌گذاری در فیس‌بوک سؤال کنند.

  • کنترل های دسترسی Google Analytics اکنون کاملاً راه‌اندازی شد
    خبر خوب برای همه کسانی که در اوایل سال جاری از این خبر که Google Analytics کنترل‌های دسترسی جدید را معرفی می‌کند هیجان‌زده بودند: این کنترل‌ها اکنون برای همه کاربران فعال هستند. همانطور که در اطلاعیه امروز آمده است، این بدان معنی است که کاربران Google Analytics اکنون “کنترل دقیق تری بر دسترسی به بخش های مختلف حساب های خود دارند.” در سطح عملی، […]
  • Google Now کارت های بیشتری را اضافه می کند، از جمله کرایه ماشین و بلیط کنسرت
    Google دیروز اعلام کرد که “کارت” های بیشتری را به Google Now اضافه کرده است. موارد زیر انواع جدیدی از محتوا و داده‌هایی است که Google Now نشان می‌دهد: کارت کرایه اتومبیل کارت بلیط کنسرت کارت‌های حمل‌ونقل عمومی بهبودیافته کارت اشتراک‌گذاری رفت و آمد، یادآوری‌ها را هنگام جستجو تنظیم کنید کارت تلویزیون به‌روز شده امتیازات فوتبال NCAA مورد علاقه خاص […]
  • Pew: تقریبا نیمی از نوجوانان ردیابی موقعیت مکانی تلفن همراه را خاموش کرده اند
    پروژه Pew Internet & American Life داده های نظرسنجی جدیدی درباره نوجوانان منتشر کرده است. و حریم خصوصی موبایل آنچه که داده‌ها منعکس می‌کنند این است که اکثر نوجوانان برنامه‌ها را دانلود کرده‌اند و نسبت به مسائل مربوط به حریم خصوصی، به‌ویژه جمع‌آوری داده‌های شخصی و ردیابی موقعیت مکانی کاملا آگاه و حساس هستند. طبق گفته Pew 78 درصد از نوجوانان […]
  • ناشران AdSense اکنون می توانند از ویژگی های قالب تبلیغاتی مانند Favicons انصراف دهند
    Google امروز اعلام کرد که ناشران AdSense می توانند از بسیاری از موارد انصراف دهند. ویژگی های جدیدتر قالب تبلیغاتی که اخیراً عرضه شده است. ظاهرا این تغییر به درخواست ناشران انجام شده است. در اینجا فهرستی از ویژگی‌های قالب آگهی پیشرفته Google است که ناشران می‌توانند از آن حذف کنند (این نیز خلاصه‌ای مفید از همه آگهی‌های AdSense جدیدتر […]
  • نرخ های SMX East افزایش شنبه – اکنون ثبت نام کنید!
    Early Bird نرخ‌های SMX East در موتور جستجو این شنبه، 24 آگوست به پایان می‌رسد. اکنون ثبت نام کنید و ذخیره کنید! از 1 تا 3 اکتبر در نیویورک به ما بپیوندید: برنامه نویسی به موقع: بیش از 80٪ جلسات جدید هستند، با جدیدترین نکات در مورد ایجاد پیوند ضد پنگوئن، تسلط بر کمپین های پیشرفته Google و موارد دیگر. دستور کار را بررسی کنید. بینش و تاکتیک های اثبات شده در دنیای واقعی […]
  • 5 بازاریابان روندهای موبایلی باید در مورد آن بدانند
    با توجه به اینکه ما کمی بیشتر از نیمه سال هستیم، به نظر می رسد زمان مناسبی است که یک قدم به عقب برداریم و به برخی از موارد نگاه کنیم. روندهای کلیدی که در فضای موبایل اتفاق می افتد. به ویژه، اینها روندهایی هستند که بازاریابان باید به آنها اهمیت دهند، به خصوص که این کانال همچنان در […]
  • رشد می کند

  • با همه آن لایک ها چه کار خواهید کرد؟
    من طرفدار فیسبوک حداقل 20 جاذبه محلی، مغازه و رستوران هستم که هرگز از آنها بازدید نکرده ام. عتیقه‌فروشی محله‌ای که می‌خواستم به آنجا بروم. گشت شهری که همیشه فکر می‌کنم یک روز در آن شرکت خواهم کرد. ده ها غذاخوری مورد تایید غذاخورها که من در لیست کوتاه خود دارم. من یک مشتری بالقوه […]
  • هستم

  • منبع مخفی از قدرت برای بازاریابان آینده
    اخیراً از من پرسیده شد، “به نظر شما چشم انداز بهینه سازی تبدیل هدفمند در پنج سال آینده چگونه خواهد بود؟” چند چیز به ذهنم خطور کرد، از جمله: فناوری‌های شخصی‌سازی خودکار که اساساً نیاز به بهینه‌سازی تبدیل را از بین می‌برند پایان وب‌سایت به دلیل ظهور برنامه‌ها پایان وب‌سایت […]
  • دستگاه کمک مجازی جدید Google، “Helpouts”، اکنون در حال گرفتن برنامه‌ها
    اولین نمونه رسمی از سرویس کمک ویدیویی جدید Google، Helpouts، منتشر شده است. Helpouts به کاربران این امکان را می دهد که برای مدت زمان مشخصی از مشاوره ویدیویی از یاران مشتاق Helpout پرداخت کنند. در حالی که این فقط یک صفحه فرود ساده با فرصتی برای کاربران است که برای ثبت نام ثبت نام کنند، این تصاویر شامل […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *