این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.
WPP PLC، بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان، یکی از آخرین و بزرگترین آژانسهای دیجیتال مستقل، AKQA را به صفوف خود اضافه کرده و با خرید این شرکت به قیمت 540 میلیون دلار موافقت کرده است. قیمت خرید، اگر درست باشد، آن را به یکی از بزرگترین خریدهای آژانس تبلیغات دیجیتال تبدیل می کند. آژانس مستقر در سانفرانسیسکو یک واحد مستقل باقی خواهد ماند […]
تویتر میگوید هکرها در قطعیهایی که امروز سرویس را با مشکل مواجه کرده است، دخیل نبودهاند. توییتر گفت که این قطعی به دلیل «یک اشکال آبشاری در یکی از اجزای زیرساخت ما» ایجاد شده است. توییتر بعداً از طریق توییت توضیح داد که یک باگ آبشاری «اثری دارد که محدود به نرمافزار خاصی نیست […]
Pinterest اکنون برای چندین سایت دیگر وقتی تصاویر و سایر محتواها توسط کاربران ذخیره/اشتراک میشوند، اسناد خاصی اضافه میکند. طبق پست وبلاگ این شرکت، عکسهای Etsy و 500px، به همراه محتوای Kickstarter، Slideshare و SoundCloud اکنون اعتبار مستقیم به هر منبع نشان میدهند. کاربران Pinterest قادر به تغییر یا حذف […]
نیستند
سهشنبه آینده، 26 ژوئن، ساعت 1 بعد از ظهر به وقت EDT، الیزابت اوسملوسکی از موتورهای جستجو و کارول ریم از PhoCusWright به طور مشترک «جستجو، اجتماعی و موبایل – آنچه بازاریابان سفر باید بدانند» را ارائه خواهند کرد، یک پخش اینترنتی رایگان درباره سفر و جستجوی آنلاین. هدف این پخش اینترنتی بازاریابان سفر است و شامل موضوعاتی مانند نحوه جستجوی مشتریان برای […]
دو اطلاعیه بزرگ در این هفته از سوی مایکروسافت منتشر شد: تبلت رایانه شخصی سرفیس و سیستم عامل جدید موبایل، ویندوز 8، که با نسخه دسکتاپ 8 هماهنگ خواهد شد. در همان زمان، این شرکت اعلام کرد که به 100000 اپلیکیشن موبایل برای ویندوز فون رسیده است. آنچه اکنون وارد […]
می شود
تویتر قصد دارد تا پایان سال جاری محصولات تبلیغاتی خود را به 50 کشور جهان گسترش دهد. این خبر از مقاله ای در گاردین در مورد اظهارات امروز جک دورسی و دیک کاستولو در یک کنفرانس خبری در کن فرانسه آمده است. خود توییتر هنوز این گسترش را در وبلاگ تبلیغاتی خود اعلام نکرده است، […]
تویتر ظاهراً از کار افتاده است. بر اساس یک پست وبلاگ (در Tumblr) مهندسان آن اکنون روی مشکل کار می کنند. هیچ اطلاعاتی در مورد علت قطعی یا زمانی که سایت پشتیبانگیری میشود وجود ندارد. توییتر به سادگی زمانی که سعی می کنید آن را بارگذاری می کنید، زمان آن به پایان می رسد. مشخص نیست که این قطعی چقدر گسترده است یا چه زمانی […]
تبلیغ کنندگان سنتی اغلب فیسبوک را دلهره آور می دانند. بازاریابی رسانه های اجتماعی آینده است، این امر مسلم است، اما انتقال استراتژی تبلیغاتی ایجاد شده به رسانه های جدید می تواند یک چالش باشد. ارزشش را دارد: با بیش از 900 میلیون نفر در اختیار شما، امکانات تقریباً نامحدود است. گستردگی داده های موجود از طریق فیس بوک و تطبیق پذیری […]
آن
دو مطالعه موردی اخیر موبایل نشان میدهد که چگونه بازاریابهایی که سرمایهگذاری متفکرانهای در تجربه کاربر تلفن همراه انجام میدهند و تبلیغات تلفن همراه را جدی میگیرند، در مقایسه با رقبای خود پاداشهای اولیه را دریافت میکنند. دو موردی که در زیر به آنها اشاره می کنم شامل هتل ها و استراحتگاه های استاروود و کابل تایم وارنر است. در حال حاضر به خوبی مستند شده است که تبلیغات تلفن همراه امروزه بالاتر از […]
است
شش ماه پیش موبایل یکی از ضعیف ترین بخش های فیس بوک بود. امروزه یکی از درخشان ترین و امیدوارکننده ترین بخش های آنها است. فیسبوک با خرید اینستاگرام، ادغام با iOS6، راهاندازی مرکز App و دوربین فیسبوک، و یک فشار تبلیغاتی سنگین برای موبایل (که در واقع کار میکنند) حضور تلفن همراه خود را تقویت کرده است. امروز که […]
برای یک فرستنده متوسط، کمپین های راه اندازی شده درصد کمی از حجم کلی ایمیل را تشکیل می دهند، معمولاً کمتر از 5%. اما اجازه ندهید درصد پایین شما را پرت کند. در یک برنامه خوب تصور و مدیریت شده، آن 5% می تواند مسئول 20% یا بیشتر از درآمد بازاریابی ایمیلی شما باشد. در اکثر سازمانها، این «با حجم کم و بازگشت سرمایه بالا» […]
را تحریک میکند
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.