از سرزمین بازاریابی:
- مطالعه: 92 درصد از برندهای برتر میانگین توییت توییت. 12 برابر در روز، تعداد مخاطبان در سه ماهه چهارم 20 درصد رشد کرد
در یک مطالعه جدید در مورد نحوه استفاده برندهای برتر از توییتر، شرکت تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی Simply Measured دریافت که 92 درصد از برندها به طور متوسط 12 بار توییت می کنند. یک روز. تقریباً همه (98 درصد) برندهای برتر در توییتر فعال هستند. این مطالعه نشان می دهد که مصرف کنندگان مشتاق دنبال کردن برندها در توییتر هستند. مخاطبان برتر […] - گوگل توضیح می دهد: وبلاگ نویسی مهمان خوب است، اما «وبلاگ مهمان برای سئو» نیست
آرام باشید، انتشاراتی که از وبلاگ نویسان مهمان و مشارکت کنندگان استفاده می کنند. گوگل قصد ندارد شما را تحت اخطار جدید خود “وبلاگینگ مهمان برابر است با هرزنامه” که دیروز منتشر کرد، جریمه کند. در عوض، این شرکت میگوید، وبلاگنویسی مهمان تنها زمانی بد است که دلیل اصلی اجرای یک پست، به دست آوردن پیوندهایی برای تأثیرگذاری بر رتبهبندی در گوگل باشد. دیروز، […] - Google “AdSense Direct” را برای ناشران برای مدیریت فروش تبلیغات مستقیم عرضه می کند
Google امروز عرضه AdSense Direct را اعلام کرد تا اجازه دهد. ناشران برای اجرای کمپین برای تبلیغاتی که مستقیماً از طریق سیستم AdSense به تبلیغکنندگان میفروشند، بدون تغییر کد. گوگل همچنین دستورالعمل های گام به گام راه اندازی را منتشر کرده است. پس از اطمینان از یک معامله تبلیغاتی مستقیم با یک تبلیغکننده، ناشر کمپین را در AdSense راهاندازی میکند و […] - فید خبری فیسبوک توییکها: بهروزرسانیهای متنی کار نمیکنند، به همان اندازه نشان داده نمیشوند
فیسبوک از صاحبان صفحه میخواهد که اشتراکگذاری بسیاری از بهروزرسانیهای مبتنی بر متن را متوقف کنند و در عوض انواع دیگری از بهروزرسانیها را امتحان کنند که شرکت میگوید تعامل بیشتری در فید خبری داشته باشد. کریس توریتزین، مدیر محصول رتبهبندی فید خبری فیسبوک در یک پست وبلاگی امروز میگوید این شرکت الگوریتم اخبار فید را برای کاهش بهروزرسانیهای متنی تغییر داده است […] - 17 اشتباه تقریباً کشنده که از انجام آنها در شبکه های اجتماعی در سال 2013 پشیمان هستم
آن را بپذیرید. همه ما در رسانه های اجتماعی یاد می گیریم. هر روز یک درس جدید آموخته شده است، یک بهترین روش جدید ایجاد شده است. و بسیاری از این درس ها از طریق اشتباه به دست می آیند. من زمان زیادی را در رسانههای اجتماعی صرف میکنم، بیشتر به مشاهده اینکه دیگران چه میکنند، چگونه رفتار میکنند و روی چه چیزی کلیک میکنند (یا نمیکنند) […] - از حرفه ای ها بیاموزید: ببینید چه کسی در SMX West صحبت می کند و 200 دلار صرفه جویی کنید
بیش از 80 دانشمندترین اینترنت جهان بازاریابان در کنفرانس SMX West در موتور جستجوی سرزمین، 11 تا 13 مارس در سن خوزه، کالیفرنیا ارائه خواهند کرد. شما خواهید آموخت که چه چیزی آنها را موفق می کند، چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد و در سال آینده چه انتظاراتی از بازاریابی دیجیتال داشته باشید. شما از: بازاریابان برند از […] - مایکروسافت فراخوان کنفرانس بین المللی در مورد نظارت دولت
هفته گذشته پرزیدنت اوباما اصلاحاتی را برای مهار سوء استفاده از جاسوسی داخلی NSA اعلام کرد. طیف وسیعی از واکنش ها وجود داشت، اما بسیاری از منتقدان معتقدند که او به اندازه کافی دور نرفته است. اصلاحات پیشنهادی نیز احتمالاً کمک چندانی به صنعت فناوری نمی کند. شاید احساس ناامیدی یا شک داشته باشید که اصلاحات ایالات متحده تغییرات زیادی را ایجاد کند. برد اسمیت، مشاور کل مایکروسافت، خواستار […] - اپل در سه ماهه گذشته چند آیفون فروخت: 50 میلیون یا بیشتر ?
در 27 ژانویه، اپل نتایج سه ماهه اول مالی و کل سال خود را منتشر خواهد کرد. ما پاسخ یک سوال و بازی را خواهیم یافت که کارشناسان و تحلیلگران مالی در هر سه ماهه انجام می دهند: شرکت چند دستگاه فروخته است؟ یک سال پیش اپل از فروش 47.8 میلیون آیفون و 22.9 میلیون آیپد خبر داد. 54.5 میلیارد دلار درآمد ناخالص به ثبت رساند […] - به Commercial Creep در جستجو نه بگویید نتایج
شما همه دستورالعمل ها را خوانده اید. شما کارشناسانی را برای تعیین مسیر اخلاقی صحیح و درست استخدام کرده اید. ساعتهای بیپایان ویدیوهای مت کاتز را در YouTube تماشا کردهاید. شما هزاران دلار در ماه به کارشناسان پرداخت می کنید تا مطمئن شوید که تلاش های جستجوی شما به طور ایمن و دقیق بهینه شده است. شما در محدوده اخلاقیات مفروض […] - تبلیغات بازاریابی مجدد Google قوانین حریم خصوصی کانادا را زیر پا گذاشت، موافقت به اصلاح سیستم بازبینی تبلیغات دارد
دفتر کمیسیونر حریم خصوصی کانادا، Google را پیدا کرده است. نقض حقوق حریم خصوصی کانادا برای استفاده از تاریخچه حساس سلامت در کمپین های بازاریابی مجدد. این یافته پس از تحقیقات انجام شده توسط یک مرد کانادایی که شکایت داشت گوگل از اطلاعات خصوصی بهداشتی او برای هدفگیری مجدد او با تبلیغات خواب استفاده میکند، به دست آمد […] - برای پاسخهای مناسب بازاریابی محتوایی، سؤالات استراتژی محتوای مناسب را بپرسید
مدیر محتوای یک خردهفروش بزرگ باکس اخیراً با سؤالی تماس گرفته است. در اینجا چیزی است که او میخواست بداند: «درصد محتوایی که میبینید در مقایسه با تولید شرکت در مقایسه با تولید شده توسط کاربر در مقایسه با مشارکتکننده، مورد استفاده قرار میگیرد چقدر است؟ من سعی می کنم ببینم دیگران چگونه به ترکیب آنها نگاه می کنند.” به او چه میگفتی؟ […] - Leveraging The Social Media Ego
در عصر داده های بزرگ، بازاریابان از اطلاعات خریدار برای شکل دادن به ابتکارات خود بیش از همیشه استفاده می کنند. دادههای مربوط به آنچه که هدفهای شما به دنبال آن هستند، گوش میدهند و میخرند، میتواند بینش مادری را به شما بدهد که به شما امکان ایجاد کمپینهای مرتبط و با بازگشت سرمایه بالا را میدهد. با این حال این فقط با اهدافی که دادههای آنها در دسترس است کار میکند. کاملا […]
خواهید شنید
کار می کنید
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.