از سرزمین بازاریابی:
- حکم: سامسونگ 290 میلیون دلار بیشتر به اپل بدهکار است اما مهم نیست
قاضی (لوسی کوه) در پتنت برجسته سامسونگ و اپل دادگاهی در کالیفرنیا دستور دادرسی جزئی در مورد خسارت را صادر کرد. امروز پرونده خسارت به هیئت منصفه فرستاده شد و طبق گفته AllThingsD به اپل 290 میلیون دلار بیشتر پرداخت کرد. در مجموع سامسونگ بدون احتساب هزینه های قانونی، نزدیک به یک میلیارد دلار خسارت به اپل بدهکار است. هنوز برای […] - Google On Microsoft’s Scroogled Clothes: Competition in Wearables “Really Heating Up”
دیروز، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت دسته جدیدی را در مایکروسافت خود راه اندازی کرده است. فروشگاه برای فروش Scroogled Swag. امروز، در پاسخ به کالاهای جدید در فروشگاه مایکروسافت، گوگل بیانیهای رسمی ارسال کرد: آخرین سرمایهگذاری مایکروسافت جای تعجب ندارد. رقابت در فضای پوشیدنی ها واقعاً داغ شده است. اگر می خواهید یاد بگیرید […] - ادعاهای مطالعه بازاریابان نباید نگران برگه های جیمیل باشند: 4 ماه بعد و تغییر چندانی نکرده
چهار ماه از راه اندازی برگه های صندوق ورودی جیمیل می گذرد و ارائه دهنده داده های بازاریابی ایمیلی Return Path ادعا می کند که از زمان معرفی این برگه ها با نرخ خواننده تغییر چندانی نکرده است. بر اساس دادههای سه میلیون کاربر که موافقت کردند صندوق ورودی جیمیل خود را به اشتراک بگذارند، مطالعه Return Path نشان داد که تعامل ایمیل تبلیغاتی تنها […] - %D8%AA%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%20%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86%20%D8%A8%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%AA%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%87%D8%AF%D9%81%20%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D9%85
%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%8C%20%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D9%87%D9%85%D9%87%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D9%87%D8%AF%D9%81%20%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D9%86%D9%87%20%D9%81%D9%82%D8%B7%20%D8%A2%D9%86%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%20%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A2%D9%86%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D9%87%D8%A7%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF.%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%20%D9%87%D8%AF%D9%81%E2%80%8C%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D9%88%D8%A7%DB%8C%D9%84%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%20%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D8%B4%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A2%D9%86%20%5B%E2%80%A6%5D - Oh, The Places Pinners Woll با استفاده از نقشه یک صفحه Pinterest بسازید. طبق اعلام، Place Pins، «تصاویر زیبای یک مجله سفر را با ابزار نقشه آنلاین ترکیب کنید تا بتوانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.» Pinterest میگوید که پینهای مکان در […]
- SMX West 2014 Registration Open – بهترین نرخ های موجود در حال حاضر، صرفه جویی 300 دلاری
جستجوی نمایشگاه بازاریابی – SMX West برای هفتمین سال خود به سیلیکون ولی بازمی گردد. مارس 2014! برای بهره مندی از پایین ترین نرخ های Super Early Bird هم اکنون ثبت نام کنید. برنامه کنفرانس SMX West از 11 تا 13 مارس اجرا خواهد شد. سالن نمایشگاه 11-12 مارس باز خواهد بود. کارگاه های پیش از کنفرانس در 10 مارس ارائه می شود. با […] - تست Google AdSense جدید Ads With Logos
یکی دیگر از واحدهای Google AdSense جدید مشاهده شده است. واحدهای 90×90 علاوه بر متن تبلیغاتی دارای یک لوگوی بند انگشتی هستند. این یک اسکرین شات @netmeg است که دیروز برای بری شوارتز ارسال شد: این تبلیغات همچنین دارای دکمه بزرگ آبی گرد برای تشویق کلیک هستند. - بر اساس گزارش سرویس خبری IDG، دادگاه آلمان: سیاست حفظ حریم خصوصی گوگل حقوق مصرف کننده را نقض می کند
یک دادگاه آلمانی حکم داده است که خط مشی حریم خصوصی یکپارچه گوگل، قانون ملی حفاظت از داده های آن را نقض می کند. گوگل از زمانی که بسیاری از سیاست های حفظ حریم خصوصی خود را در مارس 2012 ادغام کرد در اروپا با مشکل مواجه شده و مورد انتقاد قرار گرفته است. Google همچنان سیاست حفظ حریم خصوصی یکپارچه خود را حفظ کرده است که به […] - The Year Of Beauty Sketches & Camels: Unruly 20 آگهی پر اشتراک گذاری شده در سال 2013 را منتشر می کندشرکت بازاریابی ویدیویی Unruly در حال حاضر 20 تبلیغ برتر خود را برای سال 2013 منتشر کرده است. بر اساس تعداد اشتراکگذاریهای فیسبوک، توییتر و وبلاگها، Unruly میگوید که ویروسیترین تبلیغ امسال، تبلیغ Dove Beauty Sketches با 4.24 میلیون اشتراکگذاری از آن زمان است. انتشار آن در ماه آوریل به گفته Unruly، نه تنها […]
- Google%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%C2%AB%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%DA%A9%DB%8C%D9%81%20%D9%BE%D9%88%D9%84%C2%BB%20%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF
%D9%85%D9%86%20%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DA%86%D9%87%20%D8%A8%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%20Google%20Wallet%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%20%D9%86%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%85%D8%8C%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B3%D9%BE%D8%AA%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1%202011%20%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87%20%D8%B4%D8%AF.%20%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%86%D9%84%20%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DA%A9%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF%20(%DB%8C%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1%20%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF)%20%D9%88%20%D8%B9%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%8B%20%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7%20%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%20%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%20%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA%20%D8%B1%D9%82%DB%8C%D8%A8%20(ISIS)%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AA%D8%A7%D8%B2%DA%AF%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B3%D8%B7%D8%AD%20%D9%85%D9%84%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%20%DA%86%D8%B4%D9%85%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D9%85%D8%A8%D9%87%D9%85%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%8C%20%D9%85%D8%B3%D8%AF%D9%88%D8%AF%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AE%D9%86%D8%AB%DB%8C%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%5B%E2%80%A6%5D - تماسها معیاری برای عملکرد بیوقت هستند
الگوهای تحقیق و خرید مصرفکنندگان به سرعت در حال تغییر بوده است، و بازاریابان را در حالی که برنامههای تبلیغات چندرسانهای را برای برآورده کردن آخرین نیازهای خود تغییر میدهند، سرپا نگه داشته است. علیرغم این وضعیت در حال تحول تعامل رسانهها، تماس تلفنی همچنان به عنوان پاسخ مصرفکننده در رسانههای مختلف باقی میماند – و بنابراین نشان دهنده یک شاخص تبدیل قوی برای بسیاری از […] - چرا مت کاتز در مورد طراحی وب ریسپانسیو اشتباه می کند
من مانند اکثر سئوکاران کلاه سفید در صنعت ما، به کاری که مت کاتز برای سئو انجام داده است احترام می گذارم و قدردانی می کنم. به حدی که، اگرچه هرگز آن مرد را ندیدهام، اخیراً برای کمک به او برای مبارزه با سرطان در چالش ماراتون دانا فاربر بوستون کمک مالی کردم (شما هم باید). او بیش از هر کسی خستگی ناپذیر […] - هواداران یا دشمنان؟ 3 نکته برای مدیریت بحران خدمات مشتریان فیس بوک
بدون توجه به بودجه، ارسال محتوا در رسانه های اجتماعی برای استفاده حداکثری از دلار بازاریابی رسانه های اجتماعی شما کافی نیست. بسیاری از بازاریابان میدانند که مشتریان مکرر بیشترین کسبوکار را هدایت میکنند، که ممکن است توضیح دهد که چرا امروزه هفتاد و شش درصد از بازرگانان محلی برای جذب مشتریان فعلی به رسانههای اجتماعی نگاه میکنند (Constant Contact’s Technology Pulse Q3, […] - مکالمه کلیدی: پیتر استرینگر، ارشد مدیر رسانه های دیجیتال، بوستون سلتیکس
سلام از لاس وگاس. ما اینجا در کنفرانس بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX در Marketing Land هستیم که در آن پیتر استرینگر، مدیر ارشد رسانه های دیجیتال بوستون سلتیکس، در حال گفتگوی کلیدی با مت مک گی، سردبیر Marketing Land درباره نحوه استفاده تیم از رسانه های اجتماعی برای خود است. تلاش های تبلیغاتی همانطور که مت پیشنمایش کرد، بحث – که […] - افزایش زمانبندی پستهای فیسبوک از ۱۲ مرحله پایینتر به ۴ و اکنون در گزارش فعالیت نشان داده میشود
همه زمانی که بیش از یک سال و نیم پیش زمانبندی پست اعلام شد، از ما بازاریابها خوشحال شدیم. با این حال، رابط کاربری بسیار بد بود و 12 مرحله را برای یک صفحه انجام می داد تا در واقع یک پست را برنامه ریزی کند. امروز، فیس بوک محصولی کارآمدتر را معرفی کرده است که اکنون تنها به 4 مرحله نیاز دارد (و خیلی زیاد به نظر می رسد […]
%20%D8%A7%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D8%B9%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%0A
قابل دسترسی هستند
است
%0A
محلی است.
بوده است
آغاز میشود
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.