اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 21 نوامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • شهر ارواح؟ مطالعه می گوید 70 درصد از صفحات فیس بوک غیر فعال هستند

    «شهر ارواح» عبارتی است که هنگام توصیف سطوح پایین فعالیت ظاهری در Google+‎ استفاده می‌شود، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که می‌تواند برای فعالیت‌های تجاری با استفاده از صفحات فیس‌بوک نیز اعمال شود. Recommend.ly، یک شرکت ابزارهای رسانه اجتماعی/تجزیه و تحلیل که قبلاً هنگام بررسی استراتژی صفحه فیس بوک Wal-Mart پوشش داده بودیم، اکنون وارد […]

  • نشان‌های اینستاگرام به کاربران و برندها کمک می‌کنند پروفایل‌ها را در وب تبلیغ کنند

    اکنون وبلاگ نویسان و کسب و کارها یک نشان رسمی برای کمک به تبلیغ حضور خود در اینستاگرام دارند. اکنون می توان یک نشان رسمی آبی ایجاد کرد که به کاربران امکان می دهد پروفایل های وب جدید اینستاگرام خود را تبلیغ کنند. برای دریافت نشان اینستاگرام خود، به سادگی به صفحه رسمی نشان ها بروید، نماد خود را انتخاب کنید و کد تعاملی را کپی کنید […]

  • بازاریابی ایمیلی تلفن همراه: نکاتی برای فصل تعطیلات

    «فصلی است که حجم ایمیل‌های ارسالی شروع به افزایش می‌کند. از پیش‌نمایش‌های جمعه سیاه گرفته تا یادآوری‌های هدیه لحظه آخری، خرده‌فروشان در حال افزایش تعداد پیام‌های ارسالی هستند. این باعث می شود صندوق ورودی به مکانی شلوغ تبدیل شود. اما این خبر نیست چه چیزی این فصل تعطیلات خرده فروشی را خاص می کند؟ امسال بیش از […]

  • Ingress بازی “AR” Google نگاهی به آینده را ارائه می دهد

    جان هانکه از Google به من گفت که او همیشه می‌خواسته با استفاده از دارایی‌هایی که با Google Earth توسعه داده است، یک بازی چند نفره ایجاد کند. یادم می‌آید که سال‌ها پیش در کنفرانس مطبوعاتی اولیه Google Earth درباره Second Life و بازی صحبت کرد. او و تیمش در پروژه انکوباتور موبایل Google Niantic اکنون این کار را انجام داده اند […]

  • «صفحات آمازون» به برندها اجازه می‌دهد خود را ابراز کنند و حضورشان در آمازون را افزایش دهند

    بازاریابی در آمازون برای برندها بسیار جذاب تر شده است. صفحات جدید و قابل سفارشی سازی برای برندهایی در راه است که نه تنها به مدیران برند اجازه می دهد ظاهر/احساس را به روز کنند، بلکه به مشتریان نیز پیام ارسال می کنند. صفحات برند جدید به برندها امکان می دهد محصولات را ارائه دهند، پیام ارسال کنند و تجزیه و تحلیل را مشاهده کنند. پس از ثبت نام تجاری در […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • 4 بحث در رسانه های اجتماعی حل شد، متقاعد کردن و تبدیل کردن
  • 5 نکته برای ایجاد تصاویر Pinterest که مردم دوست دارند به اشتراک بگذارند، www.socialmediaexaminer.com
  • پنج نکته کلیدی برای تبلیغات صفحه فیس بوک، allfacebook.com
  • سپاسگزاری و دریافت تشکر، وبلاگ رسمی توییتر
  • مطالعه GroupM در فیس بوک تغییر الگوی کاهش قابل توجهی را در دسترسی مصرف کننده نشان می دهد، ClickZ
  • کاربران رسانه های اجتماعی از توییتر بسیار سپاسگزار هستند، www.usatoday.com
  • نقشه موبایل فیس بوک ضخیم تر می شود: نارنجی برای ارائه “تماس مهمانی”، سرویس تماس اجتماعی از تابستان 2013، TechCrunch
  • آنچه باید هنگام گنجاندن +Google در برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود بدانید, socialmouths.com
  • چرا برنامه رسانه اجتماعی شما نیاز دارد مرشدها و قصه گوها، www.businessesgrow.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *