اعلانیه

روز بازاریابی: 21 مه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 17 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 21 مه 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • RSS: سلاح مخفی نظارت بر رسانه های اجتماعی شما

    تا به حال شده که یک روز کاری را به پایان برسانید و فکر کنید: “اوه، چه اتفاقی افتاده است؟” رسانه های اجتماعی خیلی سریع پیش می روند. اما اگر بخشی از شغل شما نظارت بر رسانه های اجتماعی است، باید مطمئن شوید که چیزی را از دست ندهید. این ممکن است شامل زیر نظر گرفتن رقبا، ردیابی گفتگو در مورد صنعت شما و پرورش و پیگیری سرنخ ها باشد. […]

  • یاهو و علی‌بابا در نهایت با طلاق موافقت کردند، شرکت چینی سهام را به مبلغ میلیاردها بازخرید

    علی بابا و یاهو بالاخره طلاق می گیرند. در یک تراکنش پیچیده و مرحله‌ای، علی‌بابا می‌تواند تمام سهام اقلیت یاهو را در این شرکت بازخرید کند. زمانی که یاهو شرکت قوی‌تری بود، چندین سال پیش، روابط خوبی با جک ما، مدیرعامل علی‌بابا داشت. یاهو در سال 2005 حدود 1 میلیارد دلار در […]

    سرمایه گذاری کرد

  • عنوان

  • یک روز بعد از IPO Mark Zuckerberg با دوست دختر طولانی مدت Priscilla Chan ازدواج کرد

    روز جمعه مارک زاکربرگ یکی از مهم‌ترین وضعیت‌های خود را که تا به حال پست کرده بود، منتشر کرد: “شرکتی را در NASDAQ فهرست کرده است.” روز شنبه، یک روز پس از عرضه اولیه عمومی فیس بوک، مارک زاکربرگ ممکن است حداقل شخصاً در صدر آن قرار گرفته باشد. یکی که صرفاً یک تغییر رابطه بود و جهان را از عروسی غافلگیرکننده با دوست دختر نه ساله اش، پریسیلا چان، آگاه کرد. […]

  • Microsoft راه اندازی شبکه اجتماعی Socl: A Look Inside

    تبریک، مارک زاکربرگ. شما جمعه رفتید، شنبه ازدواج کردید و اکنون به عنوان یک هدیه ویژه از طرف مالک جزئی و بهترین شریک مایکروسافت یک شبکه اجتماعی جدید برای مبارزه دارید: Microsoft’s So.cl. اما زیاد نگران نباش من به تازگی خبر پخش زنده So.cl در Techmeme را دیدم. امروز یکشنبه است، من […]

  • عنوان

  • نتایج نظرسنجی: 25 درصد از خوانندگان ما قیمت پایانی فیس بوک را دریافت کردند

    IPO فیس بوک به پایان رسیده است. این شرکت امروز با باز شدن قیمت سهام خود در 38 دلار به ازای هر سهم، وارد بورس شد، و هنگامی که گرد و غبار در یک روز معاملاتی رکورددار فروکش کرد، فیس بوک با قیمت 38.27 دلار به ازای هر سهم، تنها چند سنت بالاتر از جایی که شروع شد، بسته شد. همانطور که گرگ استرلینگ امروز نوشت، اینجا چیز زیادی نیست […]

  • IPO فیس بوک نتوانست “پاپ” پیش بینی شده را ارائه دهد

    من، مانند بسیاری دیگر، فرض کرده بودم که سهام فیس بوک با قیمت 38 دلار باز می شود و از آنجا به شمال می رود. در واقع فکر می‌کردم تقاضا به قدری بالا خواهد بود که ممکن است سهام به 100 دلار برسد. اشتباه میکردم من معتقد بودم که تقاضای سرکوب شده قابل توجهی برای آنچه که بزرگترین عرضه اولیه اولیه فناوری تا کنون بوده است وجود دارد. اما این تقاضا […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *