اعلانیه

روز بازاریابی: 21 فوریه 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 19 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 21 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • کوکا می خواهد به دنیا قلاده حیوان خانگی بدهد در تبلیغ جعلی که درمانی برای اعتیاد به رسانه های اجتماعی ارائه می دهد
    جدیدترین کمپین ویدیویی آنلاین کوکاکولا، وسواس همه افراد را نسبت به تلفن هایشان مسخره می کند و راه حلی برای درمان اعتیاد به رسانه های اجتماعی در جهان ارائه می دهد. این تبلیغ یک جعل است و محافظ شبکه های اجتماعی Coke’s را تبلیغ می کند، در اصل همان قلاده حیوان خانگی که دامپزشک از آن برای جلوگیری از لیسیدن زخم های حیوانات استفاده می کند. طراحی شده با امضای کوکا […]
  • دستیار مایکروسافت “کورتانا” به زودی برای گوشی‌ها، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس
    ماه‌هاست که مطبوعات فناوری درباره رسیدن قریب‌الوقوع پاسخ مایکروسافت به سیری: کورتانا می‌نویسند. این دستیار مجازی از شخصیتی در بازی “Halo” مایکروسافت الگوبرداری شده است. مایکروسافت کورتانا را تایید نکرده و یا چیزی در مورد کورتانا به طور عمومی نگفته است. در حال حاضر کورتانا یک اسم رمز است و باید دید دیجیتالی […]
  • چیست

  • Google%20%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20Spider.io%20%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D8%AF
    %DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C%20%D8%A7%D8%A8%D8%B1%20%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87%20%D8%A7%D9%81%DA%A9%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%20%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%86%20%D8%A2%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86%20%D8%A7%DA%A9%D9%88%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1%20%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF.%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA%20%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A8%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C%D8%8C%20%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84%20%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2%20%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C%20%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%20%D9%88%D8%A8%20%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81%20spider.io%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84%20%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87%20%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%20%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C%20%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%5B%E2%80%A6%5D
  • %0A

  • نحوه استفاده از وضعیت نسبی برای تجزیه و تحلیل آنلاین
    من اخیراً نگاهی تازه به برخی کتاب‌های قدیمی مدرسه آمار خود انداختم و متوجه شدم که بسیاری از آن مفاهیم اولیه آماری در تحلیل‌های بازاریابی آنلاین چقدر می‌توانند مفید باشند. . در این پست، من چند روش را به اشتراک می‌گذارم که با استفاده از […]
  • می‌توانید داده‌های خود را به روشی ساده بررسی کنید.

  • نام جدید، شرکای آشنا: توییتر “برنامه پلتفرم بازاریابی” را معرفی می کند
    زمان چگونه می گذرد. اکنون یک سال است که توییتر API Ads خود را منتشر کرده است تا به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا از قدرت کامل تبلیغات توییتر استفاده کنند. توییتر در طول سال 2013 شروع به اضافه کردن شرکای API کرد که در هدف‌یابی، ردیابی و اندازه‌گیری برتر بودند. دیروز توییتر رسما نام جدیدی را برای مجموعه تبلیغاتی خود با نام “برنامه پلتفرم بازاریابی” اعلام کرد. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • یک (بسیار مورد نیاز) اجتماعی Media Lie Detector در مراحل توسعه است، CopyPress
  • هوشمند شدن با لینکدین: بهینه سازی نمایه ها و صفحات شرکت، www.koozai.com
  • چگونه از توییتر برای ایجاد روابط برای کسب و کار خود استفاده کنید ، blogs.constantcontact.com
  • اینستاگرام نرخ های تعامل بالاتری نسبت به فیس بوک ثبت می کند ، eMarketer
  • مصاحبه با تیم سیگلسک: رسانه های اجتماعی در Marquette، nitrogr.am
  • LinkedIn سرانجام به شما امکان می‌دهد سایر اعضا را مسدود کنید، TechCrunch
  • افزودنهای مخفی اشتراک/لغو اشتراک، پست پرچم گذاری، لغو پیوند و موارد دیگر، TechCrunch
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک: اهمیت شناخت مخاطبان شما, advertise.bingads.microsoft.com
  • کاربران لینکدین را به دروغ انکار می کنند به این معنی که دوستان و همکاران دارای حساب، The Verge
  • هستند

  • چه نوع پست هایی بیشتر در فیس بوک به اشتراک گذاشته می شوند؟، KISS Metrics

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *