این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Biz Marketing: PassTools، Facebook Highlight و Google Now
این هفته با علم پشت Google Now، راهاندازی هدفگذاری مجدد خردهفروشی Sense Networks، گسترش برجسته فیسبوک و خرید آزمایشگاههای Kingfish توسط BuzzFeed، عامل ترسناک به ۱۱ رسید. Conductor و Mass Relevance محصولات جدیدی را برای بازاریابان سازمانی عرضه کردند و دایس اعتبار بازاریابی محتوا را با خرید 20 میلیون دلاری تأیید کرد. […]
- Blogrolls در WordPress 3.5 Chopping Block
این میتواند پایان یک دوره برای یکی از مؤسسات وبلاگنویسی باشد، نه اینکه به یکی از راههای مورد علاقه بازاریابی جستجو برای دادن و دریافت پیوند اشاره کنیم. بلاگرول – یا همان طور که در حال حاضر به آن مدیریت لینک میگویند – در آستانه انتشار آینده وردپرس 3.5 است. افراد WPBeginner متوجه […]
شدند
- استراتژی فیسبوک محلی Walmart کار نمیکند، مطالعه میگوید
راهاندازی ۳۵۰۰ صفحه فیسبوک Walmart در سال گذشته برای فروشگاههای محلیاش «تأثیر مصرفکننده بسیار کم» داشته است و این صفحات به اندازه صفحات فیسبوک کسبوکارهای کوچک رقیب در مناطق محلی مشابه محبوب نیستند. اینها برخی از یافته های یک مطالعه جدید توسط Recommend.ly، یک شرکت ابزارهای رسانه اجتماعی/تحلیل است. والمارت […]
را راه اندازی کرد
- آیا برای موفقیت آنلاین به استعداد طبیعی نیاز است؟
هرازگاهی کسی با من تماس می گیرد و ادعا می کند که نمی تواند با بازاریابی وابسته پول دربیاورد زیرا استعداد طبیعی من را برای این کار ندارد. این جمله هر بار که می شنوم خنده ام می گیرد. واقعیت این است که حتی یک قطره استعداد طبیعی در من وجود ندارد که […]
- IFTTT برای حذف محرکهای توییتر، اقدامات توییتر حفظ میشود
به روز رسانی: به دلیل اطلاعات جدید، تیتر اصلی این مطلب تغییر کرده است. لطفاً پسنوشته را در انتهای مقاله اصلی ببینید. اگر This then That (IFTTT) امروز به کاربران اطلاع دهد که از پنجشنبه آینده، 27 سپتامبر، پشتیبانی از «محرکهای» مبتنی بر توییتر را متوقف خواهد کرد. اما این سرویس همچنان به کاربران اجازه می دهد […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.