در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
از سرزمین بازاریابی:
- 69 درصد برندهای بیشتری در برنامه Programmatic در نیمه اول سال 2013 شرکت کردند [گزارش]
برندها به خرید تبلیغات برنامهای ادامه میدهند ، حتی با وجود اینکه اکثر هزینه ها در میان چند تبلیغ کننده برتر ادغام می شود. بر اساس یک گزارش جدید، تعداد کلی برندهای شرکت کننده در RTB بین سه ماهه چهارم سال 2012 تا سه ماهه دوم سال 2013، 69 درصد رشد داشته است. آخرین گزارش فصلی شاخص توسط […] - فیسبوک اولین تبلیغات ویدیویی به موبایل میآیند
اگر از فیسبوک در دستگاه اندروید یا iOS مورد علاقه خود استفاده میکنید – و بر اساس شمارش فیسبوک، حدود 70 درصد از ما این کار را انجام میدهند – به زودی شروع به دیدن ویدیو خواهید کرد. تبلیغات در فید خبری شما این شرکت امروز اعلام کرد که توسعهدهندگان اپلیکیشن میتوانند از ویدئوها در تبلیغاتی استفاده کنند که هدف آنها نصب برنامههای جدید است. با وجود […] - وقتی خوک ها پرواز می کنند: چرا فیس بوک و گوگل شرکای تبلیغاتی می شوند
شاید در اعلامیه هفته گذشته گوگل مبنی بر همکاری با فیسبوک از طریق DoubleClick Bid Manager به مشتریان خود دسترسی به موجودی Facebook Exchange (FBX) را ارائه می دهد. دو غول تبلیغات آنلاین رقیب وارد یک شراکت می شوند؟ چرا فیسبوک بالاخره میخواهد به روی گوگل باز شود و چرا گوگل […] - NY Times Pogue نویسنده فناوری ستاره را به یاهو از دست داد
Yahoo ظاهراً دیوید پوگ، روزنامه نگار ستاره فناوری را از نیویورک تایمز دور کرده است. ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو، این خبر را امروز صبح در Tumblr منتشر کرد: من بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم که ستون نویس برنده جایزه، نویسنده پرفروش و مجری تلویزیون دیوید پوگ به یاهو می پیوندد. دیوید رهبری گسترده ای از پوشش فناوری مصرف کننده در یاهو را بر عهده خواهد داشت […] - تاکتیک های اثبات شده پولی، کسب درآمد و مالکیت. در اینجا پیشنمایش بزرگ بازاریابی رسانههای اجتماعی SMX است
این پیشنمایش بازاریابی رسانههای اجتماعی SMX توسط کریس شرمن، معاون برنامهنویسی رویداد نوشته شده است. این بینشی در مورد نحوه تفکر افرادی که برنامه کنفرانس را ایجاد کرده اند در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. تعامل با مشتریان و مشتریان بالقوه از طریق کانال های رسانه های اجتماعی اکنون یک تاکتیک اصلی و اصلی برای اکثر بازاریابان دیجیتال است. جای تعجب نیست که […] - عکس گرفتن از محصول رایج ترین رفتار خرید در فروشگاه در آلمان، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و بریتانیا
- موتور جستجوی روسی Yandex ابزار تجزیه و تحلیل رایگان را برای ردیابی معیارها برای 25 برنامه خود راه اندازی کرد
موتور جستجوی روسی Yandex امروز یک تجزیه و تحلیل برنامه تلفن همراه جدید را معرفی کرد. ابزار Yandex Metrica for Apps. بر اساس این اعلامیه، راه حل تجزیه و تحلیل یک ابزار رایگان در دسترس توسعه دهندگان تلفن همراه در سراسر جهان است که به آنها اجازه می دهد پروفایل های شخصی سازی شده برای مخاطبان برنامه و گزارش های استفاده ایجاد کنند. بزرگترین موتور جستجوی روسیه تأیید کرد که راه حل جدید تجزیه و تحلیل برنامه تلفن همراه آن ساخته شده است […] - چگونه چالش خرید قدیمی بازاریابی را غلبه کنیم
همه ما آنجا بوده ایم. ما ایده بزرگ را داریم. ما مطمئن هستیم که اگر آن را ایجاد کرده و راه اندازی کنیم، این کمپین بازاریابی می تواند تفاوت بزرگی برای شرکت ایجاد کند. ما تحقیقات را انجام دادهایم، مشخصات را ساختهایم، و بقیه تیم بازاریابی را آماده کردهایم تا آن را امتحان کنند. […] - زندگی با تلفن پرچمدار دیگر Google، Moto X
گوگل هرگز گوشی های خود را نساخته است. تلفنهای پرچمدار مختلف «نکسوس» که نام گوگل را یدک میکشند، همگی با مشارکت تولیدکنندگان مختلف گوشی ساخته شدهاند. خرید موتورولا توسط گوگل در سال گذشته این موضوع را تغییر داد. Moto X که به تازگی معرفی شده است یک گوشی اندرویدی است که توسط گوگل طراحی و ساخته شده است. چطور است؟ برای من، […] - چگونه یک فروشگاه لوازم خانگی بوستون از طریق بازاریابی محتوا کسب و کار خود را رشد داد
کسب و کارهای کوچک در تمام صنایع هر روز از استراتژی های بازاریابی محتوای موفق بهره مند می شوند. این کسبوکارها از محتوا برای آموزش، سرگرمی و شوخطبعی مخاطبان در کانالهای بازاریابی استفاده میکنند و در این فرآیند، بازگشت سرمایه را افزایش میدهند. کسبوکارهای کوچک با برنامههای بازاریابی محتوای موفق ثابت میکنند که برای ایجاد روابط معنادار با مشتریان به بودجه زیادی نیاز ندارید […] - RJ Pittman مدیر اجرایی سابق گوگل و اپل به eBay میپیوندد
غول تجارت آنلاین eBay روز جمعه اعلام کرد که RJ Pittman را به عنوان معاون ارشد و مدیر ارشد محصولات Marketplaces استخدام کرده است. نقش او که به تازگی ایجاد شده است شامل پی پال نمی شود. پیتمن اخیراً مسئول تجارت الکترونیک در سراسر جهان در اپل بود. او از سال 2010 این نقش را به عهده داشت. قبل از اینکه اپل پیتمن در گوگل حضور داشته باشد، […] - Google’s DoubleClick برای ارائه فهرست آگهی های FBX در ماه های آینده
DoubleClick، شرکت راه حل های تبلیغات آنلاین Google، امروز اعلام کرد که خدمات تبلیغاتی خود را برای گنجاندن تبلیغات در FBX گسترش می دهد. مبادله مناقصه بلادرنگ فیس بوک. طبق این اطلاعیه، مشتریان DoubleClick میتوانند «در چند ماه آینده» از طریق DoubleClick Bid Manager موجودی آگهی را در FBX خریداری کنند. DoubleClick ادعا می کند به ده ها مورد خصوصی […]
قبلی
وجود دارد
دسترسی دارد
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
- 4 اقدام و ابزار برای دستیابی به جذابیت +Google، www.koozai.com
- از امروز، توییتر فضایی برای 18 کوئینتیلیون حساب کاربری دارد، VentureBeat
- فیس بوک همچنان بزرگترین محرک ترافیک اجتماعی است ، simplereach.com
- بهروزرسانیهای وضعیت فیسبوک، پستهای دیواری و پرداختها در حال حاضر برای برخی کاهش یافته است ، www.engadget.com
- Harvard Pilgrim و چرا برندها باید در رسانه های اجتماعی، مشاوره الکترونیکی
- چگونه با افزونه های اجتماعی جامعه اعتماد را افزایش دهیم ، blog.gigya.com
- مطالعه موردی رسانه های اجتماعی: قسمت 4 از 5، از پایین فریزر تا بالای ذهن، تله عنکبوتی
- بازده بازگشت سرمایه در بازاریابی انجمن و نظرات، kaiserthesage.com
گوش کنید
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.