اعلانیه

روز بازاریابی: 21 آگوست 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 21 آگوست 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • IFTTT محرک های توییتر را برمی گرداند
    بازاریابان رسانه های اجتماعی خوشحال خواهند شد که یاد بگیرند که محرک های توییتر دوباره در ابزار اتوماسیون محبوب، If This then That (IFTTT) در دسترس هستند. IFTTT در سپتامبر گذشته و در بحبوحه خصومت‌های فراوان بین توییتر و توسعه‌دهندگان بر سر تغییرات API توییتر، راه‌اندازهای توییتر را به‌طور داوطلبانه حذف کرد. هر چند توییتر “اقدامات” را حفظ کرد، به این معنی که می‌توانید […]
  • یاهو شماره 1 دوباره، ترافیک شبکه ایالات متحده از اوایل سال 2008 وجود نداشت
    ComScore به تازگی لیست ماهانه 50 ویژگی برتر وب ایالات متحده را امروز منتشر کرد. من به طور کلی به این لیست نگاه نمی کنم. اما به من اشاره شد که یاهو در رتبه اول برگشته است. آخرین باری که یاهو شماره یک بود کی بود؟ ما سؤال را مستقیماً به comScore ارسال کرده ایم اما پاسخی دریافت نکرده ایم. در من […]
  • ارتقای فیس بوک، پست‌های قابل جاسازی را برای همه گسترش می‌دهد
    ویژگی پست‌های قابل جاسازی فیس‌بوک اکنون برای همه در دسترس است، و این گسترش شامل چند ویژگی جدید نیز می‌شود. هنگامی که سه هفته پیش راه اندازی شد، پست های قابل جاسازی فقط برای محتوای معدودی از ناشران اصلی در دسترس بودند. اکنون، پست های عمومی از هر نمایه شخصی فیس بوک و/یا صفحه فیس بوک را می توان جاسازی کرد. در زیر یک مثال […]
  • آورده شده است

  • برنامه Google’s Field Trip اکنون برای Google Glass در دسترس است
    Google’s Field Trip، یک برنامه اکتشافی محلی که اطلاعاتی درباره محیط اطراف شما ارائه می دهد، اکنون برای Google Glass در دسترس است. این برنامه سال گذشته برای دستگاه های اندرویدی معرفی شد و بعداً به آیفون نیز آمد. تیموتی جردن از گوگل این برنامه را امروز به عنوان “راهنمای کمک به شما برای کشف جواهرات پنهان و اطلاعات جالب در اطراف […]
  • توصیف کرد.

  • سوالاتی در مورد Google Authorship دارید؟ Google برخی از پاسخ‌ها را به اشتراک می‌گذارد
    می‌خواهید بفهمید Google Authorship چگونه کار می‌کند؟ گوگل امروز یک پست جدید منتشر کرده است که به چند سوال پیچیده پاسخ می دهد، مانند نحوه برخورد با طلسم ها (با عرض پوزش، آنها دارای نویسندگی نیستند) و انواع صفحاتی که می توانند دارای نویسندگی در لیست های جستجوی گوگل ظاهر شوند. در پست Google بیشتر بخوانید و همچنین خلاصه طولانی‌تر ما را ببینید […]
  • می خواهید در بازاریابی رسانه اجتماعی SMX صحبت کنید؟ در اینجا آمده است
    برنامه به صورت زنده است، و ما اکنون موارد ارسالی را می پذیریم تا در نمایشگاه بازاریابی جستجوی بازاریابی – SMX Social Media Marketing 2013، 20 تا 21 نوامبر، در ARIA Resort & Casino صحبت کنیم. در لاس وگاس برای افزایش شانس انتخاب، حتما دستور جلسه را مطالعه کنید. درک کنید که جلسات در مورد چیست. مطمئن شوید که زمین شما […]
  • شایعه شده است که گوگل مکالمات خود را برای برنده شدن بسته بلیط NFL یکشنبه آغاز می کند
    شایعات منتشر می شود مبنی بر اینکه گوگل بحث های غیررسمی را با NFL برای خرید آن آغاز کرده است. حقوق بسته NFL Sunday Ticket. پیتر کافکا از AllthingsD.com گزارش می‌دهد که لری پیج، مدیر اجرایی گوگل و رابرت کینکل، مدیر محتوای YouTube، با راجر گودل، کمیسر NFL و دیگر رهبران NFL، گفتگو کردند. «بسته بلیت یکشنبه در میان […]
  • بود

  • SMX East Keynote : ریچارد آلفونسی از توییتر، در “لحظه های حالا”
    تویتر به یک اتاق گفتگوی جهانی تبدیل شده است که به نظر می رسد همه در مورد همه چیز با همه صحبت می کنند. بسیاری از «مکالمات» مختلف به طور همزمان اتفاق می‌افتند، به‌علاوه لحظات خاصی وجود دارد – فینال‌های تلویزیونی، رویدادهای ورزشی، اخبار فوری و موارد دیگر – که در آن بسیاری از افراد همگی به یکباره «کوک شده‌اند». من بیشتر در مورد این پدیده صحبت خواهم کرد و […]
  • فیس بوک Leads Group برای اتصال به بقیه جهان
    ماموریت فیس بوک این است که جهان را بازتر و متصل تر کند. این شرکت اکنون به معنای واقعی کلمه در تلاش است تا با رهبری گروهی از شرکت‌های عمدتاً تلفن همراه برای کمک به آنلاین کردن 5 میلیارد نفر بیشتر این کار را انجام دهد. ابتکار عمل در internet.org قرار دارد. از بیانیه مطبوعاتی: اعضای موسس internet.org — فیس بوک، اریکسون، مدیاتک، نوکیا، اپرا، […]
  • عمیق تر Dive On A Facebook Marketing Case Study
    در مقاله ماه گذشته در مورد چگونگی ظهور مدیریت اجتماعی عالی در سازمان های کوچکتر، من از نمونه ای از Seagull Outfitters، توسط Marty Weintraub در aimClear استفاده کردم. . برای این پست، برای اطلاعات بیشتر به Weintraub برگشتم. Seagull Outfitters یک تجهیز کننده منطقه ای غالب در منطقه مینه سوتا قایق رانی است. در انتهای […]
  • واقع شده است

  • Fair Catch: استفاده از داده های بدون ساختار برای رسیدن به بازیکن فوتبال فانتزی
    بر اساس تحقیقات بازار Ipsos، امسال 25.8 میلیون نفر فوتبال فانتزی بازی خواهند کرد. با رسیدن به این اندازه، جای تعجب نیست که بازاریابان برند همچنان به سرمایه گذاری در حمایت ها و رسانه های اطراف پلتفرم های اصلی فوتبال فانتزی مانند ESPN، CBS، NFL یا Yahoo ادامه دهند. در مقاله اخیر عصر تبلیغات، بازیکنان فوتبال فانتزی […]
  • زمان اینترنت موبایل اکنون از رایانه شخصی فراتر می رود — comScore
    StatCounter به شما می گوید که در ایالات متحده، در حال حاضر، 15.8 درصد از ترافیک وب از دستگاه های تلفن همراه است. با توجه به اینکه تقریباً 150 میلیون گوشی هوشمند در کشور وجود دارد که درصد نسبتاً کمی از ترافیک کلی به نظر می رسد. در حالی که ممکن است تعداد کل هنوز کوچک باشد، اما وقتی کسی دقیق‌تر نگاه می‌کند […]
  • Vine به 40 میلیون کاربر ثبت شده افزایش یافته است، تعداد کاربران خود را بیش از سه برابر کرده است. 40 میلیون کاربر ثبت نام شده، بیش از سه برابر تعداد کاربران Vine که فقط دو ماه پیش گزارش شده بود. در حالی که این نقطه عطف، اعداد «کاربران فعال ماهانه» را که معمولاً توسط شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر به اشتراک گذاشته می‌شود، منعکس نمی‌کند، […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *