این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- اثربخشی بازاریابی فیس بوک با حمایت دو نفر از بزرگترین تبلیغ کنندگان آن
تنها چند روز قبل از عرضه اولیه عمومی فیس بوک، جنرال موتورز تبلیغات فیس بوک را به دلیل مؤثر نبودن آنها کنار گذاشت. در حالی که فیسبوک آن حساب ۱۰ میلیون دلاری را که ماه گذشته از دست داده بود، از دست داد، امروز فیسبوک از دو تبلیغکننده بزرگ خود، فورد و کوکاکولا حمایت کرد. هر دو برند اظهار داشتند که تبلیغات فیس بوک برای تلاش های بازاریابی آنها ارزش دارد. ترسیم یک تصویر بسیار متفاوت در […]
- Flipboard به لطف API جدید و بهبود یافته با Google+ شریک میشود
Google برای به اشتراک گذاشتن داده های +Google با شرکای شخص ثالث بسیار مردد بوده است. اما امروز، بردلی هوروویتز، معاون مدیریت محصول گوگل، ادغام Google+ در Flipboard را اعلام کرد. این اعلامیه در LeWeb ’12 در لندن اعلام شد. ادغام جدید به لطف یک Google API جدید امکان پذیر شده است که نه تنها به داده های عمومی اجازه می دهد […]
- تویتر نمای نمایه ای را منتشر می کند تا کاربران بتوانند پاسخ ها را پنهان کنند
گاهی اوقات هنگام بازدید از صفحه نمایه توییتر، کاربران به جای اینکه ببینند کسی در حال انجام چه کاری است، ممکن است با لیستی از توییتهای پاسخ به کاربران دیگر غرق شوند. این جدول زمانی سنگین معمولاً در طول مبادلات رفت و برگشت رخ می دهد. امروز توییتر از انتشار یک گزینه پروفایل کاربری بدون پاسخ خبر داد تا به کاربران کمک کند تا از بهم ریختگی دوری کنند […]
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی