از سرزمین بازاریابی:
- معرفی The Marketing Land #Hashtag Bowl: نسخه 2014
آیا برای دیدن نبرد شبکه های اجتماعی در طول Super Bowl XLVIII آماده هستید؟ Marketing Land قرار است فصل تبلیغات Super Bowl را با سومین سالانه #Hashtag Bowl آغاز کند – صندلی ردیف جلوی شما تا ببینید که چگونه همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی در تبلیغات Super Bowl در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. […]
- نیلسن: همه برندهای برتر کاربران وب را در سال 2013 از دست دادند
طبق دادههایی که هفته گذشته توسط نیلسن منتشر شد، همه مارکهای وب اصلی در سال 2013 بر اساس سال به سال، ویژگیهای منحصر به فرد خود را از دست دادند. دوره اندازهگیری شده از ژانویه تا پایان اکتبر بود. رتبه بندی سایت های برتر کم و بیش همان چیزی بود که در داده های دیگر دیده ایم. با این حال از دست دادن نسبی ماهانه […]
- آشنایی با: معاون و مدیر کل مرکز تعالی بازاریابی موبایل IAB
آنا باگر معاون و مدیر کل مرکز تعالی بازاریابی موبایلی در دفتر تبلیغات تعاملی است. مرکز موبایل، واحدی که مستقلاً تأمین مالی میشود و دارای کارکنان در داخل IAB است، وظیفه هدایت رشد بازار بازاریابی تلفن همراه، تبلیغات و رسانه را بر عهده دارد. قبل از پیوستن به IAB، باگر تجارت […]
را رهبری می کرد
- اینفوگرافیک: برندگان رسانه های اجتماعی CES 2014
اوایل این ماه، لاس وگاس میزبان نمایشگاه غول پیکر Consumer Electronics بود. رسانههای اجتماعی بخش بزرگی از این رویداد بودند و فروشندگان، حامیان مالی و برندها همگی برای هشتگها و سایر اشارهها در توییتر و رسانههای اجتماعی رقابت میکردند. کی برد؟ سامسونگ، سونی و اندروید همه برندهای بزرگی بودند که توجه ها را به خود جلب کردند. گوشیهای هوشمند، تبلتها و تلویزیونها […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.