اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 20 نوامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • توئیتر یک میلیون دلار در تبلیغات برای جذب تبلیغ کنندگان جدید کوچک می دهد

    فشار توییتر برای گسترش پایگاه تبلیغاتی خود امروز با اخباری مبنی بر اینکه این شرکت تا یک میلیون دلار اعتبار تبلیغاتی را به صاحبان مشاغل کوچکی که قبلاً در توییتر تبلیغ نکرده اند اهدا می کند ادامه دارد. توییتر در اطلاعیه خود می گوید که به 10000 کسب و کار کوچک واجد شرایط 100 دلار اعتبار می دهد. فرم ثبت نام […]

  • در دفاع از اپرا: ما همچنان منتظر برنامه توییتر برای سرفیس مایکروسافت هستیم

    اگر خبر را از دست دادید، اپرا وینفری در این هفته در وضعیت شرم آور ستایش تبلت سرفیس مایکروسافت در توییتی که از iPad خود ارسال شده بود، قرار گرفت. هی، اپرا، اگر اینقدر سرفیس را دوست داری، چرا از آن توییت نمی کنی؟ پاسخ این است که او نمی تواند. خوب، او می تواند، اما کمبود […]

  • فرانسوی برای “بازگشت مالیات” پس از Google آمده است

    رویترز گزارش می دهد که مقامات فرانسوی در حال گفتگو با گوگل در مورد پرداخت “مالیات معوقه” قابل توجهی هستند. سرویس سیم می‌گوید که ژروم کاهوزاک، وزیر بودجه فرانسه، «شواهد قانع‌کننده‌ای» دارد که نشان می‌دهد گوگل به فرانسه پول بدهکار است. فرانسه یکی از چندین کشور اروپایی است که معتقد است گوگل باید مالیات بیشتری بپردازد. Cahuzac گفت که اگر طرفین […]

  • 5 نوع محتوایی که احتمالاً نمی‌سازید اما باید بسازید

    بازاریابی محتوا وقتی به درستی انجام شود می‌تواند یک تاکتیک بازاریابی بسیار موفق باشد و شرکت‌های بیشتری هر روز از آن استفاده می‌کنند. انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که می‌توان در کمپین‌های بازاریابی محتوا از آنها استفاده کرد، اما گاهی اوقات، کسب‌وکارها برای ایجاد محتوایی که مشتریان و موتورهای جستجو را جذب می‌کند، دچار مشکل می‌شوند. هنگام ایجاد قطعات محتوا […]

  • آیا آژانس های جستجو در حال تبدیل شدن هستند دایناسورها؟

    من نمی توانم تمام جزئیات اولین جلسه مشتری خود را در حدود 15 سال پیش به یاد بیاورم (من تازه کار برای یک آژانس جستجو کار می کردم)، اما می توانم چند چیز را به خاطر بسپارم: تقریباً به یاد دارم که تقریباً کل شرکت ما به جلسه رفتیم ( ما فقط چهار نفر بودیم و سه نفر در جلسه شرکت کردند). مشتری را به یاد دارم […]

  • عصر یک سیستم عامل در مورد پایگاه کاربری خود به ما چه می گوید؟ خیلی زیاد، در واقع!

    ویندوز 8 کمتر از یک ماه است که تازه وارد بازار شده است، و اوایل امسال، اپل آخرین سیستم عامل دسکتاپ خود، Mac OS X Mountain Lion را منتشر کرد. ویندوز 8 به عنوان یک پلتفرم پیشرو برای دستگاه های دسکتاپ و موبایل و یک رکن کلیدی در استراتژی مایکروسافت برای احیای سیستم عامل بیمار معرفی شده است […]

  • گزارش: اکثریت والدین نگران حریم خصوصی آنلاین کودکان، داده کاوی آگهی‌دهنده هستند

    گزارش جدیدی از Pew Internet & American Life Project نشان می‌دهد که اکثر والدین آمریکایی نگران حریم خصوصی آنلاین فرزندان خود و همچنین در مورد اینکه تبلیغ‌کنندگان چقدر می‌توانند در مورد رفتار آنلاین فرزندان خود بیاموزند، نگران هستند. این یافته ها بر اساس مصاحبه های تلفنی 802 نوجوان آمریکایی و والدین آنها در اواخر سه ماهه دوم […]

  • Tracking Off The Book: Conversion Measurement Comes to Facebook

    یکی از سخت ترین وظایفی که بیشتر بازاریابان با آن روبرو هستند، پیگیری تلاش های رسانه های اجتماعی است. فیس بوک با ابزار تبلیغاتی جدید این کار را آسان تر می کند. ابزار جدید به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تعداد تمام تراکنش‌های مبتنی بر وب را که اتفاق می‌افتد، ردیابی کنند. این به طور مشابه با اکثر پیشنهادات جستجوی پولی سنتی کار می کند. به کاربران یک […]

    داده می شود

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *