اعلانیه

روز بازاریابی: 20 جولای 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 20 جولای 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • بخش بازاریابی: شوک آینده (از قبل اینجاست)

    این یکی از آن هفته‌هایی است که ایده‌های دیجیتال مارکتینگ که قبلاً بسیار پیشرفته بودند، اکنون به واقعیت تبدیل شده‌اند. Google+‎ بیش از یک سال از عمر آن می گذرد. توییتر مجموعه ای از پیشنهادات تبلیغاتی دارد. Foursquare مشتریان وفادار را به مشاغل مرتبط می کند. امضاهای الکترونیکی در حال فراگیر شدن هستند. آینده بازاریابی در حال حاضر اینجاست اگر […]

  • یک “بازاندیشی” جدید Digg در 1 آگوست راه اندازی خواهد شد

    هفته گذشته، betaworks پس از فروش این سایت اجتماعی برجسته، دارایی‌های باقی‌مانده Digg را خریداری کرد. واشنگتن پست تیم دیگ را خریداری کرد، لینکدین 15 پتنت خریداری کرد و نسخه بتا در وب سایت Digg.com باقی ماند. خب، betaworks برنامه‌ای برای نشستن در اطراف موپینگ ندارد، امروز آنها یک پست وبلاگی در rethinkdigg.com منتشر کردند که بیان می‌کند […]

  • عنوان

  • زنی که در کلرادو کشته شد درباره تیراندازی باریک Miss Of Toronto Mall وبلاگی نوشت

    اکثر آمریکایی ها در نیمه شب نمایش “شوالیه تاریکی برمی خیزد” با خبر وحشتناک تیراندازی جمعی مرگبار در آرورا، کلرادو از خواب بیدار شدند. اگر در مورد آن به صورت آنلاین، به ویژه از طریق رسانه های اجتماعی، مطلع شده باشید، ممکن است با یکی از 12 نفری که کشته شده اند – از زبان خودش – آشنا شده باشید. جسیکا قوی، که […]

  • تست فیس بوک “نتایج حمایت شده” برای جستجوی فیس بوک

    هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که فیس‌بوک به زودی ارائه گزینه‌های تبلیغاتی بیشتری را متوقف کند. یک مقاله TechCrunch اعلام کرد که فیس بوک در حال آزمایش یک تبلیغ جستجوی جدید فیس بوک با عنوان «نتایج حمایت شده» است. این نتایج به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد در کنار نتایج ارگانیک نشان داده شوند و می‌توانند برای افرادی که صفحه، برنامه یا مکان را جستجو می‌کنند، هدف قرار دهند. […]

  • Yahoo پرداخت ۷۱ میلیون دلار به مایر برای مدیرعامل شدن

    برای جذب ماریسا مایر از گوگل به سمت مدیر عاملی در یاهو چه چیزی لازم بود؟ بسته ای که طبق یک پرونده نظارتی می تواند به ارزش 71 میلیون دلار حقوق، پاداش و کمک هزینه سهام طی پنج سال آینده باشد. مایر سالانه 1 میلیون دلار حقوق دریافت خواهد کرد و واجد شرایط […]

    خواهد بود

  • آمار TBG: CPM و CTR فیس بوک رشد می کند، در حالی که میانگین CPC ایالات متحده به 1.04 دلار می رسد

    از آنجایی که صنعت در حال بررسی کارآمدی و ارتباط تبلیغات فیس بوک است، آژانس TBG که در بازاریابی رسانه های اجتماعی تخصص دارد، گزارشی منتشر کرده است که نشان می دهد CPM و کلیک ها در شبکه اجتماعی در گذشته افزایش یافته است. سال، اگرچه CPCها در مناطق جغرافیایی متفاوت است. این آمار، از بیش از 275 مورد از […]

    TBG جمع آوری شده است

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *