اعلانیه

روز بازاریابی: 2 می 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 8 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • TheFind “نگاهی اجمالی” از یک تجربه خرید اجتماعی جدید در فیس بوک را به ما می دهد

    در چند ماه گذشته داستان‌های زیادی در مورد اینکه چگونه خرده‌فروشان و برندها فروشگاه‌های فیس‌بوک خود را تعطیل می‌کنند، وجود داشته است، زیرا هیچ‌کس به آن توجهی نکرده است. بنابراین به نظر می رسد که چشم انداز برای به اصطلاح “تجارت اف” ضعیف باشد. با این حال در اوایل این هفته سایت خرید TheFind یک برنامه خرید اجتماعی را راه اندازی کرد (به زودی یک برنامه iPad […]

    خواهد شد

  • من تو را دنبال می‌کنی، آیا تو مرا دنبال می‌کنی؟

    فیس‌بوک ممکن است دوستان خود را داشته باشد، گوگل پلاس حلقه‌های خود را داشته باشد، اما توییتر همیشه از اصطلاح مبهم «فالوور» استفاده می‌کند. عجیب است، فقط به این دلیل که یک فالوور می تواند یکی از آن افراد بدبختی را که با جیم جونز انگور را نوشیده است، به یاد بیاورد. اما در کنار استخر در کانکون، ممکن است شخص مهم خود را دنبال کنید که یک فرد جذاب را دنبال می کند […]

  • 5 دقیقه برای مخاطبان ایمیل بزرگتر

    بازاریابی ایمیلی روشی بسیار موثر برای فروش است. امیدواریم که شما یک فرم وب برای دعوت از بازدیدکنندگان سایت خود به اشتراک بگذارید. اما فرم شما چه شکلی است و چه می گوید؟ آیا بازدیدکنندگان به خوبی به آن پاسخ می دهند یا آن را نادیده می گیرند؟ آیا فرم متفاوت بهتر عمل می کند؟ توسط […]

  • یاهو داشبورد بازاریابی مشاغل کوچک را عرضه می کند

    اگرچه یاهو تجارت جستجو و تبلیغات PPC خود را به مایکروسافت واگذار کرده است، این شرکت همچنان خدماتی را به مشاغل کوچک مانند میزبانی وب ارائه می دهد. تجارت الکترونیک از طریق فروشگاه های یاهو و ثبت دامنه. به عنوان بخشی از مجموعه ابزارهای خود، این شرکت امروز داشبورد بازاریابی کسب و کارهای کوچک را راه اندازی کرد – به معنای فروشگاه یک مرحله ای […]

  • توئیتر شخصی سازی بیشتری را در تب «Discover» برای بهبود کشف محتوا اضافه می کند

    تویتر به تلاش طولانی مدت خود برای کمک به کاربران برای کشف محتوا با اعلام روز سه شنبه مبنی بر اینکه برگه Discover از سیگنال های شخصی سازی بیشتری استفاده می کند، ادامه می دهد. توییتر در پست وبلاگ خود می‌گوید که محتوای نشان‌داده‌شده در برگه Discover تا حدی توسط الگوریتم‌هایی که توییت‌هایی را شناسایی می‌کنند که در بین کاربرانی که دنبال می‌کنید محبوب هستند و […]

    تهیه می‌شود.

  • درباره نویسنده

    میشل رابینز، معاون سابق فناوری محتوا و بازاریابی، مدیریت تحریریه را به عنوان سردبیر نشریات دیجیتال رسانه در سوم، MarTech، و سرزمین موتور جستجو، هدایت کارکنان تمام وقت از خبرنگاران و ویراستاران برای مدیریت محتوای ارائه شده . او مسئول توسعه استراتژی محتوا در همه ویژگی‌ها و همسو کردن این ابتکارات با اهداف برنامه‌نویسی و مخاطبان برای دو مجموعه کنفرانس بازاریابی پیشرو در Third Door، نمایشگاه بازاریابی جستجو و کنفرانس MarTech. علاوه بر این، میشل بر عملیات فناوری اطلاعات نظارت کرد و بخش فناوری بازاریابی را هدایت کرد. او که یک سخنران برجسته داخلی و بین المللی است، از ارتباط با جامعه در SMX، MarTech و سایر رویدادهای صنعت لذت می برد. ارتباط آنلاین با میشل در توییتر @MichelleRobbins، و لینکدین.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *