اعلانیه

روز بازاریابی: 19 فوریه 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 19 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Yahoo Gemini، جستجوی موبایلی و تبلیغات بومی را در بازار آگهی واحد به ارمغان می آورد
    Yahoo یک بازار تبلیغاتی جدید را معرفی کرده است که جستجوی موبایل و تبلیغات بومی را ترکیب می کند. این یاهو جمینی نامیده می شود و به عنوان بخشی از Yahoo Ad Manager، پلتفرم خرید تبلیغات سلف سرویس موجود این شرکت در دسترس است. در اینجا پست وبلاگ جی روسیتر و آدام کاهان (هر دو SVP) یاهو را توضیح می دهد: با Yahoo Gemini، تبلیغ کنندگان […]
  • اینفوگرافیک: گروه‌های غذایی وبلاگ نویسی و آیا وعده‌های غذایی با محتوای متعادل سرو می‌کنید؟
    همه دسر را دوست دارد، اما برای سالم بودن باید سبزیجات خود را نیز بخورید. آیا همین امر در مورد وبلاگ نویسی نیز صادق است؟ اینکه یک وبلاگ «سالم» فقط ویدیوها و تصاویر میم خنده دار نیست، بلکه شامل تعادلی از دیگران و محتوای اساسی تر نیز می شود؟ اگر چنین است، دانستن “گروه های غذایی وبلاگ نویسی” می تواند کمک کننده باشد. […]
  • آمازون افزایش یافته است اما رضایت از تجارت الکترونیک در یک دهه اخیر کمتر است
    امروز صبح، آخرین گزارش شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI) خرده فروشی و تجارت الکترونیک منتشر شد. خرده فروشی، فروشگاه های مواد غذایی، کارگزاری های آنلاین و تجارت الکترونیک را پوشش می دهد. نتایج برای خرده فروشان الکترونیکی متفاوت و تا حد زیادی منفی است. بر اساس این گزارش، بر اساس داده های گردآوری شده از طریق “مصاحبه با تقریباً 70000 مشتری سالانه” توسط دانشگاه میشیگان و تحقیقات آن […]
  • ابزارهای طولانی مدت انتشار حرفه ای لینکدین برای همه اعضا باز می شود
    از زمان راه اندازی در سال 2012، پلت فرم انتشار پویا لینکدین به سمت تأثیرگذاران اجتماعی برتر مانند ریچارد برانسون، تونی رابینز و بیل گیتس در نظر گرفته شده است. امروزه، لینکدین پلتفرم انتشار خود را به روی همه کاربران باز می کند تا بتوانند محتوای اصلی طولانی منتشر کنند. این برنامه تا به امروز با پست های اینفلوئنسر که توسط 31000 متخصص دیده شده است بسیار موفق بوده است […]
  • 10 راه‌هایی برای درمان بلوز ایمیل بعد از تعطیلات
    اکنون که از افزایش حجم در جمعه سیاه، دوشنبه سایبری و کریسمس فراتر رفته‌ایم، آیا از بلوز ایمیل بعد از تعطیلات رنج می‌برید؟ پس از ارسال حجم زیادی برای افزایش فروش در تعطیلات، ممکن است لازم باشد به مسیر مرتبط با کمپین های ایمیلی خود بازگردید. این استراتژی ها را برای جذب مشترکین تعطیلات خود در […]
  • امتحان کنید

  • بهینه سازی تبدیل برای الکترونیک سبدهای خرید تجاری
    وب سایت های تجارت الکترونیک در اشکال و اندازه های مختلف هستند، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: سبد خرید. برای کاری که انجام آن در زندگی واقعی بسیار آسان است، تجربه خرید آنلاین معمولا آنقدر بد انجام می شود که فکر می کنید برخی از شرکت ها در تلاش هستند تا خریداران را دور کنند. آن شرکت هایی که آن را درست انجام می دهند […]
  • گزارش: 60 درصد از دسترسی به اینترنت عمدتاً تلفن همراه است
    در گزارش جدید جهانی مصرف رسانه تلفن همراه، شبکه تبلیغاتی InMobi ادعا می‌کند که در خارج از ایالات متحده و بریتانیا، زمان صرف شده برای رسانه تلفن همراه اکنون بیش از تلویزیون. با این حال در ایالات متحده، تلویزیون هنوز هم بالاترین صفحه نمایش است. تحقیق مصرف رسانه موبایل توسط Decision Fuel و OnDevice Research انجام شد و تقریباً 14000 پاسخ دهنده در 14 کشور داشت. در نوظهور و به خصوص کمتر […]
  • 5 استراتژی بازاریابی قاتل که رقبای شما از آنها استفاده نمی کند… هنوز
    صاحبان کسب و کارهای کوچک معمولاً زمان یا منابع لازم برای طراحی و اجرای استراتژی های بازاریابی پیشرفته را ندارند. این روش دنیای بازاریابی است. شرکت‌های بزرگی مانند کوکا و مایکروسافت ایده‌های جدید را به روش‌های بزرگ آزمایش می‌کنند و سپس شرکت‌های کوچک‌تر استراتژی‌های جدیدی را اتخاذ می‌کنند که ارزش آن را نشان می‌دهد. به دلیل این فرآیند بازاریابی “چکانه”، […]
  • پیش نمایش اجلاس سران بازاریابی: “تبلیغ نمایشی آینده: همه چیز درباره شماست” توسط تیم مایر از Trueffect
    اجلاس بازاریابی دیجیتالی Land Marketing به شما تصویری بزرگ از مسائلی را ارائه می دهد که بر برنامه های بازاریابی شما برای امسال و بعد از آن تأثیر می گذارد. برنامه جدید و یک روزه دارای سطوح کلیدی، ارائه های انفرادی به سبک تد از رویاپردازان صنعت است که جستجو، اجتماعی، محتوا، ایمیل، نمایش و موارد دیگر را نشان می دهد. سخنرانانی که ما دعوت کرده ایم چاشنی […]
  • هستند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *