اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 19 سپتامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • یک چرخه فضیلت مند مدیریت جامعه توییتر

    اگر یک روزنامه‌نگار برجسته حساب توییتر یک برند را دنبال کند و کسی متوجه نشود چه؟ هیچ کس از طرف نام تجاری متقابلاً موارد زیر را انجام نداد. در یک موقعیت ایده آل، از روزنامه نگار تشکر می شد، به فهرست اضافه می شد و درگیر می شد. آخ! برای مدیران جامعه آسان است که درگیر روزانه و ساعتی […]

    شوند

  • نظرسنجی: 49% از SMBs برای گنجاندن موبایل در تلاش های بازاریابی در سال آینده

    یک نظرسنجی جدید که توسط ارائه‌دهنده اصلی تلفن همراه Pontiflex حمایت می‌شود، نشان می‌دهد که 49 درصد از کسب‌وکارهای کوچک (SMB) احتمالاً در سال آینده موبایل را در تلاش‌های بازاریابی خود قرار می‌دهند. این نظرسنجی آنلاین 1300 پاسخ دهنده داشت که اکثراً از ایالات متحده بودند. در میان کسانی که قبلاً تبلیغات/رسانه های موبایلی را خریداری می کردند، 72 درصد برنامه ریزی […]

    داشتند

  • سریع‌تر و آسان‌تر از طریق محتوا تلو تلو بخورید با برنامه‌های جدید StumbleUpon iOS

    بیش از 25 میلیون کاربر از StumbleUpon برای کشف محتوای عالی در سراسر وب استفاده می کنند. امروز به لطف برنامه‌های جدید آیفون و آی‌پد، می‌توانند محتوای بیشتری را سریع‌تر از همیشه کشف کنند. نه تنها استفاده از برنامه‌ها با ناوبری و ارتقاء طراحی آسان‌تر است، بلکه دارای ویژگی‌های جدیدی مانند StumbleDNA و پیش‌نمایش اسلاید نیز هستند. “اسلاید” […]

  • از نزدیک با عکس‌های سربرگ جدید توییتر برای نمایه‌ها

    درصورتی‌که دیروز صبح اعلامیه بزرگ در Today Show را از دست دادید، توییتر پروفایل‌ها را با یک عکس سرصفحه جدید مانند تایم لاین که در سراسر پلتفرم‌ها ظاهر می‌شود، به‌روزرسانی کرده است، و کانال اجتماعی را به سمت بصری و تصویر محور شدن تغییر می‌دهد. چگونه سربرگ نمایه توییتر خود را به‌روزرسانی کنید، «به‌روزرسانی» واضحی در نمایه شما وجود ندارد، اما […]

  • مطمئن شوید که دوستان شما عملکرد شما را با پست های تبلیغاتی برای پروفایل های فیس بوک می بینند

    می‌خواهید مطمئن شوید که همه دوستانتان می‌دانند که شما آن ماشین را خریده‌اید، آن شغل را پیدا کرده‌اید یا در رابطه‌تان خوب عمل می‌کنید؟ خوب، به لطف یک آزمایش گسترده، ممکن است بتوانید مطمئن شوید که دوستانتان مهم‌ترین پست‌های شما را می‌بینند — برای قیمت. کریستل کوئنتا از Kairay Media آزمایش گسترده […]

    را مشاهده کرد

  • YouTube بهترین برنامه رایگان در نمودارهای iTunes است. Google Maps بعدی خواهد بود؟

    یک هفته از زمانی که Google اولین برنامه YouTube خود را برای iPhone و iPad منتشر کرد می‌گذرد. اکنون این بهترین برنامه رایگان در iTunes است و ممکن است پیشگویی از آنچه با برنامه مورد انتظار Google Maps اتفاق بیفتد باشد. YouTube وضعیت پیش‌فرض را از دست می‌دهد شاید برای برخی عجیب به نظر برسد که YouTube در […]

    جدید است

  • برنامه جدید iPad توییتر: قدیمی و جدید، خوب و بد

    تویتر یک برنامه جدید iPad برای این سرویس ارائه کرده است. برخی قبلاً از آن متنفرند. مطمئناً نسبت به نسخه قبلی «آی‌پد» کمتری به نظر می‌رسد، زیرا نمی‌توانید فقط با انگشت خود را به اطراف بکشید تا بین محتوا بروید. اما این برنامه مزایای خوبی در یادگیری در مورد دیگران یا کشف تعامل در توییت ها دارد. بیایید […]

    را در نظر بگیریم

  • همانطور که انتظار می رفت، توییتر پشتیبانی از آپلود تصویر شخص ثالث را قطع می کند

    تویتر امروز یک صفحه نمایه کاربری جدید براق را راه اندازی کرد و همزمان نسخه های جدیدی از برنامه های رسمی iOS و Android خود را راه اندازی کرد. بسیاری از تغییرات ایجاد شده بود، اما از دست رفته در راهپیمایی روابط عمومی این است: هر کاربر توییتر که از این به بعد عکس‌هایی را در این سرویس پست می‌کند، این کار را از طریق عکس خود توییتر انجام می‌دهد […]

  • تست شبکه تبلیغات موبایلی فیس بوک

    شبکه تبلیغاتی فیسبوک که بسیار شایعه شده است، یک قدم دیگر به واقعیت نزدیکتر می شود. این شبکه اجتماعی تأیید کرده است که در حال آزمایش یک شبکه تبلیغاتی تلفن همراه است که از داده های فیس بوک برای هدف قرار دادن تبلیغات برای کاربران هنگام استفاده از برنامه های تلفن همراه یا بازدید از وب سایت های خاص تلفن همراه استفاده می کند. تست شبکه تبلیغات تلفن همراه بر اساس آنچه فیس بوک […]

    دارد استوار است

  • نظرسنجی: بازاریابان ایمیل با تمرکز بر یکپارچه سازی اجتماعی، بهبود معیارها

    هنگامی که از آنها خواسته شد تا پنج اولویت اصلی خود را برای سال مشخص کنند، ادغام اجتماعی و بهبود تجزیه و تحلیل بیشتر در ذهن بازاریابان ایمیل بود، به طوری که 37٪ از افراد مورد بررسی هر هدف را انتخاب کردند. این بر اساس مطالعه جدیدی است که توسط Relevancy Group و با حمایت Return Path انجام شده است. این نظرسنجی در اوت 2012 انجام شد […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *