اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 19 دسامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • Facebook To Halt Network Ad Ad Mobile Test With No Plany to Roll it

    کسانی از شما که مشتاقانه منتظر راه اندازی فیس بوک شبکه تبلیغات تلفن همراهی است که آزمایش می کند، می توانند فعلا منتظر باشند. اگرچه این آزمایش در پایان سال به پایان می رسد، شرکت رسانه های اجتماعی هیچ برنامه ای برای گسترش آن به این زودی ندارد، همانطور که برای اولین بار توسط AllThingsD گزارش شد و توسط […]

    تایید شد.

  • IAB: درآمد تبلیغات تعاملی ایالات متحده در سه ماهه سوم به 9.3 میلیارد دلار رسید، رکوردی بالاتر

    دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) در آخرین گزارش خود دریافت که درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده به سیر صعودی خود ادامه می‌دهد و به رکورد سه ماهه 9.3 میلیارد دلاری در دوره جولای تا سپتامبر رسیده است. این 18 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 2011 و 6 درصد افزایش نسبت به سه ماهه دوم سال جاری است. مدیران IAB […]

  • چگونه Pinterest را در ایمیل های خود ادغام کنیم

    پینترست بیش از یک مرکز اجتماعی برای اشتراک‌گذاری تصاویر، خود به یک برند سبک زندگی تبدیل شده است. تراوش کردن احساس ساده، تمیز، تقریباً رویایی – به جرأت می توانم بگویم آرزویی – لحظات لذت، در واقع بر سبک زیبایی شناسی جدید تأثیر می گذارد. در واقع، یکی از شکایات رایج این است که تجربه Pinterest چقدر جذاب می شود زیرا کاربران […]

  • گام به گام: چگونه همه توییت های خود را با سرویس آرشیو جدید توییتر بارگیری کنیم

    روزهای پیمایش در صفحات و صفحات توییت‌ها یا جستجوی بی‌هدف توییتر برای یافتن چیزی که زمانی پست کرده‌اید، گذشته است. توییتر در حال ارائه ویژگی «دانلود همه توییت‌های شما» است که امروز به طور رسمی در وبلاگ توییتر اعلام شده است. برای دریافت آرشیو خود، به […]

    بروید

  • 8 نکته داستان سرایی برای تقویت بازاریابی محتوایی شما

    قصه گویی مدت ها قبل از تاریخ ثبت شده وجود داشته است، اما نحوه بیان داستان ها در طول زمان به طرز چشمگیری تغییر کرده است. ما از نقاشی دیوارهای غارها به کلام نوشتاری، نمایشنامه‌ها و فیلم‌ها، تا توانایی کنونی برای گفتن داستان‌های آنلاین در قالب ویدیوها، پست‌های وبلاگ و در […]

    تکامل یافته‌ایم.

  • گزارش: تماشای تبلیغات ویدیوی فیس بوک “Autoplay” در ماه های آینده

    تا کنون، سال 2012 سال تبلیغ برای فیس بوک بوده است. فقط در سال جاری شاهد همگرایی تبلیغات مرتبط در خبرفید، تبلیغات غیرمرتبط در فید خبری، ردیابی تبدیل با تبلیغات، تبلیغات در تلفن همراه، تبلیغات در نتایج جستجو، هدف‌گیری مجدد، حتی قرار گرفتن در معرض پولی در محتوای ارگانیک بودیم. وای چه چیزی برای بعدی باقی می ماند […]

  • هیبرید Google+/Meebo Bar در طبیعت مشاهده شد

    در اوایل سال جاری، گوگل Meebo را خریداری کرد، شرکتی که به خاطر نوارهای اجتماعی قابدار مبتنی بر جاوا اسکریپت و برنامه‌های چت معروف است. نوار Meebo به سرعت تبدیل به امیدوارکننده‌ترین محصول شد زیرا وب‌سایت‌ها می‌توانستند از قسمت پایین صفحه کاربر برای کمک به افزایش اشتراک‌ها، به دست آوردن فضای تبلیغاتی بیشتر و ترغیب کاربران به مصرف محتوای بیشتر استفاده کنند. TheNextWeb […]

    را مشاهده کرد

  • NRA سکوت را می‌شکند، به فیس‌بوک بازمی‌گردد، «مشارکت‌های معنادار» را وعده می‌دهد

    از زمان تیراندازی های وحشتناک در مدرسه سندی هوک در نیوتاون، انجمن ملی تفنگ – گروه پیشرو در حمایت از اسلحه در ایالات متحده – سکوت کرده است. در واقع، حتی صفحه فیس بوک خود را نیز حذف کرد. اکنون این سازمان مجدداً قبل از کنفرانس مطبوعاتی جمعه ای که در نظر دارد صحبت می کند. این شامل بازگشت آن به […]

    است

  • اشتراک گذاری
  • مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *