در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Biz Marketing: Identity Capture، Link Rot & Graph Search
جستجوی نمودار جدید فیسبوک، سرفصل این هفته و دلایل خوبی بود که مورد توجه قرار گرفت. اما تعدادی تجدید سازمان نیز وجود داشت (شاید اولین تصمیم از بسیاری از تصمیمات سال نو) از جمله اخراج StumbleUpon، محور جامعه Patch، خرید پاپ توسط انتشارات Advance و استخدام تبلیغاتی جدید برای Bazaarvoice. بودجه جدید برای Janrain و Curalate […] - Chrome To Gain رمزگذاری جستجو، به دنبال حرکات مشابه توسط فایرفاکس و سافاری موبایل
موج مرورگرهایی که از جستجوی Google SSL استفاده میکنند – و بنابراین ناشران را از دریافت دادههای عبارت جستجو مسدود میکند – ادامه دارد. مرورگر کروم خود گوگل با آخرین نسخه بتا Chrome 25 از رمزگذاری استفاده می کند. گوگل امروز این خبر را در وبلاگ Chromium خود به اشتراک گذاشت. کروم از فایرفاکس و سافاری موبایل پیروی می کند که […] - Google قصد دارد دفتر مرکزی 1.6 میلیارد دلاری در لندن بسازد
بر اساس گزارش گاردین انگلستان، گوگل ملکی به مساحت 2.4 هکتار در ایستگاه های King’s Cross و St Pancras لندن خریداری کرده است. این شرکت قصد دارد دو ساختمان بسازد تا عملیات لندن خود را در یک مجموعه واحد تجمیع کند. گوگل در حال حاضر دو دفتر در لندن دارد. ارزش این معامله 1 میلیارد پوند یا تقریباً 1.6 دلار است […] - پاسخ های LinkedIn برای بسته شدن در 31 ژانویه
LinkedIn بیشتر سال 2012 را صرف معرفی محصولات و ویژگی های جدید کرد، اما سال 2013 با اخباری شروع می شود که یکی از آنها از بین می رود. در ایمیلی به اعضا، این شرکت میگوید که پاسخهای LinkedIn را از 31 ژانویه تعطیل میکند. بخش پرسش و پاسخ سایت ظاهراً باعث تعامل کاربر نبود و […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.