اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 18 نوامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • نزدیک به 40 میلیون دلار بعد، گوگل به رسوایی “Cookiegete” پایان داد
    وال استریت ژورنال اوایل امروز گزارش داد که گوگل 17 میلیون دلار “برای حل و فصل اتهامات مطرح شده توسط 37 ایالت و ناحیه” پرداخت خواهد کرد. از کلمبیا که در سال‌های 2011 و 2012 «کوکی‌های» ردیابی غیرمجاز را در مرورگرهای وب قرار داد. این 17 میلیون دلار، همراه با 22.5 میلیون دلاری که گوگل به عنوان بخشی از تسویه حساب کمیسیون تجارت فدرال (FTC) پرداخت […]
  • Walking In A WinterLab: Google فروشگاه‌های خرده‌فروشی را به موقع برای فصل تعطیلات باز می‌کند
    Google تلاش می‌کند یک تجربه خرده‌فروشی جدید در این فصل تعطیلات، راه‌اندازی شش مکان Google Winter WonderLab در سراسر کشور. گوگل که در شهر نیویورک، واشنگتن دی سی، شیکاگو، لس آنجلس، نیوجرسی و ساکرامنتو افتتاح می‌شود، می‌گوید فروشگاه‌های Winter Wonderlab به مشتریان این فرصت را می‌دهند که محصولات Google مانند تبلت Nexus، Chromebook و […]
  • را امتحان کنند.

  • ویدیوی “Reunion” جستجوی Google با بیش از 4 میلیون بازدید در 5 روز ویروسی می شود
    Google با جدیدترین تبلیغ دلگرم کننده “Reunion” برای جستجوی Google، تمام تلاش خود را می کند تا همه را به گریه بیاندازد (به روشی خوب). این ویدیو در پنج روز گذشته با بیش از چهار میلیون بازدید در یوتیوب در فضای مجازی منتشر شده است. در 20 نمودار ویدیوی ویروسی برتر Unruly Media در رتبه 4 قرار دارد و […]
  • شرکای Tubemogul با Resonate برای ارائه هدف گذاری تبلیغات ویدیویی مبتنی بر انگیزه
    Tubemogul، پلت فرم تبلیغات ویدئویی برنامه ای، با Resonate همکاری کرده است تا ارزش ها و ارزش ها را ارائه دهد. هدف گذاری مبتنی بر انگیزه برای برندینگ، بازاریابان موضوعی و سیاسی. Resonate علاوه بر ارتباطات برند و اولویت‌های محصول، بینش‌هایی درباره ارزش‌ها، باورها، نگرش‌ها و رفتارهای رأی‌دهی کاربران ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا می کند که جریان های داده های رفتاری مرور ناشناس را برای 90 درصد […]
  • جمع آوری می کند.

  • Get To Know: The Senior Of Digital Media for The Boston Celtics
    هفته گذشته، مجموعه جدید خود را با نام “Get To Know” با مدیر Digital Global راه اندازی کردیم. بازاریابی و رسانه های اجتماعی برای یکی از مارک های مورد علاقه آمریکا، Adam Kmiec از کمپبل سوپ. امروز ما یک به یک با مردی که مسئول تمام بازاریابی دیجیتال، اجتماعی و موبایل برای بوستون سلتیکس است، ارائه می دهیم. به عنوان […]
  • چگونه برای ایجاد سرنخ های B2B با بازاریابی محتوا
    در تجارت B2B، سرنخ ها به طور کلی امرار معاش یک شرکت هستند. برخلاف خریدهای B2C، اکثر محصولات و خدمات B2B قبل از تصمیم خرید نیاز به تفکر، تحقیق و تامل دارند. در نتیجه، تولید سرنخ‌های با کیفیت، عملکرد کلیدی تیم‌های بازاریابی B2B در سراسر صنایع است. اگرچه تعدادی از استراتژی‌ها وجود دارد که مشاغل می‌توانند برای به دست آوردن […]
  • استفاده کنند

  • استراتژی بازاریابی محتوا: چگونه Create Killer Headlines
    تولید محتوا فقط مربوط به محتوای آنچه می نویسید نیست. اولین چیزی که خواننده بالقوه می بیند را در نظر بگیرید: عنوان. به این فکر کنید: اگر صندوق ورودی خود را باز کنید و ایمیلی با موضوعی که به نظر بد و اسپم به نظر می رسد، ببینید، آیا می خواهید آن را باز کنید؟ احتمالا نه. به طور مشابه، هنگام ایجاد […]
  • اضافی! اضافی! نظرسنجی جدید مصرف اخبار را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد
    رسانه‌های اجتماعی به یکی از بهترین منابع برای آگاهی از آنچه در جهان می‌گذرد تبدیل شده‌اند. یک مطالعه جدید توسط Pew Research نشان می‌دهد که کدام شبکه‌ها برای دریافت اخبار بیشتر و همچنین درصد و جمعیت‌شناسی هر کدام استفاده می‌شوند. در حالی که همه شبکه‌های اجتماعی عمده مصرف خبری دارند، […]
  • قول‌های شکسته‌شده Google و چه کسی موتور جستجو را راه‌اندازی می‌کند؟
    اکنون برای دو سال متوالی، Google به وعده های عمده ای که در مورد جستجو داده بود بازگشته است. اطراف چهره‌ها خوراک آسانی برای هر کسی است که می‌خواهد گوگل را به دلیل پایبندی به قولش مسخره کند. با این حال، تصویر بزرگتر این است که در حالی که گوگل وارد پانزدهمین سال فعالیت خود شده است، با چالش های جدیدی مواجه است […]
  • تبلت‌های اندرویدی از آی‌پد پیشی می‌گیرند، هنوز استفاده از دستگاه‌های اپل خوشایند است
    با استفاده از تخمین‌های IDC سه‌ماهه سوم از محموله‌های تبلت‌ها، کتی هوبرتی، تحلیلگر مورگان استنلی، محاسبه کرده است که دستگاه‌های اندرویدی درآمد فروش بیشتری در Q3 برای اولین بار نسبت به آیپدهای اپل. به نقل از فورچون، هوبرتی گفته است: «برای اولین بار . . . دستگاه های اندرویدی سهم بیشتری از بازار را از نظر درآمد نسبت به iOS به خود اختصاص دادند. اندروید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

مشکلات تجاری

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *