اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 18 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • فروش تجارت الکترونیک 8٪ در ژانویه افزایش یافت، با 20٪ از سفارشات تلفن همراه در یک شرکت تجزیه و تحلیل بازاریابی Android
    Custora می گوید فروش تجارت الکترونیک ایالات متحده در ژانویه امسال نسبت به ژانویه 2013 هشت درصد افزایش داشته است. در حالی که تراکنش های آفلاین و آنلاین ترکیبی در ماه گذشته نسبت به سال گذشته 0.4 درصد کاهش داشته است، Custora ادعا می کند که ژانویه ماه قوی برای تجارت الکترونیک بوده است. درصد افزایش ترافیک به فروشگاه های تجارت الکترونیک. بر اساس […]
  • The Inside Scoop From An Ad Agency Search Pro: 5 سوال با مدیر SEO Low Campbell Ewald
    دنیای آژانس های تبلیغاتی از زمانی که Mad Men’s Don Draper کارها را اجرا می کرد، راه درازی را پیموده است. برای اینکه امروزه به عنوان یک آژانس خدمات کامل در نظر گرفته شوند، تیم های اجتماعی و جستجو اکنون جزئی از پیشنهادات کلی یک آژانس هستند. هیلاری گلیزر به عنوان مدیر سئوی لو کمبل اوالد، آژانس تبلیغاتی که خود را به عنوان یک […]
  • مدرسان، همکاران و دوستان جدید: ارتباطات ارزشمندی در SMX West ایجاد خواهید کرد
    ما قبلاً محتوای استثنایی و بسیار واجد شرایط را برجسته کرده ایم. مجریان در SMX West. اما جنبه دیگری از نمایش وجود دارد که به همان اندازه مهم و ارزشمند است – شبکه سازی. و با بیش از 1000 شرکت که نمایندگان خود را فرستاده اند (تاکنون)، افراد زیادی برای برقراری ارتباط با آنها وجود دارد! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شبکه به خواندن ادامه دهید […]
  • لغزنده ترین کمپین جستجوی تاریخ
    فرصت های نرم و روان زیادی در بازاریابی جستجو وجود دارد. چرخ های پیشرفت هرگز چرب تر از این نبوده اند. بله، از زمانی که مردم برای اولین بار شروع به پرداخت برای درج شدن در نتایج جستجو کردند، تراکنش های روانی زیادی انجام شده است. با این حال، به دلایل زیادی، جستجو فاقد معیارهای خاصی برای ساخت برند است. بیش از […]
  • استراتژی محتوا تاکتیکی می شود : ایجاد جریان کار محتوا
    استراتژی محتوا – ایجاد فرآیندهای تکرارپذیر برای حاکمیت بر بازاریابی محتوا و پاسخگویی آن به اهداف قابل اندازه گیری – دارای اجزای بسیاری است. اولین گام‌های شما در تنظیم یک استراتژی محتوا شامل تعیین اهداف، توسعه شخصیت‌ها، تجزیه و تحلیل نیازهای محتوا، و تعیین فردی برای خدمت در مقام رهبری تحریریه است. از آنجا، می خواهید […]
  • را ایجاد کنید

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • برندها از تقلیدهای “Look Back” فیسبوک استقبال می کنند ، محتوا
  • پیوندهای «اشتراک در YouTube» آزمایش فیس‌بوک؟، همه فیسبوک
  • Converse چگونه از رسانه های اجتماعی استفاده می کند : Facebook، Pinterest، Google+، Vine، Instagram و Twitter، econsultancy
  • بررسی واقعیت : نه، ترافیک Upworthy با تغییر الگوریتم فیس بوک له نشد، gigaom.com
  • راز فاش شد: داخل رسوایی ترین شبکه اجتماعی، The Verge
  • تویتر برای تجارت الکترونیک: چگونه فالوور به دست آوریم و درآمد کسب کنیم، www. koozai.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *