اعلانیه

روز بازاریابی: 18 فوریه 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 25 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 18 فوریه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • واحد پیشنهادات جدید فیس بوک با قابلیت “یادآوری” و “اشتراک گذاری” به مردم قدرت می دهد
    نسخه جدید، قوی تر، پیشنهادات فیس بوک که در طبیعت مشاهده شده است. این واحد پیشنهاد جدید به کاربران فیس بوک دو گزینه در پیشنهادی که در دست دارد، «خرید کن» یا «به من یادآوری کن» می دهد. واحد مشاهده شده با تصویری که پیکسل مربع بیشتری نسبت به پیشنهادات قبلی می گیرد، به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر است. جدید […]
  • تنظیم‌کننده‌های اتحادیه اروپا برنامه‌ریزی می‌کنند تا علیه خط‌مشی رازداری Google اقدامی انجام دهند
    وقتی صحبت از حریم خصوصی به میان می‌آید، به نظر می‌رسد که گوگل و اروپا در طرف مقابل یکدیگر قرار دارند. اقیانوس، به زبان استعاری. رویترز صبح امروز گزارش داد که مقامات ناامید اروپایی “برنامه ای برای اقدام” علیه گوگل به دلیل عدم رضایت آنها در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی یکپارچه خود دارند. Google معتقد است که سیاست حفظ حریم خصوصی […]
  • راهی به سوی درک نمایش تبلیغات قابل مشاهده
    طبق مطالعه اخیر comScore روی ده ها برند بزرگ از جمله Allstate، Ford و Kellogg، 31 درصد تبلیغات آنلاین توسط مصرف کنندگان دیده نمی شود. اخیرا، هیئتی از متخصصان این حوزه را تعدیل کردم، و همه آنها گفتند که نرخ معمول تبلیغات دیده نشده را بیش از 50 درصد دیده‌اند و در بدترین حالت […]
  • گزارش: Google فروشگاه‌های خرده‌فروشی مستقل را در متروهای بزرگ باز می‌کند
    Google در سه سال گذشته به افتتاح فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود نزدیک‌تر شده است. سال ها. در سال 2010 یک فروشگاه Google schwag را در پردیس Mountain View خود افتتاح کرد. سپس مفهوم “فروشگاه در فروشگاه” یا “فروشگاه پاپ آپ” را در لندن به نام “The Chromezone” برای فروش Chromebook برای تعطیلات 2011 آزمایش کرد. در [ …]
  • فیس بوک می گوید کامپیوترهای کارمندان هک شده اند، هیچ مدرکی دال بر به خطر افتادن داده های کاربر وجود ندارد
    فیس بوک جدیدترین شرکت اینترنتی بزرگی است که اعتراف کرده است. که توسط هکرها قربانی شده است، اما می گوید هیچ مدرکی دال بر به خطر افتادن اطلاعات کاربر پیدا نشده است. فیس‌بوک در یک پست وبلاگی امروز بعدازظهر می‌گوید که ماه گذشته پس از بازدید «تعدادی از کارمندان» از یک وب‌سایت در معرض خطر، این هک را کشف کرده است. این وب سایت میزبان یک سوء استفاده […]
  • بود

  • گزارش: Yahoo’s درآمد تبلیغات موبایل 125 میلیون دلار
    Kara Swisher در AllThingsD، که به نظر می رسد عرضه نامحدودی از خال ها و منابع در یاهو دارد، گزارش می دهد که توسط شخصی در داخل شرکت به او گفته شده که تلفن همراه یاهو درآمد تبلیغات تنها 125 میلیون دلار در سال است – که بیشتر آن از جستجو است. به گفته Swisher: [D]درآمد مستقیم تلفن همراه فقط در حدود […]
  • است

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • چرا کوکا در طول سوپر بول تقریباً دو ساعت در توییتر تاریک شد ، عصر تبلیغات
  • ترک هرگز برد: هزینه های ترک رسانه های اجتماعی، www.theatlantic.com
  • بعد از ممنوعیت، کای فو لی از 30 میلیون نفر دعوت می کند تا او را در توییتر دنبال کنند، CNET
  • Cleaning to egos ما کارساز بود – بیش از 80000 نفر در توییتر درباره داشتن یکی از پربازدیدترین نمایه ها در LinkedIn، TechCrunch
  • اظهار افتخار کردند.

  • حساب توییتر Burger King هک شد، هیلاریتی در راه است، ReadWrite
  • از مشتریان خود در رسانه های اجتماعی نترسید، soshable.com
  • چگونه از علامت سازندگان اجتناب شد طوفان آتش رسانه های اجتماعی با گوش دادن به مشتریانشان، www.mackcollier.com
  • راهنمای نهایی بازاریاب برای اندازه گیری بازگشت سرمایه توییتر و واین، blog.hubspot.com
  • سه مثال از روانشناسی شبکه های اجتماعی موثر بر رفتار کاربر, econsultancy.com
  • Tumblr پینترست، توییتر و لینکدین را برای SocNet زمان صرف شده در دسامبر شکست داد، www.marketingcharts.com
  • چرا پیشنهاد تجارت الکترونیک فیس بوک اینقدر ناامید کننده است؟ ، GigaOM

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *