اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 18 سپتامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • StumbleUpon بی سر و صدا سودآور می شود زیرا تبلیغ کنندگان به سمت تبلیغات بومی سازگار با موبایل هجوم می آورند
    ده سال بعد، سرویس کشف محتوای آنلاین و نشانک گذاری StumbleUpon است. گام برداشتن در جذب تبلیغ کنندگان به برنامه های تلفن همراه خود. این شرکت برای اولین بار داده های درآمدی خود را منتشر کرده است که نشان می دهد اکنون سودآور است و انتظار دارد درآمد امسال به 35 تا 40 میلیون دلار برسد که نسبت به سال گذشته 33 درصد رشد داشته باشد […]
  • دادگاه استیناف حکم می کند که “لایک” فیس بوک توسط قانون اساسی محافظت می شود
    اولین متمم قانون اساسی ایالات متحده از لایک های فیس بوک به عنوان آزادی بیان محافظت می کند. طبق یک حکم دادگاه تجدید نظر ناحیه چهارم ایالات متحده، همانطور که توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است. حقایق اساسی پرونده مربوط به معاونان کلانتر بود که به دلیل تأیید (لایک کردن) مخالف سیاسی کلانتر در فیس بوک اخراج شدند. کلانتر موجود […]
  • را کشف کرد

  • اجرای نظرات اپل آیفون: iOS 7، 5S Win Raves
    iPhone 5C جمعه گذشته برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفت. روز دوشنبه، هیچ بیانیه مطبوعاتی از سوی اپل مبنی بر فروش boffo منتشر نشد (همانطور که به طور مداوم در گذشته وجود داشته است). این بلافاصله توسط بازار به عنوان یک “فاجعه” تعبیر شد. پرچمدار آیفون 5 اس روز جمعه در دسترس قرار می گیرد. گمان من این است که به نوعی […]
  • خواهیم دید

  • Adobe مدیریت برچسب پویا را به Adobe Marketing Cloud اضافه می کند
    در ماه جولای، Adobe فناوری مدیریت برچسب Satellite را به دست آورد. امروز، این شرکت ادغام این قابلیت را در مرکز بازاریابی خود Adobe Marketing Cloud اعلام کرد که قبلاً شامل Analytics، Target، Media Optimizer، Experience Manager و Social است. مانند سایر راه حل های مدیریت برچسب، فناوری ماهواره کد رهگیری را برای خدمات مختلف تجزیه و تحلیل، تبلیغات و بازاریابی یکپارچه می کند. […]
  • شنیدن صداها: دریافت درست صدای برند در رسانه های اجتماعی
    اگر به مرکز خرید بروید و از افراد تصادفی بپرسید که یک برند خاص چه نوع فردی خواهد بود اگر قرار بود روزی این برند به عنوان یک انسان از خواب بیدار شود، شما متوجه خواهید شد که مردم قطعاً شخصیت خود را بر روی برندها انجام می دهند. در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، موفق‌ترین شرکت‌ها مکالمات یک به یک […]
  • دارند

  • انتظار نمی‌رود Google Glass سال‌ها به اروپا برسد
    گسترش آهسته Google Glass توسط Google، که به یک چالش فنی بزرگ اشاره نکنیم، به این معنی است که سال‌ها طول می‌کشد تا دستگاه به صورت عمومی در دسترس قرار گیرد. در اروپا. این همان چیزی است که دو گزارش پس از میزبانی گوگل در روز دوشنبه در مورد Glass در بروکسل می گویند. این شرکت مجموعه ای از جلسات را با قانونگذاران و روزنامه نگاران آغاز کرد و به آنها اجازه داد […]
  • چگونه یاهو وضعیت شماره یک را در ایالات متحده به دست آورد؟ معلوم شد، هیچ کس مطمئن نیست
    ماه گذشته خبر مهمی بود. برای اولین بار از می 2011، یاهو بهترین شبکه برای بازدیدکنندگان منحصر به فرد در ایالات متحده بود و گوگل را پشت سر گذاشت. چه چیزی باعث این معکوس شد؟ پس از بررسی‌ها، ظاهراً هیچ پاسخ روشنی وجود ندارد و یاهو نیز به غیر از اینکه ماریسا مایر مسئولیت را بر عهده گرفته است، پاسخ روشنی ارائه نکرده است. اما بیایید […]
  • را بررسی کنیم

  • درباره این داده ها: آزمایش Acxiom در شفافیت نشان می دهد که چگونه داده ها می توانند در یک زمان پیچیدگی گیر کنند<.>
    اخیراً چیزی در مورد خودم یاد گرفتم که قبلاً نمی دانستم. ظاهرا من یک مادر هستم. این برای من یک شوک کامل بود. اما با توجه به تلاش Acxiom در شفافیت داده ها، AboutTheData.com، من والدین مفتخر یک فرزند هستم. و من یک والد مجرد بسیار بداخلاق و شیک هستم – از آنجایی که […]
  • زمانی است که در مورد پست های پیوند تجدید نظر کنیم؟ تصاویر عظیم برای اشتراک‌گذاری پیوندها به فید خبری فیس‌بوک
    در چند سال گذشته، استفاده از پست‌های تصویری برای برندهای درون فید خبری نتیجه داده است. پست تصویر بزرگ و لینک موجود در متن در بسیاری از موارد بیشتر از یک اشتراک لینک ساده باعث افزایش تعامل می شود. با این حال، جداول ممکن است به اشتراک‌گذاری پیوند برگشته باشند. در اوایل سال جاری، فیس بوک […]
  • را تقویت کرد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • #TweetDeckTips: پرسش و پاسخ با لورا دیویس، وبلاگ رسمی توییتر
  • فیس‌بوک برای iOS 7 اکنون با برگه‌های بیشتر، تخت طراحی، همه چیز D
  • GoDaddy عملکرد توییتر را به Small اضافه می کند طرح راه اندازی کسب و کار، Mashable
  • Grumpy Cat and Friskies Shake Paws در قرارداد تأیید، هفته تبلیغاتی
  • مطالعه موردی رسانه های اجتماعی: قسمت 2 از 5، از پایین فریزر تا بالای ذهن، Spyder Trap
  • قدرت هشتگ در ترویج موسیقی (و فقط درباره هر چیز دیگری)، متخصصان بازاریابی
  • تویتر آزمایش یک ویژگی جدید توییت های مرتبط در وب، وب بعدی
  • نوجوانان زیر سن قانونی! از ارسال ویدیوهای سلفی جنسی در Vine خودداری کنید—ممکن است تحت پیگرد کیفری قرار بگیرید، www.vocativ.com
  • به iOS 7 خوش آمدید، وبلاگ رسمی توییتر

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *