از سرزمین بازاریابی:
- تبلیغ Pantene “Labels Against Women” پس از برنده شدن به رسمیت شناخته شدن سندبرگ در سراسر جهان عرضه شد
پس از پخش شدن در این ماه ، آگهی ویدیویی Pantene فیلیپین “برچسب ها علیه زنان” در یک کمپین رسانه آنلاین در سطح جهانی منتشر می شود. طبق گزارشی در AdAge.com، پس از اینکه شریل سندبرگ، مدیر ارشد فیس بوک، این تبلیغ را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک گذاشت، شرکت Proctor & Gamble تصمیم گرفت راه اندازی جهانی این تبلیغ را انجام دهد و به کسب درآمد بیشتر کمک کرد […] - 4 گرایش برتر تبلیغات فیس بوک و آمار پشت سر آنها
از آنجایی که پایگاه کاربران فیس بوک همچنان در حال رشد است، این شرکت به افزایش قابلیت های تبلیغاتی خود با گزینه های هدف گذاری جدید، فرمت های خلاقانه ادامه داده است. و فرصت های موبایل. نرم افزار Marin اعداد و ارقامی را پشت سر آنچه که ترندهای تبلیغاتی برتر در فیس بوک را هدایت می کند، قرار داده است. دلایلی که بیشتر تبلیغکنندگان از تبلیغات فید خبری، هدفگیری موبایل، چرخش خودکار تبلیغات و […] - تویتر تبدیل را راه اندازی می کند ردیابی، اکنون در سطح جهانی در دسترس است
امروز، توییتر در دسترس بودن جهانی قابلیتهای ردیابی تبدیل مورد انتظار را اعلام کرد. ردیابی تبدیل به تبلیغکنندگان بینش بهتری در مورد اینکه چگونه تبلیغات توییتر باعث انجام اقدامات تبدیل در سایتهایشان میشوند، میدهد. تگ ردیابی تبدیل توییتر تأثیر کاربرانی را که با توییتهای تبلیغاتی درگیر شدهاند و همچنین کسانی که به سادگی یک توییت تبلیغاتی را مشاهده کردهاند، ثبت میکند، چیزی که اغلب […] - فید خبری معیوب فیس بوک Bumping & The Rebirth Of Bad Content
من شخصاً مشکلی ندارم که فیس بوک در حال ایجاد تغییرات در فید اخبار است. من هم مشکلی ندارم که شروع به استوری بامپ کرده است. اما من اساساً با نحوه انجام این کار توسط شرکت مشکل دارم. زنده کردن محتوای از دست رفته آنچه فیس بوک در تلاش برای رسیدن به آن است در واقع یک […] - Analytics: A راهنمای مبتدیان برای تجسم دادهها
اخیراً، درباره نگاه دقیقتر به دادههای بازاریابی شما مینویسم و آخرین مقالهام درباره طراحی داشبوردهای معنادار برای ابزارهای Google Webmaster بحث میکند. من تعداد زیادی ایمیل، توییت و کامنت دریافت کردم که از من در مورد ابزارهای داشبوردی که در آن استفاده کردهام سؤال میکردند. امروز، من یک راهنمای مبتدی برای […] - Buffer & Mention Partner Up to ترکیب قدرت نظارت و انتشار رسانه های اجتماعی خود
امروز، Buffer، ابزار انتشار اجتماعی، و ذکر یک ابزار نظارت اجتماعی، با هدف افزودن ارزش به هر سرویس، با یکدیگر ادغام می شوند. قبل از ادغام، این دو ابزار دو نیاز اجتماعی بسیار مهم (در عین حال متفاوت) را برآورده می کردند. بافر از زمان آغاز به کار در انتشار و زمانبندی در انواع حسابهای اجتماعی سرآمد بوده است. […] - ترغیب کردن یک سازمان به سمت اجتماعی شدن (و در نهایت فرو رفتن)
زمانی که رابرت هارلز کار خود را در بلومبرگ LP به عنوان رئیس جهانی رسانه های اجتماعی آغاز کرد، یکی از اولین موانع او این بود که یک سیاست صریح وجود داشت: بدون رسانه اجتماعی. خوشبختانه، مدیران سازمان ارزش اجتماعی را درک کردند – آنها فقط نمیدانستند که چگونه اجازه دهند این امر در یک شرایط بسیار منظم انجام شود […] - Google Reorgs برای گرفتن هزینه برند، YouTube The Anchor
Google در سال 2006 یوتیوب را به قیمت 1.65 میلیارد دلار خرید. دو (یا سه) دلیل اصلی وجود داشت: یوتیوب به عنوان برترین مقصد ویدیوی آنلاین “برنده” شده بود، این یک دارایی “رسانه های اجتماعی” در نظر گرفته می شد و گوگل آن را به عنوان دروازه ای برای دلارهای تبلیغاتی برند می دید. برای سه یا چهار سال پس از آن، تحلیلگران مالی و سرمایه گذاران نهادی با صدای بلند شکایت کردند […] - برترین برنامه ها از اپل تا گوگل تا اپ استور آمازون متفاوت است
اوایل امروز، اپل لیست بهترین برنامه های پولی و رایگان سال 2013 را منتشر کرد. دیروز نیلسن برترین برنامه های خود را گزارش کرد. لیست برنامه های گوشی های هوشمند ایالات متحده (اندروید + آیفون). اکنون رتبهبندی جهانی برنامهها «سال بررسی» Distimo میآید که فروشگاه برنامههای فقط تبلت آمازون را نیز شامل میشود. آنچه قابل توجه است این است که لیست برنامه ها چقدر با یکدیگر متفاوت هستند. برای […]
استفاده میکنند.
نیست
ایجاد کرده ام
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- ادامه دادن محتوای عمومی خود، فیس بوک SportStream را به دست آورد، همه چیز D
- شرکت نام دامنه Tucows به NASDAQ رفت، سیم نام دامنه
- انحصاری: Yahoo! در حال کار بر روی Google Now / برنامه دستیار شخصی با کنترل صوتی Siri-like [Video]، www.androidpolice.com
- فیسبوک، زاکربرگ، بانکها باید با شکایت IPO روبرو شوند – قاضی، رویترز
- شبکه اجتماعی گوگل زمین بازی برای شکارچیان آنلاین، محتوای جنسی صریح، یافته های افشاگران فناوری است. سازمان دیدهبان مصرفکننده میگوید Google باید Google+، insidegoogle.com
- مطالعات نادلا مایکروسافت Startup Ethos Amid Search CEO, Bloomberg
- برنامه تشخیص چهره Google Glass در این ماه ارائه می شود، چه گوگل آن را دوست داشته باشد یا نه، فوربس
را پلیس کند
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.