از سرزمین بازاریابی:
- Google پس از بیصدا کردن تبلیغات نمایشی توسط کاربران، نظرسنجیهای درون تبلیغاتی را راهاندازی میکند
در پی انتشار گزارش تبلیغات بد در سال 2013 گوگل امروز اعلام کرد که به زودی نظرسنجیهای درون آگهی را منتشر میکند که پس از انتخاب کاربران برای «بیصدا کردن» یک آگهی نمایشی Google ظاهر میشوند. این شرکت میگوید از دادهها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا مردم تبلیغات را بیصدا میکنند استفاده خواهد کرد (کاربران از […] - ساندنس 2014: فیلمها، بازاریابان برای تولید Buzz آنلاین تلاش میکنند
جشنواره سالانه 10 روزه فیلم ساندنس رسماً در پارک سیتی، یوتا، به معنای انبوهی از فیلمها آغاز شده است. مدیران صنعت، استعدادهای هالیوود و سازندگان مستند از سراسر جهان خیابان اصلی شهر اسکی را تصاحب کردهاند در حالی که جشنواره همچنان به ارزشهای اصلی و چشماندازی که توسط رابرت بنیانگذار […] - اینفوگرافیک: تکامل بخش بازاریابی از “فشار” به “کشش”
زمانهای زیادی گذشته است که بخشهای بازاریابی میتوانستند هر چیزی را که میخواستند به مشتریان “فشار دهند”. مصرف کنندگان به طور فعال به دنبال اطلاعات محصول از طریق موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر هستند. نیمی از خریداران نسبت به همکاران فروشگاهی که آن اقلام را می فروشند، در مورد محصولات اطلاعات بهتری دارند. افراد Adecco یک […] - 20 تبلیغ برتر سوپر باول به اشتراک گذاشته شده در تمام دوران: نیرو با فولکس واگن قوی است
شرکت بازاریابی ویدئویی Unruly فهرستی از 20 تبلیغ برتر Super Bowl که بیشترین اشتراک گذاری را در تمام دوران ها داشته اند را جمع آوری کرد. فولکس واگن بیشترین ظاهر را در بین هر برندی در لیست دارد. این شرکت خودروسازی چهار رتبه از 20 رتبه برتر را به خود اختصاص داد، از جمله رتبه 1 برای ویدیوی “The Force” که 5.24 میلیون […] - فرصت Hyper-Local: 100 میلیارد نمایش تبلیغات ماهانه
در اوایل این هفته، AOL با حفظ سهام اقلیت در یک سرمایه گذاری مشترک با Hale Global، پچ آف را فروخت. این دومی اکنون شبکه Patch متشکل از حدود 900 سایت اجتماعی را اداره خواهد کرد. هیل سابقه تصاحب شرکت های مشکل دار را دارد. شرایط معامله فاش نشد. آنچه اکنون اتفاق می افتد حدس هر کسی است. شاید یک […] - استراتژی تجارت الکترونیک مستقیم به مصرف کننده: تولیدکنندگان چه زمانی باید وارد شوند؟
بیش از این؟ در چند ماه گذشته، من این فرصت را داشتم که به چند تولیدکننده برجسته کمک کنم تا تجربیات تجارت الکترونیک مستقیم به مصرف کننده را استراتژی کنند و در عین حال روابط خود را با شرکای خرده فروشی خود متعادل کنند. با ورود به تعاملات، فکر من این بود که هر برندی باید تلاش کند تا فروش خود را از طریق کانال های مستقیم به دست آورد تا حاشیه ها را به حداکثر برساند. اما سیاست در […] - از مشتریان گذشته تسلیم نشوید، آنها را دوباره با این نکات درگیر کنید
بیایید با واقعیت ها روبرو شویم: بازاریابی چرخه عمر مشتری سخت است. به طور سنتی، مرحله اکتساب قیف مشتری، بازاریابان را مشغول نگه میداشت، اما به نظر میرسد که جزر و مد در حال تغییر است – اکثر بازاریابهایی که در یک نظرسنجی اخیر وضعیت بازاریابی در سال 2014 مصاحبه کردند، گفتند که حفظ و تعامل مجدد اکنون یک تمرکز کلیدی است. بنابراین، چگونه میتوانیم دوباره درگیر […]
استفاده کردهاند.
پایبند است.
ساخته اند
جذاب است
باشیم
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- دان هنلی: “در دنیای Google، ما خالق نیستیم، ما هنرمند نیستیم…”، www.digitalmusicnews.com
- معرفی پروژه لنز تماسی هوشمند، وبلاگ رسمی Google
- تویتر جدی می شود Commerce, Nears Deal With Payments Startup Stripe, recode.net
- Yahoo Searches for Two مدیران برای رسیدگی به پیوند ضعیف، وال استریت ژورنال
- برآمدگی ها در جاده ای برای احیا برای یاهو، نیویورک تایمز
- انحصاری: یاهو سردبیر جی سینگ شرکت ترک، recode.net
- مجموعه برنامه های فیس بوک مستقل برنامه های موبایل برای سال 2014، www.theverge.com
- Facebook، NBC Deal محتوای فیسبوک مرتبط با المپیک را روی تلویزیون قرار میدهد، Mashable
- آخرین امتیاز در اتوبوس های Google: نگهبانان امنیتی، رویترز
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.