اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • سؤالات متداول: بحث درباره جستجوی Google به علاوه دنیای شما چیست؟

    در مورد هر آنچه ممکن است درباره نتایج جستجوی جدید Google «Search Plus Your World» که هفته گذشته منتشر شد، شنیده باشید، احساس سردرگمی می کنید؟ این قابل فهمه. فقط هضم ویژگی های جدید به اندازه کافی سخت است، بسیار کمتر تلاش برای دنبال کردن همه اتهامات و اتهامات متقابلی که در اطراف وجود داشت. در اینجا راهنمای طراحی شده برای پاسخ به سوالاتی است که ممکن است […]

  • Google با رفتارهای سرکش بیشتر در OpenStreetMap “وندالیسم” حادثه

    در پایان هفته گذشته گوگل متهم شد که یک سایت فهرست محلی را در کنیا (Mocality) خراش داده و سپس با استفاده از نام آن سایت در تماس‌های سرد با مشاغل محلی، کلاهبرداری انجام داده است. شب گذشته ادعاهای جدیدی از سوی افرادی که پشت نقشه خیابان باز، رقیب Google Maps هستند، ادعا کردند […]

  • اندازه گیری ارزش و موفقیت کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی هدفمند

    چه درگیر شدن در یک کمپین تبلیغاتی چند کاناله یا صرفاً تلاش برای گسترش حضور آنلاین خود، رسانه‌های اجتماعی پلتفرمی است که بازاریابان نمی‌توانند از آن غافل شوند. مخاطب هدف تا حدی که قابل تصور نبود […]

  • حکوبی Google+ در جستجوی آثار: لیدی گاگا سرانجام به Google+ ملحق شد

    هفته گذشته، لیدی گاگا – یکی از محبوب ترین افراد در فیس بوک و توییتر – حتی یک حساب +Google هم نداشت. امروز، او انجام می دهد. به نظر می رسد که دلال محبت گوگل از Google+ در صفحه نتایج جستجوی خود نتیجه زیادی داده است. به Google+‎ خوش آمدید، لیدی گاگا لیدی گاگا از دیروز شروع به ارسال پست در یک Google+‎ تأیید شده […]

    کرد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *