در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
از سرزمین بازاریابی:
- گزارشها نشان میدهد که گوگل به دنبال جایگزینی کوکیهای شخص ثالث با AdID جدید است
USA Today گزارش میدهد که گوگل به دنبال اصلاح روشی است که صنعت فعالیتهای آنلاین را ردیابی میکند. برای اهداف تبلیغاتی به گفته این روزنامه، منبعی در گوگل می گوید که این شرکت در حال توسعه یک AdID است، یک شناسه ناشناس که جایگزین کوکی شخص ثالث به عنوان ابزار اصلی صنعت برای ردیابی فعالیت مرور و جمع آوری […] - چگونه «مکان» به «مخاطبان» برای هدفیابی تبلیغات موبایلی تبدیل شد
یک پارادوکس اولیه تبلیغات نمایشگر تلفن همراه با هدفیابی مکان این است که معمولاً نتایج بهتری ایجاد میکند اما ارائه میشود. مخاطبان کوچکتر به همین دلیل برندها و آژانس ها اغلب از هدف گذاری جغرافیایی (و ژئوفنسینگ) اجتناب می کردند. آنها “مقیاس” را بالاتر از همه ملاحظات دیگر می خواستند. زمانی که برندها از هدف گذاری جغرافیایی استفاده می کردند، اغلب به سطح شهر یا DMA محدود می شد. به ندرت بیشتر می شد […] - BrandAds راه اندازی می شود تا تجزیه و تحلیل بی طرفانه و بی طرفانه تبلیغات ویدیویی را ارائه دهد
آوی براون، بنیانگذار و مدیر عامل BrandAds، و تیمش گفته اند که نیاز به شفافیت بیشتر در اثربخشی کمپین تبلیغاتی ویدیویی. امروز، پس از دو سال توسعه و آزمایش، این تیم اولین محصول خود را با نام BrandAds Bridge برای اندازهگیری عملکرد تبلیغات ویدیویی در زمان واقعی عرضه کرد. «در زمانی که دو برابر شدن تهاجمی در […] - پلتفورم بازاریابی B2B Bizo “تجزیه و تحلیل تمام قیف” را برای تبلیغات نمایشی راه اندازی کرد
پلتفرم بازاریابی B2B، Bizo، تجزیه و تحلیل Full-Funnel Bizo را راه اندازی کرد. ، گزارش اسناد جدید در پلتفرم بازاریابی Bizo، برای کمک به بازاریابان برای ردیابی و اندازه گیری تأثیر کمپین های تبلیغاتی نمایشی خود. به گفته این شرکت، پلتفرم Bizo شامل داده های اختصاصی بیش از 85 درصد از جمعیت تجاری ایالات متحده و 120 میلیون حرفه ای در سراسر جهان است. […] - نظرسنجی فید خبری فیس بوک از کاربران می پرسد: تبلیغات بیش از حد چقدر است؟ [عکسهای صفحه]
این بر کسی پوشیده نیست که فیسبوک به شدت بر بهبود محتوای اخبار فید خود متمرکز است. این شرکت اخیراً در مورد News Feed اعلامیههای متعددی را ارائه کرده است، البته ناگفته نماند که چندین آزمایش را نیز انجام میدهد. هنگامی که فیس بوک اخیراً تمرکز خود را بر محتوای با کیفیت بالا در فید خبری اعلام کرد، توضیح آن […] - کلیدهای یک فصل تعطیلات موفق: داده ها و هدف گذاری مجدد
در حالی که برخی ممکن است فکر کنند هنوز خیلی زود است که بگوییم “فصل است”، تبلیغ کنندگان مخالف هستند، چون مشغول آماده شدن برای تعطیلات هستند. بر اساس نظرسنجی مصرفکننده گوگل، 30 درصد از خریداران تعطیلات قبل از هالووین خرید تعطیلات خود را آغاز میکنند و تقریباً نیمی از آنها قصد خرید هدایایی آنلاین دارند. خریداران امروزی از انواع مختلف آنلاین و […] - Fanreel Curlate به برندها قدرت می دهد تا تصاویر تولید شده توسط کاربر را در وب سایت ها ادغام کنند
ارائه دهنده تجزیه و تحلیل بصری Curalate Fanreel را راه اندازی کرده است، راه حلی که به برندها امکان می دهد. برای ادغام تصاویر تولید شده توسط کاربر در وب سایت خود. به گفته The Dessy Group، یک خرده فروش آنلاین و کاربر بتا Fanreel، سایت آنها بیش از 30 درصد افزایش در تعامل با پلتفرم تازه راه اندازی شده را تجربه کرده است. Curalate می گوید که تصاویر را می توان از طریق […]
وجود دارد
استفاده می کنند
به Fanreel ارسال کرد
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.