اعلانیه

روز بازاریابی: 17 اکتبر 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 17 اکتبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • نمایه جدید LinkedIn به کاربران امکان تجسم روابط و کسب بینش بهتر را می‌دهد

    LinkedIn در چند ماه گذشته به شدت در حال به روز رسانی، بهبود و طراحی مجدد بوده است. اکنون، رایج ترین صفحه، صفحه نمایه، در حال لیفتینگ است. تغییرات در صفحه امکان ویرایش آسان تر، تجسم بهتر با طراحی یکپارچه را فراهم می کند. اولین چیزی که اکثر کاربران به آن توجه می کنند طراحی تمیز و ساده است. با رنگ‌های ظریف، تصاویر بزرگ‌تر […]

  • تویتر 100 دلار برای تبلیغ کاربران ارائه می دهد

    این ایمیل چند لحظه پیش به صندوق ورودی من رسید: همانطور که به وضوح می‌بینید، توییتر در تلاشی برای تشویق ثبت‌نام‌های تبلیغاتی بیشتر، 100 دلار به کاربران پیشنهاد داده است. چیزی که برای من روشن نیست – و من برای کسب اطلاعات بیشتر با ارتباطات توییتر تماس گرفتم – این است که چه کسی این ایمیل ها را دریافت می کند […]

  • فرمول پشت شماره “لایک” فیسبوک

    پیام‌های خصوصی فیس‌بوک در هفته گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد، زمانی که مشخص شد پیام‌ها نه تنها در حال خزیدن هستند، بلکه برای کل «داده‌های لایک» یک صفحه نیز استفاده می‌شوند. یکی از درس‌های مهمی که بازاریاب‌ها از این موقعیت آموختند این بود که «تعداد لایک‌ها» در واقع درباره لایک‌ها نبود، بلکه در مورد سایر تعاملات بود (و […]

  • نظرسنجی: 70 درصد SMB ها از رسانه های اجتماعی استقبال می کنند، ظاهراً نسبت به سایر کانال های بازاریابی بی تفاوت هستند

    یک نظرسنجی جدید از اعضای شرکت‌های کوچک (SMB) فهرست محلی و سایت اصلی Merchant Circle (متعلق به Reply.com) نشان می‌دهد که اکثریت از رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند. با این حال فقط اقلیت های کوچک هر کار دیگری انجام می دهند. و اکثر پاسخ دهندگان نظرسنجی در برابر پرداخت هزینه برای تبلیغات یا سایر خدمات بازاریابی مقاومت می کنند. نظرسنجی آنلاین […]

    انجام شد

  • مطالعه: 70 درصد از کاربران پینترست برای الهام خرید حضور دارند

    این برای کسی که بیش از نگاهی گذرا به Pinterest انجام داده است، جای تعجب ندارد: مصرف کنندگان زمانی که به دنبال الهام بخش محصول و خرید هستند، به شدت به سایت متکی هستند. همچنین، همانطور که در زیر توضیح خواهم داد، خبر خوبی برای برنامه های تجاری آینده Pinterest است. مطالعه اخیر BizRate Insights به مقایسه چرایی خریداران آنلاین […]

    پرداخت

  • پخش های وب هفته آینده: چه چیزی یک تبلیغ را عالی می کند؟ – سه شنبه 23/10 و لینک بیلدینگ رمزگشایی – پنجشنبه 25/10

    سایت خواهر ما، Digital Marketing Depot، هفته آینده میزبان دو پخش اینترنتی خواهد بود: در روز سه شنبه، 23 اکتبر ساعت 13:00، مت ون واگنر و دیو شوارتز با عنوان “چه چیزی یک تبلیغ را عالی می کند؟” فقط به حدس زدن ادامه نده، ثابت کن!» آنها در مورد دو مرحله حیاتی برای توسعه تبلیغات بی نقص بحث خواهند کرد – تکنیک های خلاقانه و تجزیه و تحلیل تبدیل. سپس […]

  • تعطیلات را فراموش کنید، فصل بودجه است!

    در تمام دوران تحصیلم، فقط در یک کلاس شکست خوردم: مقدمه ای بر ریاضیات. وقتی آن جمله را می نویسم، موجی از خجالت مرا فرا می گیرد. رد شدن در ریاضی 101 بسیار سخت است (منظورم این است که ساعت 8 صبح کلاس اول من در کالج بود، بنابراین شاید این ربطی به […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *