اعلانیه

روز بازاریابی: 17 آگوست 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 17 آگوست 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • بازگشت فیس بوک به رتبه 2 در رتبه بندی ویدیوی ComScore

    فیس‌بوک به رتبه دوم در رتبه‌بندی ماهانه comScore از محبوب‌ترین سایت‌های ویدیویی در ایالات متحده بازگشته است. نمودار ویدیوی متریکس ژوئیه ۲۰۱۲ فیس‌بوک را با کمی بیش از ۵۳ میلیون بیننده منحصربه‌فرد نشان می‌دهد که حدود ۴.۵ میلیون بیشتر از شماره 2 معمولی یاهو. بدون گفتن […]

  • همه توسعه دهندگان از قوانین جدید API توییتر متنفر نیستند

    گرد و غبار همچنان در مورد اخبار دیروز که توییتر در حال آماده سازی یک API جدید برای انتشار در آینده نزدیک است، فرو می نشیند. و در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان بلافاصله قوانین جدید توییتر را مورد انتقاد قرار دادند، همه از این تغییرات عصبانی نیستند. Aaron Gotwalt که یکی از بنیانگذاران CoTweet منقرض شده است، امروز صبح در توییتر گفت که فکر می کند API جدید […]

  • عنوان

  • Biz Marketing: New Facebook Metric, Mobile Payment Dark Horse & Rio SEO Advances

    این هفته شاهد تحرک بیشتری در فضای پرداخت موبایلی سفید و تداوم تغییرات توسط توییتر بودیم زیرا به یک پلتفرم تبلیغاتی مناسب تبدیل شد. دو رهبر داده سئو حرکات قابل توجهی انجام دادند و بنیانگذاران توییتر ابزار انتشار جدیدی را راه اندازی کردند. از معیارهای تبلیغاتی جدید فیس بوک، برخی خریدهای مهم و 75 میلیون دلاری ترولیا استفاده نکنیم […]

  • عنوان

  • Google Changes Smallest, but All-Pervasive, Element Of Brand Identity – The Favicon

    این چیز بسیار کوچکی است – فقط 16 پیکسل در 16 پیکسل – اما وقتی مردم در حال مرور روزانه هستند، فاویکون نحوه یافتن برگه مرورگر است که Google.com باز است یا پیوند مورد علاقه به گوگل. و گوگل این تصویر نمادین را این هفته، برای اولین بار از سال 2009 تغییر داده است. […]

  • Fruji: توییتر ارزان تجزیه و تحلیل برای توده ها

    Fruji یک سرویس جدید تجزیه و تحلیل توییتر است که گزارش‌های بسیار قدرتمندی را ارائه می‌کند، به خصوص وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل افرادی است که شما را دنبال می‌کنند. و فروجی این کار را با هزینه کمتری نسبت به برخی خدمات دیگر انجام می دهد. قیمت از رایگان برای حساب barebones “Basic” تا 25 دلار در سال برای حساب “Pro” متغیر است، که نامحدود […]

  • ناشر دیدگاه: انتخاب یک برنامه وابسته

    نشست نهایی Affiliate Summit 2012 این هفته در شهر نیویورک به پایان رسید. یکی از چیزهایی که من واقعاً از این کنفرانس ها لذت می برم این است که بتوانم با شرکا، همکاران و دوستان در این صنعت ارتباط برقرار کنم. رویداد امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود، زیرا من این فرصت را داشتم که با پیشکسوتان صنعت و […]

    وقت بگذرانم

  • استفاده از Star Trek برای توضیح برندگان و بازندگان در اکوسیستم جدید توییتر “Quadrants”

    تویتر قوانین جدیدی را برای دسترسی به داده‌هایش امروز اعلام کرد و اینکه چگونه این قوانین برای تشویق انواع خاصی از محصولات و خدمات و در عین حال دلسرد کردن دیگران طراحی شده‌اند. حتی یک نمودار “ربع” برای توضیح همه اینها منتشر کرد. دنیای Star Trek نیز ربع‌هایی دارد. من فکر کردم که ترکیب […]

    جالب و شاید مفید باشد

  • تویتر API جدیدی را اعلام کرد، جزئیات چشم انداز خود را برای اکوسیستم توسعه دهنده

    توسعه‌دهندگان توییتر ممکن است برخی از جزئیات را دوست نداشته باشند، اما در نهایت در مورد برنامه‌های توییتر برای API خود و نحوه عملکرد کلی اکوسیستم توسعه‌دهندگان در آینده شفاف‌تر هستند. حدود شش هفته پس از اینکه توییتر به توسعه‌دهندگان هشدار داد که «دستورالعمل‌های سخت‌تر» در راه است، امروز قوانین جدید را اعلام کرد. آنها […]

    خواهند کرد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • مرکز داده اورگان اپل به اندازه رقیب نصب برنامه N.C. iCloud، www. .com
  • اختصاصی: یاهو در حال انجام جستجوی یک مدیر ارشد به عنوان شماره 2 Mayer، allthingsd.com
  • کارمندان عزیز فیس بوک: حقیقت اینجاست درباره قیمت سهام شما، www.businessinsider.com
  • توسعه دهندگان از فرمان جدید توییتر عصبانی، ناامید شده اند، خواندن/نوشتن وب
  • وحشت نکنید، tapbots.com
  • اندرو مک لافلین، رئیس سابق خط‌مشی Google و معاون Tumblr به Betaworks به عنوان EIR، TechCrunch
  • می‌پیوندد.

  • هی، توییتر — آیا نباید در مورد کاربران؟، GigaOM
  • تفسیر برخی از تغییرات API توییتر، www.marco.org
  • آیا مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل فیس‌بوک پوشیده از هودی خود است؟ ، لس آنجلس تایمز
  • ابزار تحلیلی Pinterest فروخته شده در حراج، www.research-live.com
  • توئیترها به توییتر در دستور API: Twits !، news.cnet.com
  • API توییتر – ما واقعاً امروز فکر می کنیم تغییرات عمدتاً خوب هستند، 89n.com
  • تویتر: توسعه دهندگان گیج کننده، نادیده گرفتن کاربران قدرتمند، thenextweb .com
  • تغییرات API توییتر تأثیر واقعی بر توسعه دهندگان اخبار دارند، آزمایشگاه روزنامه نگاری نیمان
  • اعلان API توییتر چه می‌تواند گفته باشد ، dashes.com
  • چرا من تغییرات جدید توییتر را با رزرو تایید می کنم، خواندن/نوشتن وب
  • چرا توییتر توسعه دهندگان را کنار گذاشت: برای ایمن کردن آینده آن، وب بخوانید/بنویسید
  • چرا توییتر باید از اپل درس بیاموزد. و FAST.، www.businessesgrow.com
  • زاکربرگ اعتراف کرد که تماشای سقوط سهام فیس بوک در طول یک جلسه در سطح شرکت “دردناک” است، Business Insider

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • 10 ویژگی که اینستاگرام باید فردا اضافه کند، socialfresh.com
  • 5 ابزار رایگان و کم هزینه برای بهبود بهره وری رسانه های اجتماعی، www.entrepreneur.com
  • اشکال نقشه عکس جدید اینستاگرام عکس های خصوصی شما را در معرض دید کاربران اندروید قرار می دهد، www.cultofmac.com
  • آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی در نقطه اشباع است؟، www.emarketer.com
  • کلوت شایسته توجه شماست، جف کورهان
  • حساب توییتر خود را با برترین ابزارهای توییتر مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید، www.wordtracker.com
  • خلاصه مهمانی تابستانی Pinterest، blog.pinterest.com
  • Pop Goes The Social Media Bubble، www.twistimage .com
  • آیا باید در لینکدین سرمایه گذاری کنید و فیس بوک را فراموش کنید ?، www.jeffbullas.com
  • شبکه های اجتماعی: Premium در مقابل Freemium ، www.web-strategist.com
  • بهترین و بدترین مارک‌ها در Pinterest—به گفته یک کاربر قدرتمند، www. dailydot.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *