اعلانیه

روز بازاریابی: 16 مارس 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 20 بازدید
اعلانیه

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از Marketing Land: چرا ما در Tumblr هستیم اخیراً حساب های Land Marketing و زمین موتور جستجو را در Tumblr راه اندازی کردیم. کمتر از یک ماه است که بی سر و صدا در حال انجام است و با […]

آشنا می شویم

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • چرا ما در Tumblr هستیم

    ما اخیراً حساب‌های Land Marketing و Search Engine Land خود را در Tumblr راه‌اندازی کردیم. کمتر از یک ماه است که بی سر و صدا در حال انجام است، و خودمان را با این پلتفرم از نظر نحوه پست کردن، چه چیزی پست، چه کسی دنبال کنیم و در نهایت، تعریف اینکه چرا باید در وهله اول آنجا باشیم، آشنا شده ایم. اگر […]

    بوده اید

  • سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی؟ گزارش هوش بازار SMN باید بخوانید

    سایت خواهر ما، Search Marketing Now، به سختی مشغول گردآوری یک تجزیه و تحلیل فشرده از برترین نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی سازمانی بوده است. نتیجه یک وایت پیپر عمیق 54 صفحه ای است که برای دانلود رایگان در دسترس است. کاغذ سفید برای تصمیم گیرندگان یا مدیران اجتماعی که به یک راه حل سازمانی نیاز دارند و به اطلاعات حیاتی در مورد […]

    طراحی شده است.

  • Google اکنون تحت بررسی رسمی در ایالات متحده، اروپا برای Cookiege

    طبق گزارش وال استریت ژورنال، رگولاتورهای ایالات متحده و اروپا اکنون به طور رسمی در حال بررسی حقایق و شرایط پشت “Cookiege” هستند، یعنی دور زدن تنظیمات حریم خصوصی پیش فرض در مرورگر سافاری آیفون توسط گوگل. هنگامی که این عمل در اوایل سال جاری در مقاله ای در وال استریت ژورنال کشف یا فاش شد، توسط […]

    متوقف شد.

  • مطالعه نشان می دهد زنان به پینترست بیشتر از فیس بوک و توییتر اعتماد دارند

    در اوایل این هفته، پانلی را در کنفرانس SXSW تحت عنوان: “تجارت اجتماعی: هنوز مانند Farmville شروع نشده است” مدیریت کردم. این جلسه به بررسی ماهیت «تجارت اجتماعی» و این که چرا شرکت‌ها در فروش در فیس‌بوک دچار مشکل هستند، پرداخت. یکی از ایده های اساسی بیان شده این بود که مردم به دنبال خرید از فیس بوک نیستند. […]

  • انتظارات بزرگ

    یکی از بزرگترین مزایای کانال بازاریابی وابسته این است که تماماً مبتنی بر عملکرد است. این بسیار جذاب است زیرا ریسک بسیار کمی وجود دارد – هزینه های پرداخت مستقیماً با نتایج مرتبط است. اما فقط به این دلیل که ریسکی نیست به این معنی نیست که پول آسانی است. همانطور که در باشگاه، شما از آن خارج می شوید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *