اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 16 سپتامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Google Analytics تا پایان سال 2013 سازگاری با IE8 را متوقف می کند
    Google Analytics امروز اعلام کرد که با Microsoft Internet Explorer 8 سازگار نخواهد بود. تا پایان سال جاری. طبق اعلامیه این شرکت، “سازگاری رسمی گوگل آنالیتیکس با مایکروسافت اینترنت اکسپلورر 8 (IE8) در پایان سال 2013 را منسوخ می کند.” گوگل می گوید که می خواهد انرژی خود را روی […]
  • جدید متمرکز کند

  • مطالعه: Nexus 7 استفاده مسطح، Kindle Up پس از تخفیف‌ها
    شبکه تبلیغات Chitika داده‌هایی را در مورد ترافیک مقایسه‌ای که توسط Nexus 7 و Kindle Fire هدایت می‌شود، منتشر کرده است. معرفی Nexus 7 جدید در ماه جولای. Chitika به ترافیک وب مبتنی بر تبلت در آمریکای شمالی بین ژوئن و آگوست سال جاری نگاه کرد. در حالی که ترافیک وب Nexus 7 در طول […]
  • بطور قابل توجهی ثابت ماند

  • Google AdSense اکنون در دسترس است برای سایت‌های HTTPS
    از امروز، صاحبان سایت‌هایی که از پروتکل امن پروتکل انتقال ابرمتن (HTTPS) استفاده می‌کنند، می‌توانند واحدهای تبلیغات AdSense را به صفحات خود اضافه کنند. Google کد تبلیغات AdSense را برای پشتیبانی از لایه سوکت‌های امن (SSL) که توسط بسیاری از سایت‌ها از جمله تجارت الکترونیک، خدمات مالی و سایت‌های شبکه‌های اجتماعی برای محافظت از اطلاعات حساس مانند گذرواژه‌ها، اطلاعات پرداخت و مالی […]
  • استفاده می‌شود، به‌روزرسانی کرده است.

  • Yandex هدف گذاری تبلیغاتی شبیه به مخاطب را برای کمپین های نمایشی راه اندازی می کند
    امروز یاندکس از افزودن هدف گذاری مخاطب مشابه به لیست رو به رشد قابلیت های هدف گیری تبلیغات خود خبر داد. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کاربران جدیدی را هدف قرار دهند که رفتار آنلاین آنها شبیه رفتار بازدیدکنندگان سایت خودشان است که اقدام خاصی مانند تکمیل خرید یا افزودن موارد به سبد خرید انجام داده‌اند. هر دو گوگل […]
  • Pew: 34 درصد «بیشتر» با موبایل آنلاین می‌شوند
    مرکز تحقیقاتی Pew امروز داده‌های نظرسنجی جدیدی درباره دسترسی به اینترنت تلفن همراه منتشر کرد. این سازمان می گوید که 93 درصد از دارندگان گوشی های هوشمند از تلفن های خود برای آنلاین شدن استفاده می کنند و 63 درصد از همه دارندگان تلفن های همراه این کار را انجام می دهند. Pew می گوید که 34 درصد از همه کسانی که با تلفن های خود آنلاین می شوند، “بیشترین” […]
  • را انجام می دهند

  • تاکتیک های موثر، راه حل های نوآورانه، ارتباطات سودمند – حضور در SMX East In دو هفته!
    SMX East تنها در دو هفته به شهر نیویورک بازمی گردد! در اینجا همه چیز در انبار است: تاکتیک های اثبات شده: الگوریتم گوگل تغییر می کند و رتبه بندی ارگانیک شما را نامنظم می کند؟ بهترین راه برای سود بردن از افزایش ترافیک دستگاه تلفن همراه چیست؟ آیا کمپین های پیشرفته اثربخشی تبلیغات جستجوی پولی شما را کاهش می دهند؟ پتانسیل تبلیغات اینستاگرام چیست و […]
  • 5 افسانه رایج درباره مناقصه بلادرنگ
    همانند هر فناوری نوظهوری، همیشه افسانه هایی وجود دارند که اغلب به دلیل سوء تفاهم ها منتشر می شوند. حتی اگر به طور اتفاقی اشاره‌ای به حقیقت داشته باشند، اغلب می‌توانند واقعیت را با استفاده از استثنائات و ارائه آنها به‌عنوان قاعده، نادرست جلوه دهند. در مواقع دیگر، افراد ممکن است رویکرد فروشنده‌ای را نسبت به […]
  • خاصی اتخاذ کنند

  • وجه انسانی رسانه های اجتماعی B2B: هشت مزیت بازاریابی رسانه های اجتماعی
    از آنجایی که کسب و کارهای بیشتری کمپین های رسانه های اجتماعی موفق راه اندازی می کنند، مشخص شده است که انصراف از انقلاب اجتماعی می‌تواند شرکت‌ها را در شرایط رقابتی قرار دهد. رسانه های اجتماعی فوریت و تعاملی را که مصرف کنندگان می خواهند و پیش بینی می کنند ارائه می دهد. این می تواند تعامل مشتری را تشدید کند، منجر به کیفیت بالاتر شود و ROI بالاتری ایجاد کند. مارک های مصرف کننده می دانند که چقدر ضروری و […]
  • ضروری است

  • شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی DataShift به جریان داده بلادرنگ Tumblr دسترسی پیدا می کند
    Tumblr از زمانی که توسط Yahoo خریداری شد، مانورهای تاکتیکی زیادی انجام داده است! در ماه می. امروز آنها قراردادی را با DataShift، یک شرکت تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل داده، منعقد کرده اند. کاربران DataSift اکنون به فایرهوس کامل Tumblr از 5.5 میلیارد تعامل جهانی دسترسی خواهند داشت. بازاریابان می‌توانند از این داده‌های Thumblr برای […]
  • استفاده کنند

  • IBM شبکه دیجیتال مارکتینگ را راه اندازی کرد، یکپارچگی تک تگ را با بیش از 100 شریک فروشنده ارائه کرد
    IBM شبکه مبتنی بر ابر را راه اندازی کرد. شبکه بازاریابی دیجیتال آی‌بی‌ام برای ادغام آسان مشتریان بین بیش از 100 فروشنده فناوری تبلیغاتی. این شبکه به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا داده‌های تحلیلی را با دیگر راه‌حل‌های تبلیغاتی و بازاریابی خود به اشتراک بگذارند تا خرید رسانه‌ها را بر اساس رفتارهای خریدار در زمان واقعی اطلاع دهند. این شبکه از Digital Data Exchange، مدیریت برچسب IBM […]
  • بهره می برد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

مشکلات تجاری

  • Dick Costolo’s 2007 25$ سرمایه گذاری K Twitter اکنون به ارزش 10 میلیون دلار، عصر تبلیغات
  • چهار سال بعد، توییتر و فیس بوک در بخش هایی از ایران به صورت آنلاین فلش بک برگشتی، واشنگتن پست
  • Google، Bump، سرویس اشتراک‌گذاری تماس و فایل‌های تلفن همراه را خریداری می‌کند، هیچ برنامه‌ای برای بستن «فعلاً»، The Next Web
  • نسخه Glass امتیازهای ثبت اختراع Google به نسخه Extreme Sports، glassalmanac.com
  • کلوت و نوجوانی استارتاپ، Business Insider
  • IPO توییتر و قریب الوقوع آن اثر دومینوی سیلیکون ولی، VentureBeat
  • فضیلت های محرمانه توییتر I.P.O. بایگانی، www.newyorker.com
  • تویتر از فیسبوک پیشی گرفت تمرکز بر روی موبایل، بلومبرگ
  • برنامه های توییتر ممکن است با نگرش چین نسبت به اینترنت مواجه شود، نیویورک تایمز

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *