اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 16 دسامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • مطالعه: iOS نسبت به Android کمتر تکه تکه شده است

    داده‌های Google و Chitika نشان می‌دهند که علی‌رغم پیشرفت‌ها، اکوسیستم Android همچنان از iOS پراکنده‌تر است. اندروید 4.1 (Jelly Bean) و خواهر و برادر کوچکتر آن، کیت کت، کمتر از 56 درصد از کل دستگاه های اندرویدی موجود در بازار را تشکیل می دهند. با این حال KitKit تنها در 1.1 درصد از دستگاه های اندرویدی است. بنابراین ژله‌بین […]

    است

  • عنوان

  • اپلیکیشن شماره 1 موبایل فیس بوک در سال 2013 اما گوگل 5 مورد از 10 برنامه برتر را دارد

    نیلسن امروز مجموعه ای از داده های پایان سال را منتشر کرد. از جمله این شرکت اندازه‌گیری می‌گوید که ۶۵ درصد از کاربران تلفن همراه آمریکایی اکنون صاحب گوشی‌های هوشمند هستند. برای مقایسه، comScore می گوید این رقم 62 درصد است. صرف نظر از این به این معنی است که در حال حاضر بیش از 150 میلیون کاربر تلفن هوشمند در ایالات متحده وجود دارد. نیلسن همچنین گزارش داد که 29 […]

  • Google پربازدیدترین سایت سال 2013، با وجود افت شدید ترافیک دسکتاپ [Nielsen]

    Google با میانگین ماهانه تقریباً 165 میلیون بازدیدکننده منحصربه‌فرد، محبوب‌ترین برند وب در سال 2013 بود. این بر اساس نگاه نیلسن به برندهای دیجیتال برتر سال است که به تازگی منتشر شده است. این داده ها ترافیک وب دسکتاپ ایالات متحده از ژانویه تا اکتبر سال جاری را پوشش می دهد. برای Google، میانگین ماهانه […]

  • Yahoo قابلیت های برنامه نویسی را با مشارکت های جدید DSP گسترش می دهد

    امروز، یاهو اعلام کرد که در حال گسترش دسترسی به قابلیت‌های خرید برنامه‌ای جدید برای موجودی نمایشگر خود است. MediaMath، DoubleClick Bid Manager و The Trade Desk, Inc. به‌عنوان شرکای راه‌اندازی می‌پیوندند تا به آگهی‌دهندگان امکان دسترسی به فهرست آگهی‌های تضمین شده در سایت‌های یاهو مانند Yahoo Finance، Yahoo News و Yahoo Sports را بدهند. تبلیغ‌کنندگان نیز […]

    خواهند داشت

  • تویتر حساب های تبلیغاتی را به جدول زمانی کاربران در تلفن همراه گسترش می دهد

    تویتر یکی از آزمایش‌های تبلیغاتی فعلی خود را برای همه تبلیغ‌کنندگان باز می‌کند. این آزمایش شامل نمایش حساب‌های تبلیغاتی در جدول زمانی کاربران معمولی در دستگاه‌های iOS و Android است، نه فقط در توصیه‌های «چه کسی باید دنبال شود». توییتر در حال آزمایش این موضوع با برخی از تبلیغ‌کنندگان خود بوده است و امروز اعلام کرد که این آزمایش […]

    است

  • مرکز راه حل تبلیغات جدید Bing در سرزمین موتورهای جستجو

    خوشحالیم که راه‌اندازی مرکز راه‌حل‌های تبلیغات بینگ، منبعی برای بازاریابان دیجیتال و تبلیغ‌کنندگان جستجو، با همکاری Bing Ads را اعلام کنیم. مرکز راه‌حل‌های تبلیغات بینگ طیف وسیعی از منابع را – از مقالات خبری گرفته تا کاغذهای سفید، ویدیوها و وبینارها – ارائه می‌کند که برای بازاریابان دیجیتال طراحی شده است. توجه ویژه […]

    است

  • بهترین نرخ ها برای SMX West End شنبه – اکنون ثبت نام کنید، 300 دلار پس انداز کنید

    کمپین های جستجوی پولی، سئو و بازاریابی اینترنتی خود را بهینه کنید. از 11 تا 13 مارس در SMX West در سن خوزه، کالیفرنیا شرکت کنید. قبل از افزایش نرخ این شنبه ثبت نام کنید. با انتخاب یکی از 60 جلسه غنی از تاکتیک ها، برنامه خود را بسازید، از جمله: سئوی طولانی مدت: چگونه برای سال ها برنده شوید، نه چند روز نکات حرفه ای برای موفقیت در هدف گذاری مجدد و جذب […]

  • بهینه سازی داده های بازاریابی: تبدیل فوریت به تاثیر

    امروزه کسب و کارها حضور برند خود را در هر گوشه ای از رسانه ها و مناظر بازاریابی القا می کنند. همانطور که کانال های دیجیتال همچنان در حال افزایش هستند، مشتریان در همه آنها گسترش یافته اند و نیاز به همگرایی رسانه های اجتماعی، سایت های کوچک، تبلیغات نمایشی و سایر دارایی ها را در یک درک یکپارچه از نام تجاری ایجاد کرده اند. در ابتدا، ممکن است به نظر برسد که این […]

    دارد

  • آشنا شوید: Cohn & Wolfe’s Executive Vice President & Digital Innovation Leader

    بروک هووی معاون اجرایی در Cohn & Wolfe است که در آنجا رهبری گروه نوآوری دیجیتال شرکت روابط عمومی برای قاره آمریکا را بر عهده دارد. بروک مستقر در آستین، تگزاس، مسئول ایجاد محصولات و خدمات دیجیتال، جذب و توسعه استعدادهای دیجیتال، خدمت به عنوان رهبر اندیشه دیجیتال و رهبری کمپین های بازاریابی یکپارچه برای […]

  • استفاده از Google Analytics برای اندازه گیری بازاریابی محتوا

    وقتی نوبت به توسعه استراتژی‌های بازاریابی محتوا می‌رسد، برنامه‌های ایجاد شده و تاکتیک‌های مورد استفاده فقط به اندازه نتایج تولید شده خوب هستند. می‌توانید اینفوگرافیک‌های زیبا طراحی کنید، راهنماهای مفیدی ایجاد کنید و پست‌های وبلاگ را پس از پست وبلاگ منتشر کنید – اما اگر استراتژی محتوای شما به هدف مشخص‌شده دست پیدا نکند، ارزش آن محتوا چیست؟ زیاد نیست. […]

  • نگاه به عقب: بررسی سال 2013 فیسبوک، توییتر و اینستاگرام

    فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام نگاهی گسترده به داستان‌ها، مکان‌ها و رویدادهای پرطرفدار امسال ارائه کردند. به گفته فیس بوک، پاپ فرانسیس بیشترین موضوع مورد بحث در سراسر جهان بوده است، در حالی که اعتراف عمومی لی میشل، ستاره سریال Glee از مرگ همسرش کوری مونتیث، جایزه توئیت طلایی سال 2013 را برای بیشترین توئیت بازنشر شده از […]

    دریافت کرد.

  • Buick’s “Get Off the Phone” Comedy Duo Rhett & Link Urging People to Get #InTheMoment

    آخرین کمپین تبلیغاتی بیوک، جای زمین‌های خودرو را با اعلامیه خدمات عمومی جایگزین می‌کند و همه را تشویق می‌کند تا به آنچه در اطرافشان می‌گذرد توجه بیشتری داشته باشند. این کمپین در وبلاگ Tumblr “Get in the Moment” بیوک، همراه با موزیک ویدئو “Get Off the Phone” توسط دو کمدی Rhett & Link تبلیغ می شود. در حالی که […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *