اعلانیه

روز بازاریابی: 16 آوریل 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • تبلیغات موبایلی توییتر اکنون می توانند توسط پلتفرم هدف قرار گیرند

    تویتر یک گام افزایشی دیگر را در توسعه محصولات تبلیغاتی خود اعلام کرده است: توییت های تبلیغاتی اکنون می توانند برای کاربران پلتفرم های خاص تلفن همراه هدف قرار گیرند. توییتر همچنین اعلام کرد که توییت‌های تبلیغاتی اکنون به کاربران بلک‌بری نشان داده می‌شوند. این به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که توییت‌های تبلیغاتی را فقط برای کاربران iOS، Android یا Blackberry هدف قرار دهند، اگر […]

  • عنوان

  • مطالعه: CPMs Facebook 41% افزایش یافت، CPCs ایالات متحده از سه ماهه اول سال گذشته 34% افزایش یافت

    میانگین نرخ CPM فیس‌بوک در سطح جهان از سه ماهه اول سال 2011 41 درصد و از سه ماهه چهارم سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است. در همین حال، CPCها در 5 بازار برتر نسبت به سه ماهه چهارم 23 درصد افزایش یافته است. این بر اساس تحقیقات جهانی جدید منتشر شده توسط آژانس رسانه های اجتماعی TBG Digital برای سه ماهه اول است. در […]

  • اینفوگرافیک: اشتراک گذاری اجتماعی تجارت الکترونیک را دوست دارد

    آیا اشتراک‌گذاری اجتماعی و تجارت الکترونیک می‌توانند با هم هماهنگ باشند؟ برخی از امکانات وجود دارد، مانند آسان کردن مانع ثبت نام برای تکمیل تراکنش، کمک به مصرف کنندگان در تصمیم گیری محصول و افزایش زمان صرف شده در سایت. Monetate آمارهایی مانند این را در یک اینفوگرافیک جمع آوری کرده است: اینفوگرافیک را برای خود می خواهید؟ آن را در اینجا پیدا خواهید کرد: چگونه ورود و اشتراک گذاری اجتماعی […]

  • جستجوی فراتر از موتورهای جستجو می‌تواند داده‌های ارزشمندی را برای تبلیغ‌کنندگان به دست آورد

    وقتی اکثر مردم فکر می‌کنند «جستجو» می‌کنند، به‌طور خودکار به Google فکر می‌کنند. خوب دوباره فکر کن داده های جدید نشان می دهد که گوگل و موتورهای جستجوی دیگر آن تنها بازی جستجو در شهر نیستند. ما اخیراً یک وبینار با comScore میزبانی کردیم که بر داده‌های جستجو متمرکز بود، که فعالیت جستجو را در جستجوی اصلی (Google، Bing، Yahoo، و غیره) در مقابل غیرجستجو مورد بررسی قرار می‌داد […]

  • انتشار در محیط مطالعه دیجیتال و اجتماعی امروز

    خواندن. این یک سرگرمی اساساً انفرادی است که با توجه به عملکردهای پخته شده دستگاه های خواندن الکترونیکی به طور فزاینده ای اجتماعی تر می شود (این را توییت کنید!). این نیز – تعجب! – فعالیتی که به چند دلیل در حال افزایش است: افزایش دستگاه های مطالعه الکترونیکی که قیمت آنها به شدت کاهش می یابد، و پذیرش گسترده مصرف کنندگان از خواندن مطالب در تلفن ها و […]

  • FCC گوگل را از طریق استراق سمع Wifi پاک می کند اما به دلیل “عدم انطباق” با درخواست ها 25000 دلار جریمه می کند

    کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده، گوگل را از هرگونه تخلف قانونی در مورد خودروهای نمای خیابان خود که انتقالات وای فای را رهگیری می کردند، پاک کرد. این خبر خوب برای این شرکت است. خبر بد؟ FCC گوگل را به دلیل عدم همکاری ” wifi streetview>

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • فیس بوک روش جدیدی را آزمایش می کند تا به کاربران اطلاع دهد که کدام پیوندها از خوانندگان اجتماعی می آیند و آیا فعالیت آنها به اشتراک گذاشته می شود، در داخل فیس بوک
  • تویتر حساب‌های شخصیت‌های خیالی را تأیید می‌کند، www.geekosystem.com
  • 100 سالها بعد، تایتانیک دور از فراموشی است، www.addthis.com
  • 4 ناشر کتاب که می توانند به کسب و کار شما نحوه استفاده از Pinterest را آموزش دهند، socialfresh.com
  • 7 نکته برای کاربران دیرهنگام توییتر در مورد نحوه چت توییتر، افراد موتور جستجو
  • آیا اقدامات ضد هرزنامه Pinterest اکنون بیش از حد پیش می رود؟، totalpinterest.com
  • از یک متخصص بپرسید: چرا توییتر برای مشاغل کوچک عالی است، www.usatoday.com
  • فیس‌بوک تصاویر نمایه بزرگ‌تری را منتشر می‌کند ، درست مانند Google+، www.zdnet.com
  • بازاریابی آموزشی در Pinterest، www.97thfloor.com
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی برای املاک (اینفوگرافیک)، dailyseotip. com
  • 7 مرحله استراتژی رسانه های اجتماعی هر بازاریاب نیاز دارد، هایدی کوهن
  • The Fortune 500 در رسانه های اجتماعی [اینفوگرافیک]، socialtimes.com
  • پشتیبانی فنی توییتر: توییت کردن یک مشکل فنی چقدر موثر است؟، PC World
  • G+ Beef کجاست؟، www.linkspiel.com
  • چرا در مقابل Pinterest مقاومت کرده‌ام، MediaPost

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *