اعلانیه

روز بازاریابی: 15 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 17 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 15 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • دو توسعه‌دهنده بازی عناوین را از Google+‎ می‌کشند

    Google+‎ گروه کوچکی از بازی‌های دو توسعه‌دهنده را از دست می‌دهد. همانطور که TechCrunch امروز گزارش داد، EA بازی محبوب Bejeweled Blitz را عرضه می کند. در اطلاعیه‌ای در وب‌سایت PopCap آمده است که بازی در روز دوشنبه ۱۸ ژوئن آفلاین خواهد شد. (EA سال گذشته PopCap را خریداری کرد.) یک توسعه دهنده دیگر، Wooga، قبلاً بازی Monster World خود را متوقف کرده است. شرکت […]

  • Biz Marketing: The Week Of The 900 Pound Gorilla

    اخبار بازاریابی این هفته تحت سلطه گوریل های 900 پوندی بود: اپل، فیس بوک، گوگل و توییتر. در اینجا نگاهی به نحوه برخورد آنها با یکدیگر و اینکه ممکن است به کجا منجر شود را می بینید. اپل با سیری، اشتراک گذاری، اپ استور، API، فیس بوک را با iOS 6 ادغام عمیق می دهد.

  • برنامه بازاریابی وابسته خود را برای تابستان به شکلی آماده کنید

    این طبیعی است که تعطیلات پایان سال را بزرگترین فرصت برای تلاش های بازاریابی وابسته خود بدانیم، اما این بدان معنا نیست که باید تابستان را کوتاه کنیم. اکنون احتمالاً جای تعجب نیست که برخی از بزرگترین فرصت‌های بازاریابی وابسته برای تابستان را می‌توان در سایت‌های مرتبط با مسافرت و خطوط هوایی یافت. […]

  • گزارش: مایکروسافت “Facebook For Enterprises” Yammer را به قیمت 1.2 میلیارد دلار خریداری کرد

    وال استریت ژورنال دیروز گزارش داد که مایکروسافت در حال خرید Yammer است، یک پلت فرم همکاری تجاری و ارتباطات برای کارمندان که اغلب به عنوان “فیس بوک برای شرکت ها” شناخته می شود. قیمت احتمالی خرید 1.2 میلیارد دلار بود. هیچ یک از این شرکت ها در مورد خرید اظهار نظر یا تایید نکردند. Yammer، که یکی از چندین ابزار نرم‌افزاری همکاری شرکت‌های اجتماعی است، خود را […]

    توصیف می‌کند

  • Yahoo ! تجزیه و تحلیل وب متوقف می شود

    یاهو! این هفته اعلام کرد که یاهو را متوقف می کند! تجزیه و تحلیل وب به عنوان یک محصول مستقل. ما از Emer Kirrane، مدیر محصول یاهو پرسیدیم! Web Analytics، و او به موارد زیر پاسخ داد: “در راستای تمرکز یاهو بر روی نوآوری سریع تر در محصولات و ویژگی های اصلی خود، در سه ماهه آینده، ما در حال تعطیل کردن […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • فیس‌بوک از هر کاربر شماره تلفن خود را می‌پرسد و پیوند امنیتی را در بالای صفحه اصلی برای جلوگیری از فاجعه پین ​​می‌کند، TechCrunch
  • پنج روش برای ردیابی سریع خود در فهرست لغو من، www.unmemorabletitle.co.uk
  • Pinterest به حالت قفل می رود: برنامه سوم محصول عظیمی که تابستان امسال عرضه می شود، www.businessinsider.com
  • Pinterest Power: چگونه از سومین سایت بزرگ رسانه اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنیم، فوربس
  • ایجاد و اشتراک‌گذاری فهرست‌های پخش YouTube در داخل Google+ Hangouts، thenextweb.com
  • فیس‌بوک آزمایش دکمه «تماس» را برای چت‌های ویدیویی آنلاین تأیید می‌کند، Mashable
  • پست های تبلیغ شده فیس بوک کمتر از تبلیغات موثر هستند، www.hasoffers.com
  • اندازه گیری تأثیر رسانه های اجتماعی بر درآمد، www. praktikecommerce.com
  • 5 راهنمای برتر بازاریابی Pinterest در جهان، totalpinterest.com
  • توییت های توسعه یافته توییتر یک شمشیر دو لبه هستند، GigaOM

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *