اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 15 نوامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • تست فیس‌بوک به کاربران امکان می‌دهد در حال حرکت با دکمه اشتراک‌گذاری وب موبایلی اشتراک‌گذاری کنند

    این کاملاً شگفت‌آور است که کاربران فیس‌بوک تلفن همراه قادر به اشتراک‌گذاری مقالات در دستگاه‌های تلفن همراه نیستند. دکمه اشتراک گذاری فیس بوک به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت پست های جالب را به مخاطبان خود منتقل کنند. این عنصری است که اغلب در نسخه وب شبکه اجتماعی استفاده می شود. اما اشتراک‌گذاری برای دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس نبوده است… تا به امروز: اکنون کاربران وب تلفن همراه […]

  • گزارش: تنها 7 درصد از خرده فروشان سایت های مناسب برای تبلت دارند

    شواهد نشان می‌دهد که تبلت‌ها در آینده نزدیک برای «خرده‌فروشان» از رایانه‌های شخصی مهم‌تر خواهند بود. کاربران تبلت به طور متوسط ​​نسبت به کاربران رایانه های سنتی مرفه تر هستند و بیشتر خرید می کنند. اپل بیش از 100 میلیون آی پد فروخته است، در حالی که آمازون و گوگل میلیون ها تبلت 7 اینچی خود را فروخته اند. پس از […]

  • پنج نکته ای که بازاریابان باید درباره Apple Passbook بدانند

    مگر اینکه در چند ماه گذشته زیر سنگ پنهان شده باشید، می دانید که اپل آیفون 5 جدید را در 12 سپتامبر 2012 معرفی کرد. در این تاریخ، اپل همچنین آخرین سیستم عامل موبایل خود، iOS 6 را عرضه کرد. ، که مملو از ویژگی های جدید مانند سیری بهبود یافته، نقشه های سه بعدی جدید و عمیق تر […]

  • یک ابزار مدیریت ارتباط توییتر

    به‌عنوان یک انسان واقعی اینترنت، من در مورد چیزهای عجیب و غریب خواب می‌بینم. در بالای لیست من یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که همه رسانه های اجتماعی را در بر می گیرد. اگر بعد از سفارش جدیدترین جفت کفش ساحلی خود با Zappos تماس بگیرید، فردی که به تلفن پاسخ می دهد می تواند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *