در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
از سرزمین بازاریابی:
- Moz Analytics خارج از بتا راه اندازی شد
امروز، Moz دروازههای پلتفرم جدید Moz Analytics خود را باز کرد که تقریباً پنج ماه پیش زمانی که شرکت از SEOMoz تغییر نام داد، به صورت بتا خصوصی راهاندازی شد. Moz Analytics گسترش پلتفرم اصلی SEOMoz PRO این شرکت است که در درجه اول بر روی داده های جستجوی ارگانیک متمرکز است. Moz Analytics به کاربران بینشی در مورد جستجوی ارگانیک، اجتماعی و […] - Google+ کسری از ترافیک ارجاعی که فیس بوک، پینترست و توییتر انجام می دهند را هدایت می کند [گزارش]
Google+ کسری از ترافیک ارجاع را به سایت های ناشر که فیس بوک، توییتر، پینترست و سایر سایت های رسانه های اجتماعی هستند هدایت می کند. این نکته اصلی گزارش سالانه منتشر شده توسط Shareaholic است، سازنده دکمهها و ویجتهای اشتراکگذاری اجتماعی که به گفته این شرکت توسط 200000 ناشر استفاده میشود. این گزارش سپتامبر 2012 […] - بهروزرسانی Adobe Analytics با هدف کمک به بازاریابان کمک میکند تا با تجسمهای بیدرنگ و موارد دیگر سریعتر عمل کنند
امروز ادوبی بهروزرسانی پاییزی را برای Adobe Analytics، بخشی از Adobe Marketing Cloud منتشر کرد، با ویژگیهایی که برای کمک به بازاریابان طراحی شدهاند تا راحتتر الگوهای دادهها را در زمان واقعی شناسایی، ارتباط برقرار کنند و اقدامات لازم را انجام دهند. بهروزرسانی Adobe Analytics شامل قابلیتهای جدید تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده و تشخیص ناهنجاری، گزارشدهی بیدرنگ و تجسم دادهها، و همچنین ویدیوهای اضافی و […] - گزارش: مدلهای آیفون 5 40 درصد از ترافیک را هدایت میکنند
طبق دادههای جدید شبکه تبلیغاتی چیتیکا، آیفون 5 به همراه مدلهای 5s و 5c اخیراً منتشر شده اکنون مسئول بیش از 40 درصد از ترافیک آیفون در آمریکای شمالی. با استفاده از تجزیه و تحلیل اندازه و وضوح صفحه نمایش “ده ها میلیون نمایش تبلیغاتی در آمریکای شمالی ایجاد شده توسط کاربران آیفون بین سپتامبر […] - فیسبوک ویژگی مخاطبان سفارشی وبسایت و برنامه تلفن همراه جدید را عرضه میکند
فیسبوک امروز یک وبسایت جدید و مخاطبان سفارشی برنامه تلفن همراه را معرفی کرد. قابلیتی که در ماه های آینده به صورت جهانی عرضه می شود. طبق این اطلاعیه، گروهی منتخب از شرکای آزمایشی در حال حاضر از ویژگی جدیدی استفاده میکنند که به بازاریابان اجازه میدهد آگهیهایی را در فیدهای خبری افرادی که از وبسایت آنها بازدید کردهاند یا […] - برای سال 2014 آماده باشید – در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX شرکت کنید!
در کمتر از 90 روز، بودجه بندی سال 2014 کامل می شود، جمعه سیاه خاطره ای دور خواهد بود و اهداف بازاریابی جدید معیار موفقیت شما خواهند بود. آماده باش! در SMX Social Media Marketing در لاسوگاس، 20 تا 21 نوامبر، مهارتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی پولی، کسب درآمد و متعلق به خود را تقویت کنید. شرکت کنید و مطمئن خواهید شد […] - بیصداترین و فراگیرترین نسخه بتا تبلیغات جیمیل: آشنایی با تبلیغات حمایتشده جیمیل
در حالی که در مورد تبلیغات جدید جیمیل که شباهت زیادی به ایمیلهای معمولی در تب تبلیغات دارند، مطالب زیادی نوشته شده است، آیا میدانستید آنها در واقع توسعه یک بتا در حال انجام به نام تبلیغات حمایت شده Gmail هستند؟ تبلیغات نشان داده شده در بالا، زیر و در کادر سمت راست تقریباً هر پیام ایمیل در […] - مشخصه حیله گر: شایعه ساعت هوشمند گوگل برای هالووین
سایت 9to5Google روز گذشته شایعه ای مبنی بر معرفی ساعت هوشمند گوگل در 31 اکتبر سال جاری گزارش داد. پیش از این، شایعه شده بود که گوگل در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند است. چندی پیش، این شرکت آزمایشگاه های WIMM، سازنده ساعت های هوشمند را خریداری کرد. شک ندارم که گوگل یک ساعت مبتنی بر اندروید معرفی خواهد کرد. اما آیا […] - R.I.P. EdgeRank: چگونه برای الگوریتم فید خبری فیس بوک بهینه سازی کنیم
همانطور که ممکن است شنیده باشید، فیس بوک EdgeRank دیگر وجود ندارد. یکی از منابع داخلی فیس بوک تأیید کرد که اصطلاح [EdgeRank] دیگر به صورت داخلی استفاده نمی شود (و بیش از دو سال است که استفاده نشده است) و خاطرنشان کرد که در حال حاضر بیش از 100000 عامل وجود دارد که در هنگام ورود کاربران در فید خبری خود می بیند. به […] - گزارش: کمپین های ویدئویی موبایلی 13.64% CTR به دست می آورند، عملکرد بسیار بهتر از دسکتاپ
گزارش تعامل ویدئویی موبایلی از شرکت فناوری ویدئو Unruly نشان داد که میانگین CTR کمپین های ویدئویی موبایل بیش از در دوازده ماه گذشته سه برابر شد و از 3.73 درصد در سه ماهه چهارم سال 2012 به 13.64 درصد در سال جاری رسید. بر اساس این گزارش، کمپینهای ویدیویی تلفن همراه بسیار بهتر از کمپینهای دسکتاپ هستند و کمپینهای دسکتاپ سود […] - خیر، چهره اریک اشمیت در اعتراض به تبلیغات تایید مشترک در سراسر Google+ نیست
عظیم به نظر می رسید. کاربران Google+ که از گسترش استفاده از اطلاعات پروفایل اجتماعی در تبلیغات خشمگین شده بودند، در اعتراض به تصاویر نمایه خود، اریک اشمیت، رئیس اجرایی گوگل را تغییر دادند. پس چندین گزارش رفت. واقعیت این است که عملا هیچ کس این کار را انجام نمی دهد. برای تعداد کمی که هستند، خبر خوب. قوانین گوگل در مورد […] - کاربران توییتر اکنون میتوانند پیامهای مستقیم را از همه کاربران (چه آنها دنبال میکنند یا نه) دریافت کنند
همانطور که توییتر به عرضه اولیه عمومی خود نزدیک می شود، این ویژگی ها همچنان در اختیار بازاریابان قرار می گیرند. تنظیم جدیدی برای حسابهای توییتر به بازاریابان این امکان را میدهد که پیامهای خصوصی را از همه کاربران توییتر دریافت کنند. این یک موهبت برای بازاریابان خواهد بود که نمی خواهند به مسائل مربوط به خدمات مشتری، موضوعات داغ یا مطالب حساس با یک […]
می دهد
را پوشش می دهد
آنها را دانلود کردهاند، قرار دهند.
خواهد بود
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.