این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- تبادل فیس بوک و چگونه سبد داروخانه من به تبلیغات فیس بوک تبدیل شد
عجیب به نظر می رسید. در آنجا، در میان تبلیغاتی که در صفحه فیس بوک من به من نشان داده شد، یکی از انواع تیغ مخصوصی بود که خارج از فیس بوک به دنبال آن بودم. فیس بوک از کجا می دانست؟ ساده – “هدف گذاری مجدد” از طریق صرافی فیس بوک (FBX) که اخیراً راه اندازی شده است. اگر با FBX یا به طور کلی هدف گذاری مجدد آشنا نیستید، همراه باشید. […]
- Europeans To Ask Google To Change Unified Privacy Policy, Gain User Consent For Data Collection
در اوایل سال جاری، در ماه مارس، Google بیش از 70 خطمشی رازداری مختلف را در یک خطمشی واحد ادغام کرد که به آن اجازه میداد دادههای کاربر را از همه داراییهای Google در یک نمای واحد ترکیب کند. گوگل استدلال می کند که نشان دهنده ساده سازی حریم خصوصی برای کاربران است (که درست بود). با این حال، گوگل را با بینش بیشتری در مورد […]
سود رساند
- وبلاگینگ برای تجارت الکترونیک: درآمد و ترافیک رانندگی
ایجاد وبلاگ در یک سایت تجارت الکترونیک با هدف درآمدزایی و برندسازی ایده پیچیده ای است. برای شروع، این یک وبلاگ است. اگر می خواهید این کار را به درستی انجام دهید، به پست های مکرر و با کیفیت نیاز دارید. که زمان و پول می خواهد. سپس، بحث محتوا مطرح می شود. درباره چه چیزی پست خواهید کرد؟ آیا شما […]
- مدیریت صفحه Google+ (به طرز ناخوشایندی) راه خود را به دستگاههای تلفن همراه باز میکند
اکنون مدیران صفحه +Google می توانند در حین حرکت، صفحات خود را پیگیری کنند. مدیران صفحه اکنون می توانند مستقیماً از برنامه تلفن همراه خود پست کنند، نظر بدهند و با دنبال کنندگان تعامل داشته باشند. آپدیت جدید (نسخه 3.2) برای اندروید و iOS در دسترس است. برای دسترسی به برنامه +Google به عنوان یک صفحه، کاربران باید از سیستم برنامه خارج شوند، […]
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.