اعلانیه

روز بازاریابی: 15 آگوست 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 15 آگوست 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • رئیس جمهور اوباما و نیویورک تایمز: برندگان بزرگ در سیستم امتیازدهی جدید کلوت

    آیا باراک اوباما تأثیرگذارترین فرد روی زمین است؟ در مورد نیویورک تایمز چطور – آیا این برند تأثیرگذارترین برند در جهان است؟ من قصد ندارم در مورد این سؤالات به این صورت بحث کنم، اما پرزیدنت اوباما و تایمز دو برنده بزرگ پس از تغییر الگوریتم امتیازدهی تأثیرگذاری کلات در این هفته هستند. […]

  • Pinterest (در نهایت) با برنامه های جدید iOS، Android درباره موبایل جدی می شود

    Pinterest در طول سال گذشته با افزایش ترافیک (و دردسرهای فزاینده) و دورهای مالی بزرگ به یکی از پسران بزرگ رسانه های اجتماعی تبدیل شده است، اما تجربه موبایلی برای تکمیل یا حتی کمک به این رشد نداشته است. . اکنون انجام می دهد. در اولین مهمانی تابستانی دیشب در سانفرانسیسکو، […]

  • اولویت های ایمیل صریح و ضمنی

    به نظر می رسد ایمیل برای جمع آوری اطلاعات مشتری طراحی شده است. در یک برنامه کامل، مجموعه از نقطه ثبت نام شروع می شود. با این حال، بازاریابان می‌دانند که هر چه تعداد سؤال‌های پرسیده‌شده کمتر باشد، احتمال انتخاب مشتری بیشتر است. با این حال، این یک اقدام متعادل کننده است، زیرا بازاریابان همچنین می دانند که داده های جمعیت شناختی بیشتری می توانند در آن […]

  • Followerwonk شرکت تجزیه و تحلیل توییتر توسط SEOmoz خریداری شد

    انجمن محبوب SEO و ارائه دهنده ابزار SEOmoz امروز با اعلام خرید شرکت تحلیلی Twitter مستقر در پورتلند، Followerwonk، پیشنهادات خود را گسترش داد. هزینه خرید دقیق فاش نشده است، اما رند فیشکین، مدیر عامل SEOmoz، اظهار داشت که ارزش کل معامله این است: ارزش کل معامله عبارت است از: “در 7 رقم پایین (بین 1 میلی متر و 4 میلی متر) […]

  • تبلیغات پست صفحه اکنون به همه (نه فقط طرفداران) در فید خبری فیس بوک نشان داده می شود قوی>

    در دسامبر گذشته، فیس بوک شروع به آزمایش تبلیغات پست صفحه کرد که تبلیغات را مستقیماً در فیدهای خبری کاربران نمایش می داد. پست‌ها بسیار ارگانیک به نظر می‌رسند، و تنها عامل قابل تشخیص، پیوند «حمایت‌شده» در گوشه است. این تبلیغات فقط برای آن دسته از کاربرانی که طرفداران (یک صفحه را لایک کرده اند)، یا دوستان طرفداران … تا امروز در دسترس خواهند بود. InsideFacebook […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • چهار چیزی که همیشه در رسانه های اجتماعی باید از آن اجتناب کنید, econsultancy.com
  • حذف داستانهای فید درباره بازدیدها، www.quora.com
  • پست کامل فیس بوک: یک طرح اولیه، www.prdaily.com
  • توئیت‌های نام تجاری هد خراش، www.digiday.com
  • Inside Look: How The Boston سلتیکس در رسانه های اجتماعی و دیجیتال پیروز می شود، www.briansolis.com
  • طلای المپیک در تبلیغات تلویزیون اجتماعی به …، wordpress.bluefinlabs.com
  • می رود

  • حقیقت درباره خرید فالوورهای توییتر، www.wikimotive.net
  • تویتر به مشتریان اجازه می دهد از ضبط‌ها بگذرید و انتخاب کنید، www.npr.org
  • کاربران سایت‌های اجتماعی کوچک‌تر، محتوای بیشتری را به اشتراک می‌گذارند، محتوای بیشتری مصرف می‌کنند، www.emarketer.com
  • چه کسی در به روز رسانی صفحه بدون لایک مشترک می شود؟ فیس بوک به ادمین ها لیستی می دهد، داخل فیس بوک

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *