از سرزمین بازاریابی:
- Google: Aware Of Large – مقیاس ربودن فهرست هتلها، تلاش برای رفع آن
Google در حال کار برای پاکسازی وضعیتی است که در آن هزاران فهرست هتل در Google+ Local «ربوده شدهاند» یا دارای پیوندهایی هستند که به رسمی آنها منتهی میشود. سایتها تغییر کردند تا به سایتهای رزرو شخص ثالث منتهی شوند. هزاران لیست هتل در Google+ Local ربوده شد، داستانی در سایت خواهر موتور جستجوگر است که وضعیت […] - آگهی Duracell “Trust Your Power” با حضور Seattle Seahawk Coleman Winning Cheers Online
یک تبلیغ جدید از Duracell که Seattle Seahawk را در حال دویدن دریک کلمن است، اولین بازیکن NFL ناشنوای قانونی، در حال افزایش هرچه بیشتر در فضای آنلاین است. از چهار روز پیش که این ویدیو در یوتیوب نمایش داده شد، بیش از 2.3 میلیون بازدید و 48474 به اشتراک گذاشته شده است. تبلیغ Duracell “Trust Your Power” با Coleman […] - تویتر گزینه های جدید مخاطبان را اضافه می کند: آپلود از CRM خود، هدف با شناسه توییتر
توییتر کمی بیش از یک ماه پیش با مخاطبان اختصاصی شروع به کار کرد تا به تبلیغکنندگان قابلیتهای هدفگیری پیچیدهتری از جمله هدفگیری مجدد در پلتفرم اجتماعی بدهد. امروز این شرکت راههای جدیدی را برای ایجاد مخاطبین هدف اعلام کرد که باید جذابیت خود را برای بازاریابان تا حد زیادی گسترش دهد. یکی از ویژگیهای کلیدی جدید، تبلیغکنندگان توییتر اکنون میتوانند با استفاده از آدرسهای ایمیل از […] - YouTube صفحه “مرکزی” جدیدی را برای مدیریت نظرات همه در یک مکان منتشر کرد
YouTube صفحه “مرکزی” جدیدی را برای نظرات امروز، به کاربران امکان می دهد نظرات را از یک مکان واحد نظارت کنند و به آنها پاسخ دهند: از این صفحه مرکزی می توانید به راحتی نظرات را حذف کنید، نظرات را برای هرزنامه یا سوء استفاده علامت گذاری کنید، به صفحه تماشای ویدیو ضربه بزنید و پاسخ دهید. به سرعت بین نظراتی جابهجا شوید که […] - مطالعه: چه چیزی باعث می شود روی یک عنوان کلیک کنید؟
شکل تیتر این مقاله – یک عنوان سوال با “نشانه های خودارجاعی” (“شما”) – به احتمال زیاد یک کلیک ایجاد می کند تا یک تیتر فقط سوالی یا یک عنوان “اعلامی” خالص. با این حال موفقیت سرفصلهای سؤالات براساس موضوع یا دسته بندی متفاوت است. این بر اساس تحقیقات آکادمیک جدید از مدرسه بازرگانی BI نروژی در […] - معیارهای رسانه های اجتماعی – کمال ابزارها و سردرگمی اهداف
ما در مدت زمان بسیار کوتاهی راه درازی را پیموده ایم. رشد تصاعدی رسانه های اجتماعی، آن را به بخشی جدایی ناپذیر از مجموعه ابزار بازاریاب تبدیل کرده است. رسانههای اجتماعی بیش از یک چهارم زمان آنلاین را اشغال میکنند و مسلماً سریعترین و سریعترین راه برای دستیابی فوری به میلیونها مشتری است. تحقیقات اخیر از […] - گزارش: علیرغم رشد خشمگین Reddit، سهم کلی ترافیک ارجاعی در سال 2013 کاهش یافت
ماه گذشته، Reddit پایان فوق العاده ای را منتشر کرد. اعداد سالیانه که رشد انفجاری را نشان دادند. در سال 2013، سایت تجمع اجتماعی با 56 میلیارد بازدید از صفحه، 731 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد به پایان رسید. و 6.7 میلیارد رای کل داده شده است. این اعداد 51% تا 82% از اعداد سال 2012 افزایش یافته است. چشمگیر است، درست است؟ خوب، یک شرکت اینطور فکر نمی کند. Shareaholic، یک کشف و اشتراک […] - 10 خرید برتر Nest و Google
اعلام گوگل مبنی بر اینکه شرکت اتوماسیون خانگی Nest را با مبلغ 3.2 میلیارد دلار پول نقد خریداری می کند، باعث شد که به خریدهای بزرگ دیگر گوگل نگاه کنیم. این غول اینترنتی نزدیک به 150 شرکت را خریداری کرده است – برخی برای مردم، برخی برای قطعات یا هر دو. در اینجا شمارش معکوس 10 معامله بزرگ خرید گوگل تا کنون آمده است، […]
شروع می شود
مخاطبان مناسب ایجاد کنند.
است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.