اعلانیه

روز بازاریابی: 14 فوریه 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 15 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 14 فوریه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • گزارش کاربران اجتماعی: زنان ترامپ مردان در تمام پلتفرم های اجتماعی به جز توییتر
    جای تعجب نیست، گزارش اخیر اینترنتی Pew نشان داد که جوان ترین جمعیت شناختی (18 تا 29 سال) بیشترین احتمال استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی را داشتند. با این حال، آنچه شگفت‌انگیز است این است که استفاده زنان از مردان در تمام سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به جز توییتر پیشی گرفته است. این مطالعه از مصاحبه های تلفنی برای انجام مصاحبه در نوامبر و دسامبر 2012 در مورد […]
  • استفاده کرد

  • Google برای نقض پتنت در ایالات متحده، بریتانیا با مخابرات بریتانیا مقابله می‌کند
    Google (و Motorola Mobility) از گروه BT بریتانیا (بریتیش مخابرات) به دلیل نقض حق اختراع شکایت کرده‌اند. در آمریکا و انگلستان این به دنبال شکایت ثبت اختراع در سال 2011 توسط BT علیه Google است. گوگل احتمالاً حق ثبت اختراعات خود را در تلاش برای ارائه برخی اهرم های مذاکره علیه BT در هر بحث تسویه حساب آتی تأیید کرده است. اختراعات در […]
  • تکامل استراتژی های تبلیغات نمایشی برای کسب درآمد از طریق موبایل
    زمانی بود که دنیای جستجو و تبلیغات نمایشی با توجه به تاکید بر تبلیغات جستجوی مبتنی بر کلیک کاملاً از هم جدا بودند. در مقابل تبلیغات نمایشی متمرکز بر نام تجاری سپس تلفن همراه اتفاق افتاد – مصرف‌کنندگان از رایانه‌های رومیزی به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به عنوان دستگاه‌های «عملی» اصلی خود برای تحقیق و خرید تغییر مکان دادند، که مجموعه‌ای کاملاً جدید از […]
  • تبلیغات فهرست محصولات همچنان قوی هستند – روندهای جستجوی پولی برای فوریه 2013
    هزینه به ازای هر کلیک (CPC) در کل ماه به ماه کاهش یافت همانطور که در ماه فوریه معمول است، منجر به کاهش CPC 5% برای Google و 3% برای Yahoo!-Bing در مقایسه با ژانویه می شود. سال به سال (سالانه)، CPC های خرده فروشی در Google قوی تر هستند، تا حدی به دلیل افزایش CPC در تبلیغات فهرست محصولات (PLA) که با افزایش 5 درصدی سالانه برای Google و […]
  • “Scroogled” مایکروسافت کمپین علیه جی‌میل برنده 0.002 درصد از کاربران است
    یک هفته از حمله مایکروسافت به جی‌میل می‌گذرد و کمپین «Scroogled» خود را راه‌اندازی کرده و جی‌میل را به عنوان یک هیولای حریم خصوصی نشان می‌دهد که ایمیل‌های شما را می‌خواند. برای اهداف تبلیغاتی چگونه کار می کرد؟ تا به امروز، دادخواست مورد حمایت مایکروسافت علیه اقدامات جیمیل حدود 6000 امضا به دست آورده است – معادل حدود 0.002٪ […]
  • پیش‌پرده فیلم «کارآموزی» در Google+ Hangout چقدر سر و صدا داشت؟
    به طور خلاصه… نه چندان. شما فکر می کنید که یک رویداد تبلیغاتی بزرگ مانند این کمی بیشتر در کانال های رسانه های اجتماعی توجه بیشتری را به خود جلب می کند. اما مانند بسیاری از کمپین‌های بازاریابی آنلاین و کمپین‌های ویروسی، به نظر می‌رسد که برای ترغیب مردم به صحبت کردن درباره فیلم، روند کندی است. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *