اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • ارسال پیشنهادات Google اکنون به صورت زنده، حداقل در دستگاه‌های Android

    همانطور که انتظار می‌رفت، Google رسماً یک محصول جدید «پیشنهاد ورود» را راه‌اندازی کرده است که شبکه اجتماعی +Google خود را با فهرست‌های تجاری در Google Maps/Places مرتبط می‌کند. مایک بلومنتال برای اولین بار گزارش داد که پیشنهادات چک در اوایل امروز راه اندازی شد. یک صفحه راهنمای Google Places توضیح می‌دهد که چگونه برنامه Google Places را با Google+‎ متصل می‌کند: اگر مشتریان شما مجبورند از مکان‌های شما دیدن کنند […]

  • فیس‌بوک شروع به آزمایش کوپن‌ها در تبلیغات و پست‌های صفحه کرد

    یک تست امیدوارکننده دیگر در فیس بوک کشف شده است، این بار در مورد موضوع همیشه داغ: کوپن ها. در حالی که فیس بوک در حال حاضر معاملات ثبت نام برای مشاغل محلی دارد، هیچ عملکردی برای ارائه تخفیف و پس انداز به کاربران غیر محلی وجود ندارد. تصاویری از صفحه نمایش ظاهر شده است که نشان می دهد چگونه این کوپن ها ممکن است با محیط فعلی فیس بوک ادغام شوند: یکی از جالب ترین عناصر کوپن جدید […]

  • معیارها و تاکتیک های مستقیم برای افزایش نرخ تبدیل ایمیل

    یک لیست ایمیل انتخابی کالای گرانبهایی برای بازاریابان است. به دلیل انتخاب صریح، دریافت کنندگان یک خبرنامه دیجیتالی از جمله محتمل ترین گروه هایی هستند که هدفی را در وب سایت شما انجام می دهند و ایمیل های ارسال شده به مشترکین معمولاً منجر به تعداد بالایی از تبدیل ها می شود. با این حال، شرکت‌های کمتری نسبت به آنچه انتظار می‌رود تلاش کنند […]

  • مجوز مربع یک میلیون تاجر فعال

    Square، سرویس پردازش پرداخت تلفن همراه که توسط جک دورسی توییتر تأسیس شد، از مرز یک میلیون تاجر عبور کرد. Square در اوایل سال 2010 راه اندازی شد و سخت افزار رایگانی را به بازرگانان ارائه می دهد که به آنها امکان می دهد پرداخت را در iPhone، iPad و دستگاه های Android بپذیرند. Square در حال حاضر برای هر تراکنش 2.75 درصد از بازرگانان دریافت می کند. دورسی این نقطه عطف را روز سه شنبه از طریق توییتر خود اعلام کرد […]

  • 52% از اشتراک گذاری در فیس بوک اتفاق می افتد. AddThis می گوید: Google +1 Plateaued است

    پنجاه و دو درصد از تمام اشتراک‌گذاری‌های آنلاین در فیس‌بوک انجام می‌شود، تقریباً چهار برابر بیشتر از ۱۳.۵ درصد توییتر. و اشتراک‌گذاری Google +1 «افزایش یافته است». این بر اساس پلتفرم اشتراک AddThis است که امروز روندهای اشتراک گذاری سال 2011 خود را به اشتراک گذاشته است. اعداد جالب هستند. همانطور که انتظار دارید، فیسبوک با 52.1 درصد سهم شیر را در اختیار دارد. توییتر نشان دهنده […]

    است

  • اریک اشمیت گوگل در CES سخنرانی می‌کند، یوتیوب به سخنرانی می‌گوید

    داشتن سخنران اصلی مایکروسافت در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در لاس وگاس یک سنت سالانه است. برای گوگل، مدیران ارشد آن به سختی صحبت می کنند. این موضوع امسال در حال تغییر است، زیرا اریک اشمیت، رئیس گوگل، حداقل در یک پنل در نمایشگاه CES حضور خواهد داشت. Schmidt Talks Consumer Electronics ما به تازگی از گوگل خبر […]

    دریافت کردیم

  • گزارش: برنامه‌ریزی فیس‌بوک برای ورود به تبلیغات موبایلی

    بر اساس گزارش امروز بلومبرگ، فیس بوک در حال برنامه ریزی برای راه اندازی اولین برنامه تبلیغاتی تلفن همراه خود در چند ماه آینده است. بلومبرگ به دو منبع “با آگاهی از موضوع” اشاره می کند. بر اساس این گزارش، برنامه تبلیغاتی اولیه فیس بوک بر روی داستان های حمایت شده متمرکز خواهد شد: ایده ای که در حال بررسی است قرار دادن تبلیغات داستان های حمایت شده فیس بوک است که […]

  • مطالعه: اپلیکیشن های موبایل می توانند به ساخت برند شما کمک کنند

    اگر در فکر ساختن یک برنامه مارک دار به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود بوده اید، یک مطالعه جدید مقداری مهمات به نفع این حرکت ارائه می دهد. محققان دانشگاه ایندیانا و دانشگاه مرداک استرالیا دریافتند که اپلیکیشن‌های موبایل تاثیر مثبتی بر میزان مطلوبیت برند و قصد خرید دارند. از شرکت کنندگان در مطالعه خواسته شد تا به […]

    امتیاز دهند

  • نظرسنجی رسمی Google+‎ طولانی مدت دانش کاربران را در مورد ویژگی‌ها و حریم خصوصی آزمایش می‌کند

    یک «نظرسنجی ۷ دقیقه‌ای» که توسط Google منتشر شده است، نظرسنجی‌های کاربران را در مورد افکارشان در شبکه اجتماعی انجام می‌دهد و سؤالات عجیب و غریب امتحانی درباره عملکرد سایت می‌پرسد. هنگام انجام این نظرسنجی، به نظر می‌رسید که Google کاملاً به دو چیز توجه می‌کند: آیا کاربران جنبه‌های حریم خصوصی Google+‎ را درک می‌کنند و اینکه آیا کاربران می‌دانند دقیقاً چگونه Google+‎ […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *