اعلانیه

روز بازاریابی: 14 اکتبر 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 13 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 14 اکتبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • تبلیغ‌کنندگان توییتر اکنون می‌توانند توییت‌های تبلیغاتی و ارگانیک را برنامه‌ریزی کنند

    توسعه محصول تبلیغاتی توییتر امروز با راه‌اندازی توییت‌های زمان‌بندی شده، گام دیگری برمی‌دارد. این به تبلیغ کنندگان در هر اندازه این فرصت را می دهد که توییت های خود را تا یک سال قبل برای رویدادهای خاص یا کمپین های تبلیغاتی مرتبط زمان بندی کنند. و این بسیار جالب است: توییت‌های زمان‌بندی شده می‌توانند پولی باشند (یعنی تبلیغ‌شده […]

  • سناتور آمریکایی مارکی خواستار تحقیقات FTC در مورد “تأییدات مشترک” Google است

    سناتور اد مارکی (D-MA) از کمیسیون تجارت فدرال خواسته است تا تبلیغات “تأییدات مشترک” گوگل را از نزدیک ببیند. روز پنج‌شنبه، زمانی که داستان نیویورک تایمز در مورد این برنامه منتشر شد، در ابتدا به نظر می‌رسید که گوگل در حال معرفی یک واحد تبلیغاتی مشابه «داستان‌های حمایت‌شده» است. من در ابتدا (قبل از صحبت با Google) گیج شدم، زیرا […]

  • فیس‌بوک شرکت اسرائیلی آنالیز موبایل Onavo را خریداری کرد

    فیس بوک استارتاپ اسرائیلی Onavo را خریداری کرد. TechCrunch ابتدا این خبر را گزارش کرد که توسط یک پست وبلاگ شرکت تأیید شد. قیمت خرید اعلام نشده است اما گمانه زنی ها آن را بین 150 تا 200 میلیون دلار نشان می دهد. اساساً دو جنبه برای Onavo وجود دارد: برنامه‌های روبه‌روی مصرف‌کننده که به کاربران در مدیریت داده‌ها و صرفه‌جویی در هزینه کمک می‌کنند و کسب‌وکار تجزیه و تحلیل برنامه‌ها. […]

  • تبلیغات Foursquare اکنون برای SMB ها در سراسر جهان باز است

    Foursquare می گوید 1.5 میلیون کسب و کار کوچک (SMB) لیست خود را ادعا کرده اند و از پلت فرم آن استفاده می کنند. اکنون می‌خواهد با باز کردن تبلیغات Foursquare برای همه کاربران در سراسر جهان، مقداری از آنها درآمد کسب کند. تقریباً 50 درصد از 1.5 میلیون SMB در داخل ایالات متحده هستند و بقیه در سراسر […]

  • درک و استفاده از تاکتیک های مناسب برای کمپین نمایش شما

    از زمان شروع تبلیغات، انتساب – علم اندازه گیری اثربخشی تبلیغات – بازاریابان را به چالش کشیده است. تبلیغات دیجیتال وعده افزایش پاسخگویی را می‌داد، اما توانایی اندازه‌گیری هر اثر تبلیغاتی مانعی از پیچیدگی برای بازاریابان ایجاد کرد که به‌دنبال درک و ارزیابی درست سرمایه‌گذاری‌های تبلیغات دیجیتال خود هستند. در آخرین مقاله خود، به […]

    نگاه کردیم

  • داگ، سخنگوی خنده دار فورد، از YouTube گم شده است

    فورد کمپین مورد علاقه من در YouTube را ایجاد کرد. این در سال 2011 اتفاق افتاد و یک عروسک نارنجی و بی احترام به نام داگ و همکار اکراه او، جان، بازی کرد. این دو در چندین ویدیو درباره فورد فوکوس ظاهر شدند. این کمپین درخشان بود و تمام عناصری را که در یک کمپین ویدیویی می‌خواهید داشت. هر ویدیو […]

    بود

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • یاهو نان را به دست می‌آورد، کوتاه‌کننده URL را که برای شما درآمد کسب می‌کند خاموش می‌کند، TechCrunch
  • اکوسیستم Apple در معرض تهدید Google برنامه iOS آینده، www.fool.com
  • در Google، “تبلیغات” کلمه کلیدی است، وال استریت ژورنال
  • Google با سیم‌کشی کره جنوبی بر اساس قوانین عجیب و غریب اینترنت حرکت می‌کند، نیویورک تایمز
  • برنامه «موبایل متر» آماده Google که جوایزی ارائه می دهد برای ردیابی استفاده از تلفن همراه، www.engadget.com
  • مدیر محصول رادیویی iTunes، گرت پل جونز، به توئیتر می‌پیوندد تا روی شراکت‌های تبلیغاتی کار کند، TechCrunch
  • جک دورسی اخراج بنیانگذار فراموش شده را انکار می کند، زیرا او داستان اولیه توییتر را روایت می کند، thenextweb.com
  • زندگی اکنون در یاهو یک جریان است – اما آیا درآمد تبلیغات را احیا می کند؟، AllThingsD
  • کتاب جدید می گوید توییتر در سال 2010 کاستولو را اخراج کرد، www.usatoday.com

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *