اعلانیه

روز بازاریابی: 13 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 26 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 13 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • توییت های توسعه یافته جدید به تعامل بیشتر توییتر کمک کنید

    توییت‌ها اکنون با اضافه شدن «توئیت‌های گسترده» توییتر تعامل بیشتری دارند. عملکرد جدید به هر توییتی که حاوی پیوندهایی به وب‌سایت‌های شریک است، این امکان را می‌دهد که تصاویر، پیش‌نمایش محتوا، پخش ویدیوها و موارد دیگر را مستقیماً از توییت بکشد: یکی دیگر از ویژگی‌های خوب توییت‌های گسترش‌یافته، پشتیبانی از تلفن همراه است. کاربران در سرویس گیرنده تلفن همراه توییتر، Expanded […]

    را مشاهده خواهند کرد

  • عنوان

  • Microsoft تبلیغات بزرگتر و یکپارچه تر (اما همچنان بی صدا) را به تماس های Skype می آورد

    تبلیغات مایکروسافت در حال انتشار چیزی است که آن را “تبلیغ مکالمه” برای اسکایپ می نامد – یک مستطیل متوسط ​​300×250 که در نسخه ویندوز مشتری قرار می گیرد زمانی که کاربر بدون پرداخت در حال تماس است. این اولین فرمت تبلیغاتی جدید از زمانی است که این شرکت اسکایپ را به قیمت 8.5 میلیارد دلار در سال گذشته خریداری کرد. از همان ابتدا، […]

  • Dot.Bubble: ICANN اپلیکیشن‌های سطح بالای دامنه اینترنتی جدیدی را نشان می‌دهد

    امروز، ICANN رقبای کلاس جدید خود از “دامنه های سطح بالای عمومی” (gTLDs) را “آشکار کرد” – نجات ظاهری برای همه کسانی که قادر به خرید، التماس یا سرقت دامنه “دات کام” مورد علاقه نیستند، و همچنین دست به دامن زدند. به عنوان یک راه جدید و درخشان برای بازاریابان برند برای “مالکیت” بیشتر فضای قفسه ذهنی مشتریان. آنها چه هستند؟ به طور خلاصه، […]

  • مبارزه با تهدیدات قانونی با طنز و خیریه: The Oatmeal vs. FunnyJunk

    چه چیزی بدتر از وب سایتی است که ظاهراً از محتوای شما بدون اجازه استفاده می کند؟ در مورد دریافت یک تهدید قانونی از همان سایت که خواستار پرداخت 20000 دلار است، چطور؟ متیو اینمن، با نام مستعار The Oatmeal، در مواجهه با این نوع موقعیت‌های دیوانه‌کننده، با شوخ طبعی و تفکری که به آن معروف است پاسخ داد. او تصمیم گرفت پول جمع آوری کند […]

  • پر کردن خط لوله فروش با توییتر

    موضوع این پست من را به لرزه در می آورد: این ایده که رسانه های اجتماعی به طور کلی و توییتر به طور خاص باید برای تولید سرنخ استفاده شوند وحشتناک است. حداقل اگر از رویکردهای فروش قدیمی در رسانه های اجتماعی جدید مدرسه استفاده کنیم، چنین است. در بهترین حالت، رسانه‌های اجتماعی یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌ها در ارتباطات […]

    هستند

  • Mobile In The Wild: نگاهی به ایمیل های آمازون

    ایمیل تلفن همراه دیگر به زودی ارائه نمی شود. اینجاست، و اینجاست تا بماند. تاکتیک‌های سازگار با موبایل مانند تک ستون، متن بزرگ و دکمه‌های قابل لمس بزرگ وارد فهرست جمعی بهترین شیوه‌های صنعت شده‌اند. ایمیل‌های ضعیف و @media بسیار با استانداردها فاصله دارند، اما پیدا کردن نمونه در صندوق ورودی من بسیار ساده‌تر است […]

  • افزونه رسمی وردپرس فیس بوک اشتراک گذاری اجتماعی را ساده می کند

    به دنبال ادغام فیس بوک در سایت وردپرس خود هستید؟ خوب، اکنون هیچ پلاگین شخص ثالثی لازم نیست زیرا فیس بوک رسماً “افزونه Facebook for WordPress” را راه اندازی کرد. وردپرس تا به امروز محبوب ترین پلتفرم انتشار در وب است که 16.6 درصد از وب را تامین می کند. این افزونه به ناشران این امکان را می دهد که در هنگام انتشار مستقیم محتوا، همه مقالات را به صورت اجتماعی منتشر کنند. علاوه بر این، […]

  • تنظیم‌کننده حریم خصوصی بریتانیا به دلیل یافته‌های FCC درباره رفتار عمدی توسط Google، تحقیقات «Wi-Spy» را دوباره باز می‌کند.

    دفتر کمیساریای اطلاعات بریتانیا (ICO) در حال بررسی این بود که آیا تحقیقات «Wi-Spy» نمای خیابان Google را دوباره باز کند یا خیر. این امر به دلیل گزارش کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده انجام شد که نشان می‌داد جمع‌آوری داده‌های به اصطلاح بار مصرف کننده توسط Google عمدی بوده است. بر این اساس تحقیقات ICO اکنون دوباره باز شده است. تحقیقات اولیه 2010 بدون […]

    بسته شد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *