اعلانیه

روز بازاریابی: 13 فوریه 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 16 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 13 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • توئیتر گزارش تاثیر فروش آفلاین را به تبلیغ کنندگان خودرو در ایالات متحده گسترش داد

    توییتر در ارتباط با شریک داده خود Datalogix و شرکت بینش خودرو Polk، امروز اعلام کرد که تبلیغ‌کنندگان خودرو در ایالات متحده می‌توانند تاثیر فروش آفلاین توییت‌های تبلیغاتی و ارگانیک خود را اندازه‌گیری کنند. این شرکت برای اولین بار در آگوست گذشته گزارش تاثیر فروش آفلاین را برای بخش کالاهای بسته بندی شده مصرفی (CPG) معرفی کرد. برای […]

  • برای SMX West بودجه ندارید؟ با مجوز Expo+ رایگان در Learn With Google، Sessions، Keynotes و موارد دیگر شرکت کنید

    در جلسات بازاریابی اینترنتی و موتورهای جستجو از Google، Covario، Page One Power و Stone Temple Consulting شرکت کنید. با ارائه دهندگان راه حل پیشرو ملاقات کنید. در ارائه های SMX Theatre شرکت کنید و با همسالان خود ارتباط برقرار کنید. همه به صورت رایگان – تا زمانی که تا 10 مارس برای گذرنامه SMX West Expo+ پیش ثبت نام کرده باشید. معطل نکنید! اینجا همه چیزهایی است که […]

    دارید

  • بازاریابان: هر چه مشغله‌ها بیشتر باشند، کمتر باید تست کنید

    هر آزمایش کننده A/B یا چند متغیره با تجربه احتمالاً با وضعیتی مشابه موارد زیر مواجه شده است: شما مسئول آزمایش یک طرح جدید در وب سایت شرکت هستید. شما تست را با پلتفرم تست خود تنظیم می کنید و مطمئن می شوید که بازدیدکنندگان به طور تصادفی به تجربیات قدیمی و جدید اختصاص داده می شوند. چند روز بعد، […]

  • Alex And Ani عرضه کامل iBeacon را برای ردیابی بازدیدکنندگان در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود آغاز کرد

    شما ممکن است متوجه تبلیغات الکس و آنی سوپر باول شده باشید یا خیر، اما موثر بوده است (به زیر مراجعه کنید). اکنون این شرکت با اولین عرضه کامل فناوری مکان یابی داخلی iBeacon (بلوتوث) در همه 40 فروشگاه خود در سراسر کشور، دوباره در اخبار است. در حالی که دیگران در حال آزمایش مکان داخلی هستند، هیچ خرده فروش دیگری […]

    ندارد

  • بازدید در فروشگاه از تلفن‌های هوشمند برای ترافیک بهتر از Google Mobile

    می دانیم که سال 2013 سالی بود که سرانجام Google شروع به بهبود تجربه جستجوی گوشی های هوشمند کرد و به مدیران وب و بازاریابان در مورد چیزهایی هشدار داد که سایت را برای کاربران تلفن هوشمند کمتر قابل استفاده می کند – مانند فلش، تغییر مسیرهای معیوب، بارگذاری کند صفحات و غیره. من می دانم که استفاده از سایت ها برای جستجوگران تلفن همراه دشوار است، صرف نظر از […]

  • طبق گزارش شرکت ردیابی سخت‌افزار IDC، «اندروید و iOS 95.7 درصد از کل محموله‌های گوشی‌های هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2013 و 93.8 درصد از کل محموله‌های گوشی‌های هوشمند در سال را به خود اختصاص دادند.» اما Windows Phone به طور کامل خاموش نشد. بر اساس درصد، ویندوز فون ها بیشتر از سایر پلتفرم ها رشد کردند. اما در گوشی واقعی […]
  • کسب و کارهای بزرگ و کوچک از اکثر فناوری های بازاریابی مشابه استفاده می کنند … با این یک استثنا

    وقتی صحبت از استفاده از فناوری‌های بازاریابی به میان می‌آید، شرکت‌های سطح سازمانی و کسب‌وکارهای کوچک خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید مشترک هستند. در نظرسنجی فناوری بازاریابی ما در سال 2014، بیش از 90 درصد SMB ها و شرکت های سازمانی گفتند که از نرم افزارهای تحلیلی استفاده می کنند. بیش از 70 درصد از هر دو گروه از ایمیل […]

    استفاده می کنند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • 4 کاری که فیس بوک باید برای برگرداندن نوجوانان انجام دهد، سیمی
  • 5 کمپین رسانه اجتماعی روز ولنتاین که دوست داریم، رسانه Avalaunch
  • یک چارچوب مفید برای “درگیری‌ها” در رسانه‌های اجتماعی، تحلیل‌های وب رمزگشایی شده
  • هشت کمپین اجتماعی عالی از Starbucks، eConsultancy
  • فیس‌بوک گزینه‌های جنسیت نمایه را فراتر از مرد و زن، recode.net
  • چگونه Klout می تواند استراتژی بازاریابی آنلاین شما را راهنمایی کند، استادان بازاریابی
  • KLM Royal Dutch Airlines پرداخت از طریق Twitter و Facebook، Media Bistro
  • معیارهای تعامل اجتماعی مهم – اندازه‌گیری، ردیابی و گزارش FTW، moz.com
  • شکست را متوقف کنید در فیس بوک: 8 روش برای جذب سرنخ های املاک، www.inman.com
  • 10 مورد برتر در بازاریابی اجتماعی، نانوایان اجتماعی
  • آخرین نمایه توییتر طراحی مجدد تلاش خود را برای متعادل کردن دسترسی با سادگی برجسته می‌کند، وب بعدی

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *