اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 13 دسامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • مطالعات: با افزایش استفاده از ایمیل موبایل، بازاریابان بودجه بیشتری برای ایمیل، موبایل و شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند

    بر اساس نظرسنجی StrongMail از بیش از هزار بازاریاب که امروز منتشر شد، به نظر می رسد سال آینده سالی قوی برای بازاریابی ایمیلی باشد. این نظرسنجی نشان داد که بازاریابان قصد دارند در سال آینده بودجه بیشتری را برای ایمیل، شبکه های اجتماعی و موبایل اختصاص دهند – که با توجه به مطالعه دوم توسط ReturnPath که نشان داد سهم باز تلفن همراه […]

    منطقی است.

  • فیس بوک برنامه اندروید را در کد بومی برای بهبود سرعت بازسازی می کند

    نسخه جدیدی از برنامه رسمی اندروید فیس بوک امروز در دسترس است و این شرکت آن را به عنوان “سریع تر از همیشه” تبلیغ می کند. فیسبوک در اطلاعیه خود می گوید مواردی مانند دیدن عکس ها و باز کردن تایم لاین دو برابر سریعتر از قبل هستند. اگر آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که فیس بوک همین ادعاها را در […]

    مطرح کرده است

  • فیسبوک افزایش لایک‌های صفحه را برای SMB‌ها آسان‌تر می‌کند

    امروز صبح فیس بوک یک راه جدید و ساده تر برای دریافت لایک های بیشتر صفحه ارائه کرد. این هدف عمدتاً اما نه منحصراً برای مشاغل کوچک (SMB) با کمتر از 10000 طرفدار است. این بدون شک شامل اکثریت قریب به اتفاق SMB ها با حضور در فیس بوک می شود. ابزارهای ایجاد واحد تبلیغاتی ساده‌تر در مدیر صفحه […]

    هستند

  • تویتر گزینه‌های هدف‌یابی کلمات کلیدی را برای توییت‌های تبلیغاتی گسترش می‌دهد

    تبلیغ‌کنندگانی که از محصول توییت‌های تبلیغاتی توییتر استفاده می‌کنند، گزینه‌های کلیدواژه جدیدی برای هدف قرار دادن توییت‌های خود در نتایج جستجوی توییتر، همراه با ابزار جدیدی برای وارد کردن کلمات کلیدی از دیگر پلت‌فرم‌های تبلیغات آنلاین دارند. این شرکت در حال راه اندازی سه گزینه تطبیق کلمه کلیدی، همراه با قابلیت استفاده از کلمات کلیدی منفی است. بازاریابان جستجو با […]

    آشنا هستند

  • Google عملکرد «کلیک تأیید شده» را به تبلیغات نمایش درون‌برنامه تلفن هوشمند گسترش می‌دهد

    چند بار به طور تصادفی روی یک تبلیغ نمایشگر تلفن همراه کلیک کرده اید، زمانی که قصد داشتید محتوای مجاور آن صفحه نمایش کوچک تلفن را مشاهده کنید؟ مهمتر از آن، چند مورد از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک شما به طور تصادفی کلیک شده است؟ این مشکلی است که گوگل سعی دارد با عملکرد جدید “>

  • 30 برنامه تجاری ضروری برای تلفن هوشمند شما

    متخصصان بازاریابی تعاملی فقط از موبایل برای دسترسی به مشتریان خود استفاده نمی کنند – آنها اغلب خود کاربران مشتاق این فناوری هستند. خواه برای مدیریت کمپین ها، انجام کار در حین حرکت، یا صرفاً آشنایی شخصی با رفتار کاربران تلفن همراه، شناخت دستگاه ها و برنامه های شما بسیار مهم است. اما وقتی […]

  • TweetLevel: GPS برای توییتر

    سگ هرگز مشق من را نخورد. یا حداقل، من هرگز سعی نکردم از آن به عنوان بهانه استفاده کنم، که عجیب است، زیرا خانواده من در واقع صاحب یک لانه سگ بودند. تا به امروز، خاطره تکالیف من را به لرزه می‌اندازد – من از آن دسته افرادی نبودم که تکالیف عصر خود را به راحتی انجام می‌دادند. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • 24 از بهترین راهنماها، نکات، ترفندها و ریوهای +Google در سال 2012، webbiquity.com
  • فلیکر این فرصت را دارد برای تبدیل شدن به فلیکر بعدی، نیویورک تایمز
  • 2012 Wasn’ در “انتخابات توییتر”، اما مراقب سال 2016 باشید، PBS
  • 9 ابزار فوق العاده مفید توییتر، www.prdaily.com
  • App.net messaging API اکنون در دسترس است، blog.app.net
  • Guardian فیسبوک خود را می کشد خواننده اجتماعی، کنترل محتوای خود را دوباره به دست می‌آورد، GigaOM
  • رسانه‌های اجتماعی کار نمی‌کنند، و این دلیل است، www.outspective.com
  • به‌روزرسانی بسته خوش‌آمدگویی – نویسندگان برتر، www.quora.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *