اعلانیه

روز بازاریابی: 13 آگوست 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 31 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 13 آگوست 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Yelp Changes Course, امکان نوشتن نقد از طریق موبایل
    Yelp تغییر مسیر بسیار مهمی را اعلام کرده است: اپلیکیشن موبایل آن اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا نظرات کامل تجاری را بنویسند و منتشر کنند. یک به‌روزرسانی برای برنامه iOS Yelp وجود دارد که اکنون در دسترس است، و شامل یک دکمه جدید «افزودن بررسی» در تمام نمایه‌های تجاری است. (Yelp می گوید که این قابلیت به زودی برای برنامه Android […]
  • ارائه می شود

  • چگونه شبکه های پرداخت به ازای مشاهده برای تبلیغ کنندگان 180 میلیون دلار در سال هزینه تقلب در نمایش دارند
    A بر اساس مطالعه جدیدی که توسط MdotLabs، یک پلتفرم امن تبلیغاتی که اخیراً از رسانه تعاملی Broadcast جدا شده است، درصد قابل توجهی از 100 تبلیغ‌کننده برتر آنلاین توسط شبکه‌های پرداخت به ازای مشاهده (PPV) قربانی تقلب در نمایش می‌شوند. “ما به طور محافظه کارانه تعداد نمایش های نامعتبر ایجاد شده از شبکه های PPV را […]
  • تخمین می زنیم.

  • مطالعه: 75% از دارندگان گوشی های هوشمند “احتمال زیادی” برای حذف دارند. ایمیل‌هایی که نمی‌توانند در تلفن خود بخوانند
    تحقیق ارائه‌دهنده خدمات ایمیل Constant Contact که امروز منتشر شد، نشان داد که 80 درصد از دارندگان گوشی‌های هوشمند می‌گویند خواندن ایمیل‌ها در تلفن‌های هوشمندشان «بسیار مهم» است. دستگاه های تلفن همراه، با 75 درصد از نزدیک به 1500 پاسخ دهندگان نظرسنجی ادعا کردند که اگر ایمیلی را نمی توان از تلفن هوشمند خود خواند، “به احتمال زیاد” آن را حذف می کنند. […]
  • With Acquisition Facebook Now Speaks “Jibbigo”
    همانطور که دیروز به طور گسترده گزارش شد، فیس بوک، Mobile Technologies (MT) و برنامه ترجمه آن “Jibbigo” را خریداری کرد. طیف گسترده ای از کاربردهای بالقوه این فناوری برای یک سایت و پلتفرم جهانی مانند فیس بوک وجود دارد. آنها به ترجمه ارتباطات بلادرنگ در مسنجر، ترجمه اخبار و حتی تبلیغات گسترش می یابند. چشم انداز بلند مدت فیس بوک برای MT احتمالا […]
  • مقابله با تبلت – تکیه گاه اصلی برای مصرف کنندگان، کاری ضروری برای بازاریاب ها
    چه از اولین پذیرنده باشید و چه هنوز تحسین کننده با فاصله، شکی نیست که تبلت ها به طور فزاینده ای در بین مصرف کنندگان رواج پیدا می کنند. مطمئناً، هر کسی که شما می شناسید چنین چیزی را ندارد، و آنها کاملاً به واقعیت موجود در تلفن هوشمند دست پیدا نکرده اند. اما، حقیقت این است که … طولانی نخواهد بود. نگاهی فراتر و بالاتر به اطراف هر […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • محاسبه بازگشت سرمایه از رسانه های اجتماعی – مشکلات، دام ها و شکستن همه چیز …، مقطر
  • سرویس توئیتر چین Sina Weibo اکنون بیش از 50 میلیون کاربر فعال در روز دارد، The Next Web
  • تست برنامه VIP فیس بوک با برخی افراد مشهور، همه چیز D
  • چگونه منچستریونایتد از فیس بوک، توییتر استفاده می کند ، Sina Weibo و Google+، econsultancy.com
  • نحوه Google Plus مانند یک رئیس، www.ryanhanley. com
  • اشتراک گذاری و فیلم ها، www.sharethis .com
  • تجارت اجتماعی از مردگان برمی‌خیزد، عصر تبلیغات
  • 5 نکته برتر برای رسیدگی به خدمات مشتری در رسانه های اجتماعی، www.thedrum.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *