اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 12 نوامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • پس از پنج سال، سیستم عامل اندروید غالب به طور فزاینده ای با سامسونگ شناسایی شد

    هفته گذشته سیستم عامل اندروید پنجمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت. CNET خلاصه ای از اعداد نفوذ فعلی و بسیار چشمگیر اندروید را ارائه می دهد: تقریباً 1.3 میلیون فعال سازی در روز در سراسر جهان بیش از 500 میلیون تلفن فروخته/ارسال شده است (CNET تا به امروز 570 میلیون تخمین می زند) نزدیک به 600000 برنامه تلفن هوشمند تقریباً 600 دستگاه منحصر به فرد Android در بازار IDC […]

  • نبرد برای داده ها از تلویزیون اجتماعی

    همانطور که بدون شک تاکنون می دانید، هفتم نوامبر یک روز تاریخی بود. این روزی بود که شاهد رویدادی بودیم که دنیای در حال تغییری را که ما در آن زندگی می‌کنیم، و نحوه هدایت آن قدرت را برجسته کرد. البته من در مورد این واقعیت صحبت می کنم که ظرف چند ساعت، عکسی که در توییتر منتشر شد […]

  • اهمیت تنظیم Google+ Authorship

    همانطور که در رویدادهای SMX و SearchEngineLand بسیار مورد بحث قرار گرفت، Google به سمت تأیید مالکیت محتوا در راستای به‌روزرسانی Google Panda حرکت می‌کند. Google Authorship به موتور جستجو اجازه می دهد تا محتوا را با نویسنده خود از طریق نمایه +Google خود مطابقت دهد، که سپس در نتایج جستجو ظاهر می شود، مانند: نماد شخص […]

  • ویندوز فون، مایکروسافت سرفیس و “نبرد اکوسیستم ها”

    چند هفته پیش، استیو بالمر، مدیر عامل مایکروسافت، در سالن اجتماعات سانفرانسیسکو روی صحنه ایستاد و راه‌هایی را که دستگاه‌های Windows Phone 8 و Surface می‌توانند مایکروسافت را دوباره در برابر رقبای اصلی خود گوگل و اپل رقابت کنند، بررسی کرد. قبل از آن یک گشت و گذار یک ساعته از تلفن های ویندوزی به ما داده شد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *