اعلانیه

روز بازاریابی: 12 فوریه 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 12 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Facebook HasOffers و Kontagent را از برنامه شریک بازاریابی تلفن همراه کاهش می دهد
    HasOffers و Kontagent از برنامه شریک بازاریابی تلفن همراه فیس بوک خارج می شوند. AdExhanger گزارش می دهد که شبکه اجتماعی این دو شرکت را به دلیل نقض خط مشی از جمله نگهداری طولانی مدت داده ها و عدم الزام تبلیغ کنندگان به به روز رسانی سیاست های حفظ حریم خصوصی خود برای اطلاع رسانی به کاربران از جمع آوری داده ها کنار گذاشته است. بر اساس این گزارش، توسعه دهندگان برنامه که به […]
  • متکی هستند

  • نظرسنجی: فقط 6 درصد از SMB ها سایت های موبایل دارند، 45 درصد اصلاً هیچ سایتی ندارند
    راهنمای محلی و ارائه دهنده تبلیغات Hibu مطالعه ای را در مورد مشاغل کوچک (SMB) و بازاریابی تلفن همراه در ایالات متحده و بریتانیا منتشر کرد. این بر اساس نظرسنجی از 1800 پاسخ‌دهنده SMB در ایالات متحده و بریتانیا در نوامبر و دسامبر 2013 انجام شد. نمونه شامل طیف وسیعی از صنایع و اندازه‌های تجاری بود. این نظرسنجی نشان داد که 45 […]
  • AddThis نسخه حرفه ای را راه اندازی می کند تا به مدیران وب سایت کمک کند تا تعامل محتوا را افزایش دهند
    ابزار تعامل محتوا و پلت فرم AddThis، خوب، امروز ویژگی های دیگری را اضافه می کند که به وب مسترها در کشف معیارهای تعامل بهتر کمک می کند. AddThis به عنوان یک ویجت با کاربری آسان که به وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهد دکمه‌های اشتراک‌گذاری را به طور برجسته برجسته کنند، به محبوبیت رسید. ابزارهای جدید ویجت‌های فعلی را تقویت می‌کنند، توصیه‌هایی برای صاحبان سایت ارائه می‌کنند و […]
  • Mozilla’s Firefox برای نمایش محتوای حمایت شده “Tiles” به کاربران جدید
    Mozilla به زودی زمانی که کاربران جدید صفحه New Tab را در مرورگر باز کنند، محتوای حمایت شده را در Firefox نشان می دهد. وقتی کاربران شروع به استفاده از فایرفاکس می‌کنند، «کاشی‌های فهرست راهنمای» آن‌ها – 9 کادری که در صفحه برگه جدید ظاهر می‌شوند – بیشتر خالی می‌شوند و به مرور زمان با پرتکرارترین و […]
  • پر می‌شوند.

  • ایمیل ایمیل جدید است درس‌های زیادی که در کل برای بازاریابی دیجیتال کاربرد دارد، از طریق ایمیل آموخته شد. بازاریابی ایمیلی شامل همه چیز از معرفی برند و توصیه های محصول گرفته تا استراتژی های بازاریابی محتوای پیشرفته و تایید تراکنش های خرید می شود. علیرغم اینکه ایمیل دارای بالاترین ROI در بین تمامی کانال های بازاریابی دیجیتال است و مستقیم ترین مسیر به سمت مشتری است، بازاریابان […]
  • 10 برند بزرگی که توسط گوگل جریمه شدند، از نابغه رپ تا بی‌بی‌سی
    سال شلوغی بوده است که برندهای بزرگ از مجازات‌های گوگل ضربه می‌خورند. اولین بار Rap Genius آمد، آنقدر محکم زد که نتوانستید آن را به نام خودش پیدا کنید. سپس جریمه مشکوک Expedia آمد که ممکن است به ترافیک آن آسیب برساند. اما اینها هم یک آهنگ آشنا هستند. نام تجاری بزرگ قوانین گوگل را نقض می کند، دچار مشکل می شود […]
  • بازاریابی محتوا: چگونه اندازه‌گیری عملکرد محتوا به‌طور کل نگر
    2013 یک سفر جهنمی بود – ما ابزار کلیدواژه را از دست دادیم، جستجو امن شد و بازاریابی محتوا به اسباب‌بازی جدید براق تبدیل شد! پس امسال چه خواهد آورد؟ حتی مطالب بیشتر! اما آیا مال شما یک ضربه بزرگ خواهد بود یا هدر دادن بزرگ پول؟ این راهنما باید به شما کمک کند […]
  • را شروع کنید

  • گزارش: فروش موبایل بیش از 200 میلیارد دلار در خرده فروشی سال 2013 به دست آورد
    شبکه تبلیغات موبایل xAd گزارش بررسی سال 2013 خود را منتشر کرده است. داده‌ها و یافته‌ها از «بیش از 400 میلیارد درخواست آگهی تأیید شده مکان در پلتفرم xAd در سال گذشته» استخراج شده‌اند. این شرکت که متخصص در تبلیغات موبایلی با هدف مکانی است، به خود می بالید که کمپین های نمایشی با هدف جغرافیایی و مخاطبان، معیارهای عملکرد را «تقریباً 15 درصد بالاتر از میانگین صنعت» و پاسخ تبلیغات جستجو […]
  • در اجلاس: انقلاب سئو تلویزیونی پخش نخواهد شد
    پیش نمایشی از اجلاس بازاریابی دیجیتال Land Marketing، 11 مارس 2014 اجلاس بازاریابی دیجیتالی Land Marketing تصویری بزرگ از مسائلی را که بر برنامه های بازاریابی شما برای امسال و بعد از آن تأثیر خواهد گذاشت. برنامه جدید و یک روزه دارای سطوح کلیدی، ارائه‌های انفرادی به سبک تد از رویاپردازان صنعت به نمایندگی از جستجو، […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

  • 3 اجتماعی تله‌های استراتژی بازاریابی رسانه‌ای که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کرد، www.jeffbullas.com
  • 8 درس رسانه های اجتماعی از QVC، تجارت الکترونیکی کاربردی
  • 9 ابزار برای کشف اینفلوئنسرها در صنعت شما، وبلاگ بازاریابی آنلاین
  • مراقب ذهنیت اوباش رسانه های اجتماعی باشید، www.senseimarketing. com
  • اعترافات مدیران رسانه های اجتماعی برندهای بزرگ، Digiday
  • فیس بوک: 200 میلیون نفر ویدیوهای نگاه به عقب آنها را تماشا کرده اند، اخبار CNET
  • نوردستروم چگونه از فیس بوک، پینترست، توییتر و +Google استفاده می کند، مشاوره الکترونیکی
  • وقت آن است که Google+‎ را دریافت کنید (14 نکته برای سال 2014)، Crazy Egg
  • محتوای تکراری: چه زمانی مخاطبان شما از دست می دهند علاقه دارید؟، simplemeasured.com
  • بهترین توییتی که می توانید ارسال کنید (نکته: صحبت از خودتان نیست)، www.damniwish.com
  • وضعیت +Google، wearesocial.net
  • Who Rules The Second صفحه نمایش، فیس بوک یا توییتر؟، فوربس

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *