در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
از سرزمین بازاریابی:
- پیشبینی: دستگاههای همراه برای Eclipse رایانههای شخصی در سه ماهه چهارم امسال
IDC آخرین پیشبینی دستگاههای خود را منتشر کرده است و استدلال میکند که تبلتها از محمولههای رایانههای شخصی (رومیزی + لپتاپ) در سه ماهه چهارم امسال پیشی خواهند گرفت. این شرکت گفت که برای تمام سال رایانه های شخصی همچنان تعداد بیشتری خواهند داشت، اما با پیشی گرفتن تبلت ها از عرضه رایانه های شخصی، این وضعیت تا سال 2015 تغییر خواهد کرد. IDC انتظار رشد اساساً ثابتی را برای رایانه شخصی […]
دارد
- تعامل بهبود یافته با مخاطب: Google+ On Air Hangouts ارتقاء پرسش و پاسخ نرم و روان را دریافت کنید
امروز Google+ Hangouts On Air برخی بهروزرسانیهای چشمگیر را حذف کرد که به تعامل و تعامل کمک میکند. این ویژگی جدید با نام طولانی «سؤال و پاسخ زنده برای Hangouts On Air» نامگذاری شده است و به ارائه کننده اجازه می دهد تا سؤالات را در قالبی مشاهده و پاسخ دهد که به دیگران امکان می دهد آنها را دنبال کنند. ارائه دهندگان اکنون می توانند […]
- نظرسنجی: فیسبوک تسلط بر ورود، 30 درصد پستهای برچسب جغرافیایی است
یک نظرسنجی جدید از مرکز تحقیقات Pew بر استفاده از مکان در دستگاه های تلفن همراه تمرکز دارد. این نشان داد که تقریباً سه چهارم (74 درصد) از کاربران گوشی های هوشمند به مسیرها و سایر اطلاعات مربوط به مکان در دستگاه های خود دسترسی دارند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که محبوبیت ثبت نام از سال گذشته کاهش یافته است. فیس بوک در میان سرویس های «check-in» […]
است
- Google در حال آزمایش قالب جدید متحرک AdSense بدون دکمه های پیکان ثابت
یک آزمایش جدید از تبلیغات متنی متحرک AdSense ظاهر شده است. این نسخه دارای تیترهای آبی بزرگ است و کادرهای پیکان از بین رفته اند. اکنون فقط تبلیغی که روی آن قرار گرفته است یک نماد فلش دایره ای آبی رنگ جدید را نشان می دهد. در اینجا ویدئویی است که توسط بری شوارتز گرفته شده است: Google شروع به آزمایش واحد بلوک تبلیغات متنی متحرک در […]
- FTC تحقیقات جدیدی در فیس بوک در مورد تغییرات حریم خصوصی باز می کند
حریم خصوصی همچنان دشمن فیسبوک است. رویکرد پوشاندن پاکت نامه این شرکت به حفظ حریم خصوصی بارها در طول سال ها موضوع شکایات و دعاوی بوده است. و اکنون بین حل و فصل دستور دادگاه و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) گیر کرده است. فیسبوک اخیراً یک دعوای گروهی «Sponsored Stories» را به مبلغ 20 میلیون دلار حل و فصل کرده است. آن کت و شلوار استدلال می کرد که فیس بوک […]
- چرا بهینه سازی موبایل مشتری محور
در حین بررسی آخرین و بهترین آمار در مورد نرخ پذیرش تلفن همراه، با گزارش اخیر دفتر تبلیغات اینترنتی بریتانیا برخورد کردم که واقعاً مرا به فکر فرو برد. اعلام کرد که تا ژانویه 2013، 57 درصد از 100 برند برتر بریتانیا اکنون دارای یک سایت بهینه شده برای تلفن همراه هستند – از 37 درصد فقط شش ماه قبل. با توجه به […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- %D8%8C%20TechCrunch
- اپل: آیفون جدید اثر انگشت را ذخیره نمی کند، عرق را دوست ندارد، وال استریت ژورنال
- هوگو بارا درباره آینده خود در شیائومی صحبت می کند و چرا گوگل را ترک کرد، همه چیز D
- مارک زاکربرگ مقداری دارد توصیه برای IPO توییتر: نترسید، همه چیز D
- تویتر # موسیقی دوباره با برنامه جدید Spotify، The Next Web
- تویتر برای تقویت تیم به دامپزشک NFL امتیاز می دهد، nypost.com
- سرنوشت آشکار زاکربرگ: اتصال 5 میلیارد افراد بدون اینترنت، TechCrunch
%D8%8C%20%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/”>کاربران فعال ماهانه یاهو 20 درصد به 800 میلیون، از جمله 350 میلیون در موبایل افزایش یافته است.
امتحان میکند
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.